Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Felting για τους ανθρώπους των σπηλαίων

Μου αρέσουν τα βρύα και οι λειχήνες. Ορίστε, το παραδέχτηκα, δημοσίως στο ίντερνετ, οπότε αν κάποια στιγμή βάλω υποψηφιότητα για πρωθυπουργός, οι αντίπαλοί μου θα μπορούν να ανατρέξουν σε τούτη εδώ την ανάρτηση και να επιστήσουν την προσοχή των ψηφοφόρων στην ανισόρροπη ιδιοσυγκρασία μου. 

Μου αρέσουν όχι μόνο στην φύση αλλά και ως διακοσμητικά στοιχεία σε ένα σπίτι. Δυστυχώς, αν και γενικότερα δεν έχω την φήμη του δολοφόνου φυτών, με τα βρύα, όσες φορές και να προσπάθησα, δεν κατάφερα να τα κάνω να μεγαλώσουν σε κάποια γλάστρα ή terrarium. Έχω αποδώσει αυτές τις αποτυχημένες προσπάθειες ως φυσική αδυναμία των βρύων να αναπτυχθούν σε εσωτερικούς χώρους και προσπαθώ να μην το παίρνω προσωπικά. 
Μού αρέσουν τόσο που και ακόμα και με τις τεχνητές απομιμήσείς τους θα ήμουν υπέρ-ευχαριστημένη αλλά δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω- σε λογική τιμή-κάτι παρόμοιο, εντός ή εκτός ίντερνετ, στην Ελλάδα. Κάπου παλιότερα είχε πάρει το μάτι μου έναν ιστότοπο που πωλούσε moss σε σακουλάκι αλλά -αν θυμάμαι καλά- δεν συνέφερε για την ποσότητα που θα χρειάζονταν 10 τέτοιες πέτρες.

Έχοντας λοιπόν ελεύθερο χρόνο στα χέρια μου σήμερα και όρεξη για πειράματα, πήρα κάτι αυγά από φελιζόλ που είχαν περισσέψει από προηγούμενη χειροτεχνία και 3 φύλλα τσόχας λεπτής και άρχισα! 
Άρχισα με την τεχνική του felting, όχι του κανονικού, με όλα τα σύνεργα (βελόνες, σφουγγαράκια κτλ) αλλά μία τεχνική αντάξια ενός ανθρώπου των σπηλαίων! Αφού έβρεξα την τσόχα, την κακοποίησα με κάθε τρόπο που μπορούσα να σκεφτώ. Την ξεχύλωσα, την έτριψα σε σαγρέ τοίχο, την τσαλάκωσα, της έκανα ό,τι μπορούσα για να την αγριέψω και να σηκωθούν οι ίνες της. Μετά, αφού έκοψα τα αυγά στην μέση και τα ξεσουλούπωσα, τα κάλυψα με ένα κομμάτι τσόχα και κατόπιν άρχισα να βυθίζω μικρά κομματάκια τσόχας ακανόνιστα σε όλη την επιφάνεια. Πειραματίστηκα ακόμα και με λακ μαλλιών, στις προσπάθειές μου να κάνω τις διαφορετικού χρώματος ίνες να μπλεχτούν μεταξύ τους. Αυτή είναι χειροτεχνία. Έχεις κάποιο άχτι, το βγάζεις όλο στην τσόχα! Μετά λοιπόν από όλα τα ανωτέρω, κατέληξα στην δική μου εκδοχή των ψεύτικων πετρών με βρύα

Έχουν κάποια σχέση με τις πέτρες της παραπάνω φωτογραφίας με τα κεριά; Όχι. Αλλά έχουν, κατά την γνώμη μου τουλάχιστον, μία ενδιαφέρουσα υφή και νομίζω πως μέσα σε ένα γυάλινο βάζο ή σε ένα μπωλ, θα δείχνουν ακόμα καλύτερα. Το μόνο που μένει είναι όταν γυρίσω στο Άσυλο να το δοκιμάσω!
Την καλησπέρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου