Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Το άγγιγμα του Μίδα



Τελευταία, όλο και περισσότερο, λατρεύω τη διακόσμηση σε λευκό & χρυσό. Ο συνδυασμός της απλότητας του λευκού και του βάθους του χρυσού, είναι σαν την έλξη δύο αντίθετων, με τη διαφορά όμως πως και τα δύο στοιχεία είναι "καλά". 
Παλιότερα, δεν μου άρεσε καθόλου το χρυσό. Ήμουν για χρόνια πιστή οπαδός του ασημί & του ασημιού, τόσο σε κοσμήματα όσο και σε διακοσμητικά αντικείμενα. Με τα χρόνια,άρχισα να βλέπω το χρυσό χρώμα πιο φιλικά, αλλά περιορισμένο μόνο για την περίοδο των Χριστουγέννων.
Τώρα πλέον, το θεωρώ ένα χρώμα που μπορεί να δώσει πολύ σοφιστικέ στυλ, ακόμα και όταν χρησιμοποιείται σε ελάχιστες δόσεις. Όταν δε, συνδυάζεται με το λευκό, όπως στο παραπάνω γραφείο, το θεωρώ την επίγεια παραδείσια επιτομή της γυναικείας σοφιστικότητας στη διακόσμηση.

 
Και το αποτέλεσμα του συνδυασμού δεν είναι καθόλου βαρύ. Αντιθέτως, τα δύο χρώματα ισοσταθμίζονται και δεν υπάρχει καθόλου σοβαροφάνεια.Και δεν με χαλάει καθόλου και για καλοκαιρινή διακόσμηση.
1 | 2 | 3
Αν λοιπόν θέλετε να υιοθετήσετε και εσείς αυτόν τον παραδείσιο συνδυασμό στη διακόσμηση του σπιτιού σας, δεν έχετε παρά να αγοράσετε λευκά & χρυσά αντίκειμενα όπως τα ακόλουθα:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

ή να αγοράσετε απλώς ένα σπρέυ και να μετατρέψετε τα ήδη υπάρχοντα διακοσμητικά αντικειμένά σας.

Εγώ πάντως τον σκέφτομαι ως συνδυασμό, μαζί με τα σχεδόν μαύρα έπιπλα που ήδη έχω για το γραφείο στο Άσυλο. Εσείς εχετε το συνδυασμό αυτό στο σπίτι σας;

Την καλησπέρα μου


6 σχόλια:

  1. Τον συνδυασμό αυτό τον είχα σκεφτεί με το που μετακόμισα πριν κανα χρόνο, αλλά τελικά δεν το τόλμησα. Στο προηγούμενο σπίτι που ενοικίαζα τα είχα όλα άσπρο, μαύρο με σκούρα έπιπλα. Με το που ήρθε το παιδί, κάπως με χαλούσε αυτή η μαυρίλα...
    Πέταξα λίγο κόκκινο.
    Με το που μετακομίσαμε, σε ένα σπίτι, πιο κλασικό, πιο φτηνό... με τζάκι με πέτρα έψαχνα κάτι να δέσω την μαυρίλα μου, με την πέτρα και τα ξύλινα ντουλάπια της κουζίνας που φαίνεται... Τελικά έμεινα μόνο στην ιδέα, ας όψεται η κρίση:)
    Πολύ όμορφες όμως οι προτάσεις σου! Είναι τόσο σικάτο το χρυσό ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω πως είναι,αρκεί βέβαια να γίνεται με μέτρο αλλά ακόμα και αυτό, υποκειμενικό είναι. Μου θύμισες το διαμέρισμα που νοίκιαζα στην Αθήνα, με το άσπρο-μαύρο-κόκκινο. Πάντως, νομίζω πως στην Ελλάδα το χρυσό δεν έχουμε συνηθίσει να το συνδυάζουμε με λευκό και ειδικότερα σε μοντέρνες εκδοχές. Όσον αφορά την κρίση Μαργαρίτα, ας όψονται και τα σπρέυ ;)

      Διαγραφή
  2. Ο συνδυασμός λευκο με χρυσό ειναι άψογος,αλλά θέλει προσοχή! Πολύ καλές οι επιλογές σου :) Και η λύση με το σπρευ οικονομική και πρακτική.
    Κι εγω τελευταία άρχισα να συμπαθώ το χρυσό, ξεκινώντας απο τα κοσμήματα... μη σου πω ότι εχω αρχίσει να το προτιμώ από τα ασημί. Στον γάμο μου ο χρωματικος συνδυασμός, το concept να το πω ... ήταν λευκό με χρυσό.

    Πάντως το λευκο με χρυσό με παραπέμπει και λιγο στην αρχαία Ελλάδα με τα λευκα χειτώνια και τα χρυσά κοσμήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στέλλα. Μάλλον την ίδια φάση περνάμε με τα κοσμήματα. Εγώ πάντως τελευταία, έχω φάει κόλλημα με αυτόν τον συνδυασμό αλλά καθώς στο Άσυλο όλα τα έπιπλα είναι σκουρόχρωμα, θα πρέπει να βάλω στην εξίσωση και το μαύρο.

      Διαγραφή
  3. Δε ξέρεις πόσο συμφωνώ. Δεν έχω αγοράσει ποτέ χρυσό κόσμημα και ότι κληρονόμισα είναι σε κουτιά. Μου άρεσε μόνο στο Χριστουγεννιατικό μου δέντρο τη τελευταία χρονιά στην Αθήνα (χρυσό-άσπρο το καλύτερο στόλισμα ever, very chic). Φέτος τα Χριστούγεννα έβαλα ξάνα κάποιες λεπτομέρειες αλλά με το τέλος των γιορτών δε το άντεχα πια. Ίσως φταίνε τα μαύρα έπιπλα ή το μάτι μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως επιλέγουμε χρώματα για τους χώρους μας ανάλογα της διάθεσής και όπως αυτή αλλάζει με τον καιρό και τα χρόνια, έτσι αλλάζει κι ο τρόπος που κοιτάζουμε ένα χρώμα. Παλιότερα δεν είχα τίποτα σε χρυσό. Πλέον όμως, το χρησιμοποιώ στη διακόσμηση του Ασύλου (ως πινελιά βέβαια κι όχι ως κυρίαρχο χρώμα). Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή