Πασχαλινά αυγά υψηλής τεχνολογίας


Εκτός από το πραγματικό Άσυλο, το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου το περνάω στην εταιρεία μαζί με τον καλό μου, όπου, μεταξύ άλλων, ασχολούμαι και με τη διακόσμηση του χώρου και της "βιτρίνας" αυτού. Δεδομένου ότι η εταιρεία έχει να κάνει με πληροφορική και ο καλός μου δεν είναι και πολύ θερμός οπαδός των συμβατικών εποχιακών διακοσμήσεων, κάθε Χριστούγεννά και Πάσχα είναι ολόκληρη υπόθεση να βρεθεί ένα ντεκόρ που να ταιριάζει τόσο στο προφίλ μίας ΙΤ εταιρείας όσο και στα γούστα μας. Αν δε, βάλει κανείς σε αυτή την άσκηση και το γεγονός ότι η βιτρίνα δεν είναι πραγματικά βιτρίνα με την έννοια ενός μαγαζιού αλλά η πρόσοψη της εταιρείας & ο χώρος υποδοχής, συν το ασυνήθιστο χρώμα του λογοτύπου -κάτι μεταξύ λαχανί και ώχρας συν σκούρο γκρι (στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα)-, τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο.  Για εμένα, γιατί για τον καλό μου, ίδιο ντεκόρ να είχε ο χώρος συνέχεια, δεν θα τον πείραζε καθόλου (μηχανικός πληροφορικής γαρ, η μόνη του σχέση με τις τάσεις έχει να κάνει μόνο με τα έξυπνα ονόματα ορισμένων συσκευών-βλ. raspberry pi).

Επομένως και φέτος, οι εσωτερικές διεργασίες στο μυαλουδάκι μου ξεκίνησαν νωρίς προκειμένου να σκεφτώ κάτι για το Πάσχα που πλησιάζει. Όταν λοιπόν στον ιστότοπο μίας τοπικής εταιρείας με είδη γραφείου & χόμπυ βρήκα αυτά τα διαφανή πλαστικά αυγά, βρήκα και την εγκεφαλική μου ηρεμία τουλάχιστον για τα δύο τρία επόμενα χρόνια, όσον αφορά την Πασχαλινή διακόσμηση του χώρου.


Οι δυνατότητες με αυτά είναι απεριόριστες και κάθε χρόνο μπορούν να γεμίζουν με διαφορετικά είδη και χρώματα. Για την εταιρεία, για φέτος τουλάχιστον, επέλεξα να τα γεμίσω με διάφορα εξαρτήματα από Η/Υ και πρόκειται να κρεμαστούν με πετονιά από το ταβάνι.
Μου αρέσουν τόσο πολύ που α) σίγουρα θα πάρω περισσότερα για την εταιρεία και β) σκέφτομαι να αγοράσω ορισμένα και για το Άσυλο καθώς νομίζω πως θα έδειχναν πολύ όμορφα γεμισμένα με μικρά άνθη και κρεμασμένα από ένα κλαδί!.
Την καλησπέρα μου.


6 σχόλια:

  1. Τέλεια! Pinterest material! Μπαίνει στο great stuff board μου ευθύς αμέσως! Έγραψες Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Τι τέλεια ιδέα!Η βιτρινούλα θα δείχνει υπέροχη και σίγουρα αν τα στολίσεις και στο σπίτι όπως περιέγραψες θα είναι φ α ν τ α σ τ ι κ ά.Περιμένουμε φωτογραφίες.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Πασχαλινό ντεκόρ ακόμα δεν έχει μπει στο Άσυλο Αλέκα καθώς με έχει πιάσει η μανία μου να αλλάξω τα πάντα και να μην βάλω τίποτα το ίδιο με τα περασμένα...γκκρρρ.... Θα δείξει :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα και κυρίως πρωτότυπη, Δήμητρα !!! Και σίγουρα για στολισμό βιτρίνας που να έχει σχέση με πληροφορική πολύ πολύ catchy !!! Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το θέμα πληροφορική + διακόσμηση πολύ με έχει πονοκεφαλιάσει Ιωάννα καθώς είναι μερικές φορές δύσκολο να βρεθεί κάτι που είναι και λιστό και αυστηρό και μοντέρνο αλλα και όμορφο & διακοσμητικό! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή