Καλάθια: οι αφανείς ήρωες

Τι να πει κανείς για αυτούς τους μικρούς ήρωες που χώνονται, τρυπώνουν, κρεμιόνται ή απλώς κάθονται, βάζοντας την πραγματική ζωή και καθημερινότητα σε τάξη, προσφέροντας ταυτόχρονα μία εύκολη διακοσμητική λύση;

Χώνονται κάτω από κονσόλες ή τραπέζια και κρατούν εν τάξει μαξιλάρια & ριχτάρια στο καθιστικό,


τρυπώνουν στις βιβλιοθήκες και κρύβουν τα λιγότερο όμορφα έγγραφα & τσαλακωμένα περιοδικά

και κρεμιόνται στον τοίχο για μία εναλλακτική πρόταση διακόσμησης με αρκετά έθνικ στοιχεία.
Στο μπάνιο είναι ένα κι ένα για έξτρα πετσέτες και λοιπά μπουκαλάκια περιποιητικών ελιξιρίων,
στο παιδικό δωμάτιο, λύνουν τα χέρια των απανταχού μαμάδων όσον αφορά την τακτοποίηση των παιχνιδιών αλλά και των απαραιτήτων για τις αλλαγές του μπόμπιρα
ενώ δίπλα στο τζάκι φιλοξενούν όμορφα τα καυσόξυλα.
Τελικά, ότι και να κάνεις με ένα καλάθι, μάλλον μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις. Οπότε που & που, δώστε τους περισσότερη φροντίδα, στολίζοντάς τα με λίγα λουλούδια. Το αποτέλεσμα είναι απλούστατα κομψό!

πηγή φωτογραφιών: pinterest

Την καλημέρα μου

12 σχόλια:

  1. Πρέπει να έχω πάνω από 50 καλάθια...μικρά, μεγάλα, χρωματιστά ή στο φυσικό χρώμα! Κάποτε τα είχα αραδιασμένα παντού ... σκονίζονται και καθαρίζονται δύσκολα όμως κι εδώ έχω ένα θεματάκι με την σκόνη! Τώρα ξεκουράζονται τα περισσότερα μέσα σε μαύρες σακούλες στην αποθήκη του σπιτιού! Κάποια στιγμή ίσως ξαναβγούν σε κανένα εξοχικό σπίτι. Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχα τόσα καλάθια Χριστίνα, σίγουρα θα δοκίμαζα έναν τοίχο σαν αυτό της φωτογραφίας! Ειδικά που τώρα τελευταία τα εθνίκ είναι στα πάνω τους :)
      Πάντως αυτό το θέμα με την σκόνη, μην το συζητάς, είναι άνισσος αγωνάς! Εδώ εγώ που νόμιζα πως στην επαρχία και δη μέσα στην φύση θα είχε πολύ λιγότερη, την 3η μέρα θέλουν όλα πάλι ξεσκόνισμα!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι μια πολύ καλή λύση για να αποθηκεύσεις ή να διακοσμήσης οτι σου αρέσει στο καλάθι ,είμαι πιστή ακόλουθος και με έχει βολέψει πολύ για πολλές και διάφορες λύσεις.....ιδιαίτερα καλάθια για λουλούδια και για τα ραπτικά μου...την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως Μαρία. Συνδυάζουν την λειτουργικότητα με τη διακόσμηση! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. To καλάθι κάνει την εμφάνισή του παντού από την παιδική μας ηλικία.Στα παραμύθια(Κοκκινοσκουφίτσα),στα παχνίδια μας (έβαλα καλάθι),στις παροιμίες μας(κράτα και μικρό καλάθι),στις διενέξεις μας(καλάθια και πανέρια).Καλάθια,πανέρια και κοφίνια έχουν τη θέση τους στο δικό μου σπίτι γιατί πολύ απλά είναι βολικά κι εξυπηρετικά.Καλησπερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα ποτέ σκεφτεί αυτό Αλέκα και πόσο δίκιο έχεις!!! Έβλεπα ένα ντοκυμαντέρ τις προάλλες σε ένα τοπικό κανάλι για διάφορα επαγγέλματα που άνθισαν και κατόπιν χάθηκαν στην περιοχή και ένα από αυτά ήταν το πλέξιμο καλαθιών για τα γαιδουράκια!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Αγαπάμε καλάθακι!! Πάντα θέλω και χρειάζομαι ένα καλάθι και πάντα βρίσκω πράγματα να του βάλω. Το προβλημα είναι πως χρειάζομαι και κάπου να τα ακουμπάω. :)) Στο τοίχο δε τα είχα σκεφτεί ποτέ αν και οι παλιοί συνήθιζαν να κρεμάνε τα κοφίνια!
    Καλησπέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα δει παλιότερα στο ΥΤ μία κοπελιά η οποία είχε φτιάξει μία "ραφιέρα" από ορθογώνια καλάθια. Και τώρα που το σκέφτομαι ένα στρογγυλό σκληρό & ρηχό καλάθι θα γινόταν μίας πρώτης τάξης καθρέπτης μετά ραφιού, κολλώντας τον καθρέπτη στον πάτο του καλαθιού ;)

      Διαγραφή
    2. ..................... συνέχισε αυτό το παραλήρημα κατασκευής.... Μου αρέσει!!!! :))

      Διαγραφή
  5. Έχω τόσα που δεν ξέρω που να τα βάλω πια, αλλά έρχονται στιγμές που όλα χρησιμοποιούνται και δε βρίσκεις ούτε ένα αδειανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έχω πολλά και τα λιγοστά που έχω είναι φίσκα με διάφορα στο μπάνιο. Πάντως πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να βάλω μία κονσόλα με καλάθια από κάτω, δίπλα στην είσοδο που χρησιμοποιούμε καθημερινά!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή