Πηγή έμπνευσης: Wardian cases



Γράφοντας αυτήν την ανάρτηση, τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα, καθώς σήμερα το πρωί  το ένα από τα δύο κοτσύφια του "Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας" σταμάτησε για πάντα το κελάηδισμά του. Δεν ξέρουμε τι έγινε ή αν κάναμε κάτι εμείς λάθος, αλλά από εχτές το βράδυ δεν έδειχνε ζωηρό και το ένα του μάτι είχε μισοκλείσει. Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου πως δεν είχα αρχίσει να δένομαι συναισθηματικά μαζί του (εξάλλου εγώ είμαι αυτή που πιστεύει πως έπρεπε να τα ελευθερώναμε μόλις μεγάλωναν) αλλά ποτέ δεν ήμουν καλή στο θέμα αυταπάτες.

Τις τελευταίες δύο μέρες βλέπετε, είχα φάει το διαδίκτυο και μπόλικες λευκές σελίδες, στην προσπάθεια να βρω ένα πρακτικό μα και συνάμα καλαίσθητο κλουβί. Δεδομένου ότι το κλουβί είναι και θα είναι τοποθετημένο στο σαλόνι του Ασύλου, όλα αυτά τα τυποποιημένα μεταλλικά κλουβιά του εμπορίου δεν μου κάθονται καλά, αν και αναγκαστικά χρησιμοποιούμε ένα από αυτά. 

Στις αναζητήσεις μου λοιπόν, ανακάλυψα τον υπέροχο κόσμο των Βικτοριανών θερμοκηπίων μινιατούρα (δική μου ορολογία από το αγγλικό terrarium) και πιο συγκεκριμένα των Wardian cases, όνομα που πήραν και από τον πρώτο που τα έφτιαξε, τον Nathaniel Bagshaw Ward (περισσότερα για την ιστορία τους μπορείτε να διαβάσετε εδώ ).

Και πραγματικά τα θεωρώ έργα τέχνης. Σαν να έχεις μία μικρογραφία ενός περίτεχνου θερμοκηπίου πάνω στο τραπέζι σου και για αυτό ακριβώς τον σκοπό χρησιμοποιούνταν τόσο κατά την Βικτωριανή εποχή όσο και κατά την σύγχρονη επάνοδό τους. Παρ'όλα αυτά, νομίζω πως θα είναι εξίσου ομόρφα και με κεριά ή βιβλία ή ακόμα και ως κλουβιά με ορισμένες μετατροπές φυσικά. 

Και καθώς λόγος να βρεθεί κάτι τέτοιο στην Ελληνική αγορά δεν γίνεται αλλά και επειδή το κλουβί θέλουμε να έχει συγκεκριμένες διαστάσεις για να μπορεί να σταθεί σε ένα τρόλεϋ ποτών που έχουμε στο Άσυλο, πήρα μολύβι και χαρτί και άρχισα τα σχέδια.

Η σκέψη είναι το κλουβί να φτιαχτεί με ξύλινο σκελετό σκούρου καφέ χρώματος (για να ταιριάζει με τα υπόλοιπα έπιπλα), μαύρο πλέγμα  και χρυσά διακοσμητικά στοιχεία στις κορυφές, ενώ ταίστρες, ποτίστρες και λοιπά εις -ίστρες να είναι είτε μαύρα (δεν νομίζω πως υπάρχουν) είτε σκούρου χρώματος.
Αν σας αρέσουν και εσάς αυτά τα μικρά θερμοκήπια και θα θέλατε ένα για το σπίτι σας, οι επιλογές στην εγχώρια αγορά είναι, δυστυχώς, περιορισμένες. Το μόνο που έχω καταφέρει να βρω είναι το κάτωθι από το ΙΚΕΑ
Μπορείτε όμως, με μερικές κορνίζες, λίγο μεράκι και ακολουθώντας τις οδηγίες από τον κάτωθι σύνδεσμο να φτιάξετε το δικό σας.
Όσον αφορά τα δικά μου "μεγάλα" μου σχέδια για το κλουβί, αυτά έχουν μπει, για την ώρα, στον πάγο, τουλάχιστον μέχρι να περάσει λίγος καιρός και το άλλο κοτσύφι να συνεχίσει να κελαηδά.

Την καλημέρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου