Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

Τζάκι, Ο Τζάκι

Αν είστε όπως εγώ και θεωρείτε πως οι ένδοξες μέρες της εστίας του τζακιού σας ανήκουν στον παρελθόντα χειμώνα, ακολουθείστε κάποια από τις παρακάτω ιδέες και ίσως η μαύρη τρύπα μεταμορφωθεί σε σημείο διακοσμητικού ενδιαφέροντος στον χώρο σας.

Καθρεδική ατμόσφαιρα

Τα κεριά πάντα έχουν τον τρόπο τους να φωτίζουν, κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά, έναν χώρο. Αν δε, συγκεντρώσετε αρκετά μαζί μέσα στο τζάκι, θα έχετε έναν άκρως ατμοσφαιρικό φωτισμό αλλά και μία γερή δόση αντίθεσης με το μαύρο φόντο της εστίας.
Πράσινη όαση
Σας αρέσουν τα φυτά και ονειρεύεστε μαγεμένους κήπους; Φτιάξτε μία συλλογή από φυτά εσωτερικού χώρου, κατά προτίμηση με αντοχή σε σκιερά μέρη, ή και ακόμα από αποξηραμένα ή τεχνητά άνθη και δημιουργήστε μία πράσινη όαση ακριβώς στο κέντρο του τζακιού.
Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου
Είστε αθεράπευτα ερωτευμένοι με τον εαυτό σας ή τον χώρο σας και θέλετε να βλέπετε το είδωλό του όπου μπορείτε; Αν ναι, τότε αυτή η λύση είναι για εσάς. Στα συν αυτή της επιλογής φυσικά, η ψευδαίσθηση του επιπλέον χώρου!
Αποθηκεύειν & διακοσμείν
Με τα χρόνια αποκτήσατε διάφορα αντικείμενα που δεν σας κάνει καρδιά να βάλετε στην ντουλάπα αλλά και πρέπει κάπως επιτέλους να αδειάσει εκείνος ο μπουφές που μοιάζει πια με την προσωποιήση του χάους; Επιλέξτε δυο- τρία από τα αγαπημένα σας, δίνοντας προσοχή στο μέγεθος (μικρά αντικέιμενα θα χαθούν στην μαύρη τρύπα της εστίας) και δώστε έναν σικ αέρα με αυτόν τον αναπάντεχο διακοσμητικό χώρο.
Γαμήλια δώρα
Μετά τα "να ζήσετε", "βίον ανθόσπαρτον" και τα ρύζια, μείνατε με ένα σωρό βάζα ως γαμήλια δώρα; Έχετε μία πρώτης τάξεως συλλογή για την εστία του τζακιού! Η εν λόγω επιλογή είναι άκρως βολική και για να συγκεντρώσετε μαζί παράταιρα -ως προς χρώμα ή σχήμα- αντικείμενα αλλά και για να αδείασει επιτέλους εκείνο το ντουλάπι.
Γεμίστε το!
Η εν λόγω διακοσμητική λύση είναι ευγενική προσφορά της Ελληνικής Κυβερνήσεως! Αφού λοιπόν, θέλοντας και μη, το τζάκι ήταν η επιλογή σας για θέρμανση τον τελευταίο χειμώνα και ξοδέψατε ένα μικρό κομμάτι του Αμαζονίου σε χρήματα (αθάνατο ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο γαρ) για να αγοράσετε ξύλα, πιάσανε οι ζέστες και σας περίσσεψαν κούτσουρα (αν είστε στην Β. Ελλάδα ή/και δεν έχετε δικά σας ξύλα από κλαδέματα, μεταπηδήστε μετά την φωτογραφία τώρα); Γεμίστε μέχρι πάνω την εστία του τζακιού με αυτά! Προσοχή: η λύση αυτή δεν ενδείκνυται για όσους δεν πολυσυμπαθούν αράχνες και άλλα ζουζούνια. Οι κυριολεκτικά βιβλιοφάγοι, μπορούν αντί για κούτσουρα να επιλέξουν βιβλία!
Μάτια που δεν βλέπονται...
Τέλος, αν καμία από τις παραπάνω ιδέες δεν σάς έπεισε και θέλετε απλώς να μην την βλέπετε στα μάτια σας; Μετατρέψτε τον χώρο μπροστά από την εστία σε ένα μίνι καθιστικό, με δύο πολυθρόνες και ένα τραπεζάκι.
Εγώ τώρα που μου αρέσουν οι κήποι, είμαι αθεράπευτα ερωτευμένη με τον εαυτό μου & το Άσυλο, έχω ένα σωρό αντικείμενα που δεν λέω να αποθηκεύσω, λατρεύω την ατμόσφαιρα που δίνουν τα κεριά αλλά δεν πολυτρελαίνομαι για το τζάκι μου, έχω ελπίδες να επιβιώσω ένα μικρό διακοσμητικό τσέρνομπιλ στην εστία του τζακιού; Ο χρόνος θα δείξει.

Εσείς; Στολίζετε την εστία του τζακιού σας;

Την καλησπέρα μου


4 σχόλια:

  1. Όλα ωραία τα παραπάνω αλλά κι εγώ για αχταρμά διακοσμητικό το ''κόβω'',Δήμητρα στο δικό μου τζάκι ,αν και τη γωνιά της τελευταίας φωτό την έχω ήδη δημιουργήσει.Τώρα που τελειώνω ένα diy ψεύτικο τζάκι για την κρεβατοκάμαρα, πολύ θα με διευκολύνουν οι εικόνες που μας έδειξες.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω αυτό το ψεύτικο diy τζάκι Αλέκα μου!!!! Όσο για τη διακόσμησή του, με τόσους θησαυρούς που έχεις όλο και κάτι θα βρει την θέση του πάνω και μέσα σ' αυτό! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  2. Μπραβο μεσα στο μυαλο μου εισαι! Το δικο μας ειναι και μαυρισμενο απο την χρηση οποτε μολις ερθει ο μαστορας να μου καθαρισει την καμιναδα θα το γεμισω με λουλουδια και κερια!!!! Μην σου πω οτι βρηκα και τροπο να χρησιμοποιησω μερικα απο τα κεσεδακια μου! Μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι Μάρω και φυσικά αναμένω φωτογραφίες από το τελικό αποτέλεσμα :)

      Διαγραφή