Η εποχή του Χαλκού

Οι εποχές που οι χάλκινοι σωλήνες προορίζονταν μόνο για τους υδραυλικούς & ηλεκτρολόγους έχουν πλέον περάσει. Η εποχή του Χαλκού είναι και πάλι εδώ αλλά πλέον βρίσκεται στα χέρια των απανταχού διακοσμητών & χειροτεχνών.

Καθώς τώρα, οι χάλκινοι σωλήνες δεν κρύβονται πίσω από τοίχους & πλακάκια αλλά, αντιθέτως, περνούν στο προσκήνιο και γίνονται απρόσμενο υλικό στη διακόσμηση. Από φωτιστικά και κηροπήγια
μέχρι έπιπλα & καλόγηροι
Στη νέα εποχή του χαλκού, οι όμορφοι αυτοί σωλήνες βρίσκουν μία πρωταγωνιστική θέση στο μπάνιο ή την κουζίνα
ακόμα και στους τοίχους, ως τέχνη, με την όμορφη λάμψη του χαλκού.
Πως σάς φαίνεται η νέα εποχή; Θα την ακολουθούσατε ή θεωρείτε πως οι χάλκινοι σωλήνες καλό θα κάνουν να παραμείνουν εκεί που ήταν τόσο καιρό; Εγώ πάντως τους βρίσκω απίθανους!

Την καλησπέρα μου




πηγή φωτογραφιών: Pinterest  | ColorCopper

Σχόλια

  1. Δεν μου αρέσουν, παρά μόνο ως τέχνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως δεκτό & σεβαστό :) Εγώ πάλι τους λάτρεψα όταν τους είδα σε ένα παλιό λιοτρίβι (νυν καφέ) εκτεθειμένους πάνω στους πέτρινους τοίχους (για την καλωδίωση των φωτων).

      Διαγραφή
  2. Ο χαλκός έχει ένα από τα πιο ιδιαίτερα χρώματα, έχει αντιβακτηριδιακή δράση , είναι εύπλαστος αλλά είναι και αρκετά ακριβός. Μ'αρέσει που έχει πολλές εφαρμογές αλλά τόσο για την τιμή του όσο και για το πολύ ιδιαίτερο χρώμα του θα συνιστούσα εφαρμογή σε μικρή κλίμακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψες για την αντιβακτηριδιακή του ιδιότητα και θυμήθηκα κάτι χάλκινους νεροχύτες που έχω δει. Δυστυχώς η τιμή του δεν είναι ελκυστική αλλά ένα κηροπήγιο νομίζω πως είναι εφικτό :)

      Διαγραφή
  3. Ωραίο post!! Πιστεύω πως ο χαλκός δίνει μία ιδιαίτερη μοντέρνα εικόνα. Αν χρησιμοποιούνταν σε ένα χώρο ανάλογου ύφους Θα μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Εγώ πάλι τους βρίσκω κάπου ανάμεσα στο μοντέρνο & το rustic, ίσως λόγω του γεγονότος πως είναι σωλήνες :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις