Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Για το μέλλον

 
Στο Άσυλο, σκυλιά έχουμε, γατιά έχουμε, πουλιά έχουμε, διάφορα ιπτάμενα και έρποντα έχουμε, παιδιά όμως δεν έχουμε. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Ακόμα απολαμβάνουμε τη ζωή μας ως ζευγάρι (με ευθύνες φροντίδας του τύπου: "μην αργήσουμε πρέπει να βγει η Ήρα βόλτα" ή "τι ώρα είναι πρέπει να ταίσω τα πουλιά" ή "τι θα φάνε σήμερα τα γατιά" κουλουπού, κουλουπού αλλά μέχρι εκεί) και ακόμα δεν έχει αρχίσει να τσιρίζει το βιολογικό μου ρολόι. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Παρ' όλα αυτά υποθέτω πως κάποια στιγμή και αυτό το τελευταίο "δεν έχουμε" θα χάσει το "δεν" του και καθώς μία μικρή μανία με τη διακόσμηση σίγουρα την έχομεν αλλά και επειδή είμαι ο σπαστικός ενίοτε τύπος του ανθρώπου που θέλει να τα έχει όλα έτοιμα πολύ νωρίτερα (εγώ το δικαιολογώ πως απλώς σιχαίνομαι τον σχεδιασμό της τελευταίς στιγμής), που και που τριγυρίζω ηλεκτρονικά σε παιδικά δωμάτια, έτσι για να έχω μία ιδέα στο κεφάλι μου, πως θα ήθελα το παιδικό δωμάτιο του μελλοντικού μας απογόνου.

Αυτή η ανάρτηση λοιπόν είναι για τις νυν & μέλλουσες μαμάδες καθώς και για κάθε γυναίκα με διακοσμομάνια ασχέτως δωματίου, βασισμένη, βεβαίως βεβαίως, στα δικά μου γούστα.









Διακρίνετε μήπως μία επανάληψη; Γκρι τοίχοι και χρώμα μέσα από τα αξεσουάρ, όπως κουρτίνες, αμπαζούρ, διακοσμητικά και ενίοτε έπιπλα. Λατρεία!

Πάντως το καλύτερο το άφησα για το τέλος. Ένα μαγικό δωμάτιο!
 Όλες οι άλλες φωτογραφίες είναι από το Project Nursery, στο οποίο και μπορείτε να βρείτε εκατοντάδες ιδέες για το δωμάτιο των δικών σας μπόμπιρων!

Εσείς είχατε ετοιμάσει/ετοιμάζετε το δωμάτιο του μικρού σας από νωρίς ή περιμένατε σχεδόν μέχρι να έρθει στον κόσμο;

Την καλημέρα μου

4 σχόλια:

  1. Κοίτα...Πολύ ωραία τα δωμάτια που διάλεξες, αλλά είναι πολύ σοβαρά βρε παιδί μου.
    Δηλαδή...
    Δεν μπορώ να φανταστώ τον μικρό Νικόλα(όνομα και πράγμα) μέσα σε αυτά τα δωμάτια. Μόνο σε βρεφική ηλικία που όπου τον ακουμπούσα, μπορούσα να τον βρω 3 ή και 4 ώρες μετά!
    Εμείς, εγώ δηλαδή, το είχα ψάξει το θέμα προ γέννησης και τελικά έφτιαξα το δωμάτιο έτσι ώστε να μοιάζει, πάνω-κάτω με βυθό.
    Πήρα έπιπλα μπλέ από τα ΙΚΕΑ, όλη την σειρά MAMMUT και πήρα και αυτά τα αυτοκόλλητα:
    http://www.cosycorner.gr/el/category/%CF%83%CE%B5%CF%84-%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%AF%CF%87%CE%BF%CF%85/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%AD%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CF%85%CE%B8%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B8%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα αυτοκόλλητα και σίγουρα θα ταίριαξαν πολύ όμορφα με τα έπιπλα από το ΙΚΕΑ για το ύφος του δωματίου που ήθελες :) Και μία πρώην συνάδελφος ήταν ανάμεσα σε αυτά του βυθού και της φάρμας από το ίδιο κατάστημα για το δωμάτιο του μικρού της. Τώρα, όσον αφορά το ύφος των παραπάνω δωματίων, συμφωνώ πως είναι σοβαρά αλλά όσο το μικρό είναι μωρό νομίζω πως μπορεί να δεχτεί το στυλ μου (δημοκρατικά πράγματα!). Μετά που θα μεγαλώσει και θα αρχίζει να κολλά αυτοκόλλητα παντού (με πιάνει ένα ψιλοτρέμουλο και μόνο που το σκέφτομαι --> Mrs. Monk γαρ)θα αναγκαστώ να πάω με το δικό του στυλ (ακομά δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε, χεχε).

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα, έτσι δημοκρατικές διαδικασίες!
      Σε φαντάστηκα όμως να βλέπεις κολλημένο αυτοκόλλητο πάνω στην ταπετσαρία και να πλησιάζεις το παιδί με μουσική υπόκρουση ψυχώ, ενώ το παιδί σε κοιτάει με τεράστια αθώα μάτια, γεμάτα δάκρυα. αχαχαχχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Η φωτογραφία του προφίλ μου φταίει εε;; Κατά βάθος (πολύ βάθος όμως) είμαι όμως καλό παιδί! Χεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή