Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Βούτα το


Σπρέυ μπογιάς φοβού! Η νέα τάση στην μεταμόρφωση αντικειμένων και επίπλων με την χρήση χρώματος ακούει στον όρο "βούτα το".
Βούτα το σε μπογιά δηλ. Και οι εφαρμογές της νέας αυτής μόδας; Αμέτρητες! Από βάζα...
...μέχρι έπιπλα....
...έως και ό,τι βαρεθήκατε απλώς ως έχει ή θέλετε να του δώσετε αρκετή ζωηράδα με χρώμα!
Και καθώς καλοκαίρι έχουμε και  οι διακοπές είναι εδώ ή τουλάχιστον καθ'οδόν για πολλούς, η Στέλλα από το styllia έχει ακριβώς το κατάλληλο diy που χρειάζεστε για να μετατρέψετε το απλό σας καλάθι με την παραπάνω τεχνική!

Το αγαπημένο μου, σάς το άφησα για το τέλος
πηγή φωτογραφιών: Pinterest
Την καλημέρα μου.


5 σχόλια:

  1. Αυτή η νέα τάση ... βουτάω τα πάντα στη μπογιά ... με βρίσκει φανατικό οπαδό. Με δυο κινήσεις αλλάζεις εντελώς το στυλ. Δεν το χω δοκιμάσει ακόμα αλλά θα έρθει η ώρα του :)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!

      Διαγραφή
    2. Δεν την έχω δοκιμάσει ούτε εγώ αλλά αυτά τα φτερά τα έχω στην λίστη με τα πράγματα που θέλω να κάνω ( περιμένω να βρώ κανένα λευκό περιστέρι να ξεπουπουλιάσω πρώτα :) )

      Διαγραφή
  2. Οκ, με βλεπω ετσι και παρω μπογια να βαφω τα παντα... μεχρι και εμενα: εως τα γόνατ μπλε χα χα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα... καλύτερα ξεκίνα από κανένα σκαμπώ, μέχρι να του πάρεις τον αέρα... :)

      Διαγραφή