Ο πιο καλός ο μαθητής

ήρθε στο σπίτι , καθώς η χρήση μαυροπίνακα, μόνο βαρετό μάθημα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί στη διακόσμηση τοίχων, επίπλων και λοιπών αντικειμένων.
 

Αυτή την ιδέα του κορνιζαρισμένου μαυροπίνακα την τριγυρνάω εδώ και καιρό στο μυαλό μου ως πίνακα σημειώσεων και ανακοινώσεων -του τύπου: "σήμερα δεν πλένω πιάτα"- στην κουζίνα.

Και αυτές οι υδρόγειοι είναι τόσο χαριτωμένες. Δεν ξέρω γιατί αλλά με το που τις βλέπω μου φέρνουν στο μυαλό εικόνες από αερόστατα και φεγγάρια με πρόσωπα.

Η χρήση χρώματος μαυροπίνακα όμως έχει και πρακτικές εφαρμογές, τόσο στην οργάνωση όσο και στο για να θυμάτε κανείς τι φυτό είναι εκείνη η πρασινάδα που τον κοιτά περίεργα στο μπαλκόνι!

Τέλος, υπάρχει και η εναλλακτική για τους πιο τολμηρούς, όπου επιφάνειες μαυροπίνακα ντύνουν έπιπλα & τοίχους.

Σας αφήνω με το υπόλοιπο του τίτλου...



Την καλησπέρα μου

πηγή φωτογραφιών: Pinterest

2 σχόλια:

  1. Εχω κατα νου καποια στιγμη ετσι και μου δωθει η ευκαιρια να βάψω εναν τοιχο μαυρο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν θα τολμούσα ολόκληρο τοίχο (αν και το έχω δει σε καφετέρια & ήταν πολύ όμορφο) αλλά έναν πίνακα σίγουρα θα τον ήθελα :)

      Διαγραφή