Ταριχευμένη διακόσμηση


Θυμάστε μία αποκρουστική διακόσμηση ευγενών παλαιών χρόνων, όπου σκότωναν κακόμοιρα ζώα , τα ταρίχευαν και μετά το κεφαλάκι τους "στόλιζε" το σαλόνι του "πολιτισμένου" homo sapiens; Η  διακοσμητική αυτή τάση επανήλθε εις τα εξωτερικάς τον τελευταίο καιρό και μάλιστα δριμύτερη!
Αλλά όταν λέμε επανήλθε δεν εννοούμε ότι κι ότι. Πρώτα ευαισθητοποιήθηκε, κατόπιν έγινε φιλοζωική και τέλος μπήκε στον 21ο αιώνα με αρκετή δόση ντιζάιν. Από έντονα χρώματα......
.....μέχρι μεταλλικές λεπτομέρειες
(αυτός ο ροζουλί & χρυσός τάρανδος σίγουρα είναι κοριτσάκι!)

Kαι την έχω ερωτευθεί και είμαι διαθέσιμη μέχρι και την γυψοσανίδα στο τζάκι να τρυπήσω για να κρεμάσω τον κούκλο της κάτω φωτογραφίας και κάνω και όνειρα για το πως θα τον διακοσμώ ανάλογα με τις εποχές (εξού και η λευκή επιλογή- μία μικρή δόση τρέλας ποτέ δεν έβλαψε κανέναν!)
Όλα τα εικονιζόμενα κεφάλια είναι της εταιρείας WFT (White Faux Taxidermy) και είναι κατασκευασμένα από resin, ενώ η ποικιλία τόσο σε χρωματικούς συνδυασμούς όσο και σε ζώα είναι αρκετή να καλύψει κάθε τρέλα γούστο.

Θα το τολμούσατε;
Την καλημέρα μου


4 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι δεν το αντέχω αυτό με τα ταριχευμένα ζώα. Αφού πολλές φορές μπορεί να μου αρέσει ένα σπίτι και δεν θα το κάνω ανάρτηση λόγω του ζώου ... ή δεν θα βάλω τη φωτό που το έχει.
    Τώρα η καινούργια φιλοζωική ντιζάιν έκδοση είναι φυσικά πολύ καλύτερη, αλλά και πάλι δεν θα ήταν επιλογή μου.

    Την Καλημέρα μου Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στέλλα. Τα πραγματικά ταριχευμένα ζώα και εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου. Αυτά εδώ όμως, έχω 1 χρόνο που τα λιγουρεύομαι :)

      Διαγραφή
  2. Λίγο σκιαχτικό βρε παιδί μου!
    Το φαντάζεσαι τι ίσκιο θα έχει το βράδυ από το φως του τζακιού; Μπρρρρρρ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε, ότι πρέπει για να αποτρέψουμε εκείνα τα αυτοκόλλητα του μικρού που λέγαμε :)

      Διαγραφή