Βιβλιόδεντρα (αποκριάτικο ντεκόρ)

Αν παρακολουθείτε αυτό το ιστολόγιο, ίσως θυμάστε πως είχα αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση πως το φετινό αποκριάτικο πάρτυ έχει ως θέμα τα παραμύθια (οι καλεσμένοι πρέπει να ντυθούν χαρακτήρες από παραμύθια) και πως το Άσυλο θα πρέπει για τις αποκριάτικες ανάγκες να μεταμορφωθεί σε μαγεμένο δάσος.



Δάσος=Δέντρα, οπότε και το ντεκόρ του σπιτιού δεν θα μπορούσε να είναι κάτι διαφορετικό. Είχα ήδη δύο μεγάλα κλαδιά βαμμένα άσπρα (τα χριστούγεννα του 2012 & 2011 ήταν το εποχιακό ντεκόρ στην εταιρεία του καλού μου) οπότε οι βάσεις υπήρχαν ήδη, τουλάχιστον για ένα από τα διακοσμητικά στοιχεία, αλλά! Αλλά ξεκίνησα με λανθασμένες παραδοχές. Για κάποιο λόγο, στο μυαλό μου (άβυσσος και χάος εκεί μέσα), τα παραμύθια ως έννοια εκτός από τις πρώτες εικόνες κάστρων και μεσαιωνικών ενδυμασιών, πάντα μου έφεραν και σκέψεις χρωμάτων. Όχι κάποιου συγκεκριμένου χρώματος ή απόχρωσης αλλά αίσθησης πολλών χρωμάτων (άντε βγάλε άκρη μετά...). Άρα συνδυάζοντας το δάσος=δέντρα + παραμύθια=χρώματα κατέληξα στο λευκά κλαδιά+χρωματιστά φύλλα και  με μερικά χρωματιστά χαρτόνια είχα το κάτωθι αποτέλεσμα
Και το αποτέλεσμα έμενε σε μία γωνία εδώ και μέρες και περίμενε να πάει στο Άσυλο. Και περίμενε και περίμενε και περίμενε. Και κάθε μέρα που περνούσε τόσο πιο άσχετο με όσα ήθελα να αποδώσω μου φαίνονταν. Μου θύμιζαν παιδικό πάρτυ, μου θύμιζαν βάλτο σε λευκό κλαδί, μου θύμιζαν τσίρκο, μου θύμιζαν τέλος πάντων πολλά αλλά όχι παραμύθια και σίγουρα το στυλ τους δεν ταίριαζε καθόλου στο Άσυλο και στα χρώματά του. 

Και τότε ήρθε εκείνο το πουλάκι το λευκό και κατέβασε μία άλλη ιδέα.

Και αυτή η ιδέα μου θυμίζει τόσο δέντρα όσο και παραμύθια! Στην βιβλιοθήκη του Ασύλου υπήρχε ένα παλιό βιβλίο το οποίο έπαιρνε πολύ βαριά τις μετακομίσεις και είχε διαλυθεί. Κάπου στην τελευταία μετακόμιση δε, χάθηκε και ένα μέρος των σελίδων του, οπότε ήταν ο τέλειος υποψήφιος για τα φύλλα! Στο ένα δέντρο έκοψα τις σελίδες σε σχήμα φύλλου ενώ στο άλλο τις κρέμασα ως είχαν! Ακόμα και η μάσκα που προορίζεται για την πόρτα, έλαβε μία δόση βιβλίου


Και τώρα, έχω ένα υλικό που μού αρέσει πολύ για να χρησιμοποιήσω, σε αντίθεση με τα χρωματιστά χαρτόνια, τα οποία δεν μου έκαναν κλικ!

Στο μέτωπο των χρωμάτων, αυτά θα μπουν ως πινελιές συνοδευτικές των σελίδων από το βιβλίο και το φετινό μενού είναι αρκετά χρωματιστό.


Την καλησπέρα μου.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις