Ανοίξαμε και σας περιμένουμε

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Να σάς κεράσουμε μία λεμονάδα από μούσμουλα; 

Το blog αυτό δημιουργήθηκε για ποικίλους λόγους και αιτίες. Θα αναφέρω τις σημαντικότερες για να μην σάς κουράσω με όλες μου τις θεωρίες και σκέψεις περί σύμπαντος, Θεού και του Ανάδρομου Ερμή!

Ο κυριότερος είναι η πεποίθηση πως αν κάποιος έχει τη διάθεση, μπορεί να δημιουργήσει έναν χώρο που τον αντιπροσωπεύει, αποφεύγοντας τις λύσεις copy-paste, τα εμπορικά κλισέ και τα υπερτιμημένα καρτελάκια.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την πληθώρα blogs και ιστότοπων που ασχολούνται- ορισμένα άκρως επιτυχημένα- με τα ίδια θέματα που επιθυμώ να αναπτύξω και εγώ σε αυτό εδώ το ιστολόγιο. Τότε θα μου πείτε και θα έχετε δίκιο γιατί να ανοίξω και εγώ το "μαγαζί"; Η απάντηση είναι απλή και μονολεκτική: Ελλάδα. Και τι εννοώ με αυτό; Απλούστατα πως εις τα Ελληνικά εδάφη δεν υπάρχουν: α) Hobby Lobby (όποιος παρακαλουθεί ξένα ιστολόγια ξέρει τις υπερδυνάμεις για "φτιάχτο μόνος σου" που αντλεί κανείς απο τη συγκεκριμένη και άλλες παρόμοιες αλυσίδες καταστημάτων). β) 2 σαλόνια 2 τραπεζαρίες 3 μπάνια και σπίτια 300 τμ. γ) τιμές εξωτερικού

Ο τρίτος και τελευταίος είναι η εκτίμηση που τρέφω για όσους διαθέτουν τον χρόνο τους για να δείξουν είτε μέσω ιστολογίων είτε μέσω βίντεο (βλ. YouTube) πως να φτιάξουν κάτι που θέλουν ή χρειάζονται. Μέχρι σήμερα έχω επωφεληθεί πολλών λύσεων και ιδεών που μπορεί κανείς να βρει στο διαδίκτυο, για να μην αναφέρω τις φορές που μία ιντερνετική -αχ αχ Αθάνατη Ελληνική Γλώσσα- αναζήτηση με έχει ξελασπώσει σε διάφορα προβλήματα. Σε αυτό το μήκος (και φάρδος και πλάτος και ύψος) λοιπόν είπα να κινηθώ και εγώ.

Το ιστολόγιο, όπως ήδη ίσως μαντέψατε, θα ασχολείται κυρίως με θέματα διακόσμησης και ειδικότερα της diy  διακόσμησης & των φθηνών λύσεων σε διακοσμητικά αντικείμενα, εμμονές που η αφεντιά μου παθαίνει "κάποιες" φορές  (νυν εμμονή: λευκή πορσελάνινη κουκουβάγια....) και που και που καμιά γκρίνια για κάτι που μου άναψε τα λαμπάκια τη συγκεκριμένη στιγμή.



Λοιπόν, τι λέτε τώρα για 'κείνη την λεμονάδα από μούσμουλα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου