Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Καλοκαιρινή διακόσμηση τζακιού

Σήμερα το πρωί που ξύπνησα, κόντρα στις μετεωρολογικές προβλέψεις, επικρατούσε άπνοια, ηλιοφάνεια και ζέστη. Αποφάσισα λοιπόν πως είναι καιρός να συμβαδίσει το τζάκι με τον καιρό και να λάβει ένα μικρό καλοκαιρινό φέισλιφτ (όχι πως δεν με έτρωγε ο π****** μου να χρησιμοποιήσω επιτέλους τους αυτοσχέδιους θησαυρούς μου).

Έτσι, αφού ετοίμασα τον καφέ μου (απαραίτητη προϋπόθεση!), κατέβασα όλα τα προηγούμενα διακοσμητικά και άρχιζα να παίζω με τα διαθέσιμα υλικά. Η αλήθεια είναι πως έχω βαρεθεί την κενή κορνίζα και θα ήθελα πολύ να βάλω έναν  βαθύ στρογγυλό καθρέπτη αλλά μέχρι να γίνει αυτό (και να πάρω και την "μεγάλη απόφαση" να τρυπίσω την γυψοσανίδα), θα πρέπει να αρκεστώ σε αυτά που έχω.
 Μετά από λίγη ώρα κατέληξα τελικά σε μία σύνθεση με κυρίως υπόλευκο και ασημί καθώς και λίγο γαλάζιο και καφέ για χρώμα. 

Όλα τα διακοσμητικά προϋπήρχαν και τίποτα δεν είναι καινούργιο, οπότε- τουλάχιστον μέχρι να αγοράσω τον βαθύ στρογγυλό καθρέπτη- χαίρομαι που δεν ξόδεψα τίποτα για την νέα καλοκαιρινή διακόσμηση του τζακιού.
Οι παράπανω διακοσμητικές διαδρομές όμως με άφησαν με το ανοιξιάτικο στεφάνι ανά χείρας και μου αρέσει -ακόμα- τόσο πολύ που δεν μού έκανε καρδιά να το χώσω σε μία ντουλάπα. Ευτυχώς ο επιδαπέδιος καθρέπτης, λίγα μέτρα πιο πέρα, αποδείχτηκε μια χαρά για να το φιλοξενήσει.
Εσείς ξεκινήσατε την καλοκαιρινή σας διακόσμηση ή περιμένετε ακόμα μέχρι να εγκατασταθεί το καλοκαίρι σε όλο το φόρτε του;
Την καλημέρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου