Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο, ένα diy



Επειδή στην βράση κολλάει λοιπόν το σίδερο και όταν παθαίνω κόλλημα δεν λέω να ξεκολλήσω, είπα να αρχίσω σιγά σιγά να βάζω σε εφαρμογή το άγγιμα του Μίδα. Και πρώτο υποψήφιο "θύμα" ένα πλαστικό γλαστράκι-κασπώ, το οποίο είχε ξεμείνει από μία γλάστρα δώρο. 

Εγώ επέλεξα να κάνω τις γραμμές ελεύθερα με το χέρι, αλλά κάποιος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και ταινία για να βγαίνουν σωστά οι ευθείες ή φυσικά να μην έκανε καθόλου γραμμές αλλά ένα δικό του σχέδιο.  

Το καλύτερο από όλα πάντως  ήταν πως μου στοίχησε 0 ευρώ καθώς όλα προϋπήρχαν στο Άσυλο. Και πλέον έχω το πρώτο μου αντικείμενο σε λευκό-χρυσό. 

Και να το, παρέα με τα υπόλοιπα παχύφυτα, πλέον σε δύο τραπεζάκια, καθώς το τρόλεϋ έχει γίνει βάση για το κλουβί του πουλιού.
Τόσο έυκολα, οικονομικά και απλά κι έχοντας πιει μόνο την πρώτη γουλιά από τον πρωινό καφέ μου.

Την καλημέρα μου

2 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα ... τσακ μπαμ! Μου αρέσει πολύ που έκανες και τις γραμμές ελεύθερα με το χέρι! Καλή συνέχεια με τα χρυσά σου λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά :) Να δούμε που θα καταλήξει αυτή η εμμονή μου

      Διαγραφή