Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου

Δεν ξέρω αν οι καθρέφτες είναι γυναικείο θέμα, αλλά τοϋς έχω μία αδυναμία, ειδικά όταν μπαίνουν σε ένα δωμάτιο τόσο για την χρηστικότητά τους αλλά κυρίως για την ομορφιά τους.

Και τι υπάρχει να μην λατρέψεις σε αυτούς; Δημιουργούν την οφθαλμαπάτη ενός μεγαλύτερου χώρου, πολλαπλασιάζουν το φως, αντικατοπτρίζουν ομορφιές και ακόμα και μόνοι τους αποτελούν στοιχεία που προστάζουν προσοχή σε ένα δωμάτιο.  Πόσο όμορφος είναι αυτός ο τεράστιος καθρέφτης παραπάνω στο παιδικό δωμάτιο και ο τοίχος με την συλλογή από καθρέφτες!

 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Προσοχή μόνο στο τι αντικατοπτρίζουν

Εσείς έχετε κάποιον καθρέπτη στον χώρο σας μόνο και μόνο επειδή σας αρέσει;

Την καλημέρα μου

3 σχόλια:

  1. Εγω θα ήθελα να είχα χωρο στο σπιτι να βάλω έναν γιγάντιο καθρέπτη που να ακουμπάει στο δάπεδο όπως στην φωτογραφία που έχεις στο παιδικο δωματιο με το φορεματάκι!

    Καλησπέρα κι απο μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχεις τον χώρο για επιδαπέδιο, γιατί δεν βάζεις έναν γίγάντιο στον τοίχο; Έχω δει φωτογραφίες με μεγάλους καθρέπτες ακόμα και πίσω από κονσόλες και δείχνουν μία χαρά!

      Διαγραφή
    2. Θα το σκεφτώ ... μετα τις διακοπες που θα ασχοληθώ περισσότερο με το σπιτι! Θα γυρίσω με γεμισμενες τις μπαταρίες :)
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή