Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013

Ιστολογικές ανησυχίες (γ.ε.ω. βραβείο)

Ξεκινάς ένα ιστολόγιο και γράφεις και γράφεις και γράφεις και άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει. Όποτε αρχίζεις να αμφισβητείς τον εαυτό σου. "Μήπως τελικά δημοσιεύω αρλούμπες;" Και τσακ, σού έρχεται το πρώτο σχόλιο. Και συνεχίζεις να γράφεις και να γράφεις και να γράφεις, και τσακ, σού έρχεται και το πρώτο βραβείο.
Στην περίπτωση του Ασύλου, το πρώτο σχόλιο και το πρώτο βραβείο ήρθαν από το ίδιο μέρος, το Mommy Wiki, το διαδικτυακό παιδί δύο κοριτσιών,
τα οποία αναρτούν άρθρα σχετικά με τα πραγματικά παιδιά της ζωής τους και όχι μόνο, και το οποίο είναι ένα από τα πρώτα (πολλές πρωτιές μαζεμένες) ιστολόγια που ακολούθω. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην Μαργαρίτα και τη Νίκη, τόσο για το παραπάνω βραβείο όσο και για τις επισκέψεις τους αλλά και τα σχόλιά τους στο Άσυλο.

Βάσει των όρων του βραβείου λοιπόν, ώρα για μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την αφεντιά μου:
Αγαπημένο περιοδικό: 
Κανένα καθώς είμαι η θηλυκή μετεμψύχωση του Σκρουτζ σε ό,τι αφορά τα περιοδικά και γενικότερα τον έντυπο τύπο. Το ίντερνετ εξάλλου τι το έχομεν;;
Αγαπημένος τραγουδιστής -μουσική:
Αγαπημένος συνθέτης: Βαγγέλης Παπαθανασίου, τον θεωρώ ιδιοφυία
Από μουσική: rock, hard rock, instrumental, oldies και swing, ενώ στις τρέλες μου μπορεί να βάλω και κλασσική. Λατρεύω τις εκτελέσεις rock κομματιών από συμφωνικές ορχήστρες.
Αγαπημένη you tube guru :
Κανένας/Καμία. Υπάρχουν πολλοί που κάνουν αξιόλογα-ανάλογα με το θέμα-βίντεο αλλά ως εκεί. Πάντως βρίσκω την Lisa Eldridge & τον Wayne Goss από τους πιο σοβαρούς τόσο στο είδος τους (make up artists) όσο και στα βίντεό τους.
Αγαπημένο είδος μακιγιάζ:
Smokey σε ψυχρούς τόνους αν και σπάνια το κάνω. Καθημερινά λίγο μολύβι στα μάτια και ρουζ στα μάγουλα (με την τσίμπλα στο μάτι, ποιος έχει κουράγιο για κάτι παραπάνω, ειδικά πριν τον πρώτο καφέ;; )
Αγαπημένο μέρος διαμονής:
Υποπτεύομαι η Σκωτία ή η Αλάσκα, αν και δεν έχω πάει σε κανένα από τα δύο. Γενικότερα ονειρεύομαι να ζήσω σε μέρη με βαρύ χειμώνα και άκρως ελαφρύ καλοκαίρι καθώς μισώ την ζέστη (έχω ήδη αρχίσει να βλέπω ταινίες με χιόνια και κακοκαιρίες για να την βγάλω και αυτήν την ζεστή σαιζόν!)
Αγαπημένη ταινία;
Πολλές. Από την αρχική τριλογία των Star Wars και τις αθάνατες σκηνές του Indy μέχρι το Love Actually & The Majestic. Δεν αντέχω τον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο(με έλαχιστες εξαιρέσεις)! Όταν βλέπω ταινία, θέλω να ξεχνιέμαι, όχι να βάζω και άλλες σκοτούρες στην μικρή μου γκρι ουσία!
Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις; 
Λιγότερα από 10. Είμαι είδος προς εξαφάνιση;;
Αγαπημένο χρώμα: 
Μέχρι πριν λίγα χρόνια, θα έλεγα μαύρο χωρίς δεύτερη σκέψη. Πλέον, όλα, ανάλογα με το αντικείμενο, την χρήση ή τη διάθεση.


Ο επόμενος όρος του βραβείου ήταν να βραβεύσω με την σειρά μου 7 ιστολόγια. Εγώ θα αρκεστώ στα ακόλουθα  4, καθώς οι ιστολογικοί μου ορίζοντες είναι ακόμα περιορισμένοι:
SwanOcean    
Ιδέες για Διακόσμηση (Harmony In Space)

Τα οποία και εντός ολίγου θα λάβουν την σχετική ειδοποίηση!

Οπότε δεσποινίδες & κυρίες των ανωτέρω ιστολογίων, δεν έχετε παρά και εσείς  με την σειρά σας να απαντήσετε στις παραπάνω ερωτήσεις και να περάσετε το βραβείο στα ιστολόγια (4 ή 7)  που επιθυμείτε, ενημερώνοντας τα!

Ένα ευχαριστώ & την καλησπέρα μου.



4 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!Ταιριάζουν σε κάποια πράγματα τα γούστα μας απ'ότι διάβασα και πολύ χάρηκα γιατί νόμιζα ότι κι εγώ είμαι είδος προς εξαφάνιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία. Ίσως τελικά να μην είμαστε τόσο λίγες και να μην εξαφανιστούμε εντελώς!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και φυσικά, συγχαρητήρια για το δικό σου! Όμορφο blog και μου αρέσει πολύ και το χιούμορ σου στις απαντήσεις παραπάνω ;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Όσο για το χιούμορ, απαραίτητο!

      Διαγραφή