Φοιτητική ζωή με στυλ

Η φοιτητική ζωή είναι προ θυρών για εκατοντάδες νέους και αν κρίνω από τον περίγυρό μου, η συγκεκριμένη περίοδος έχει πολλές εξορμήσεις για την προμήθεια των απαραίτητων. Αν λοιπόν τα καμάρια σας θέλουν λίγο παραπάνω design (ή ακόμα και χιούμορ) στη διακόσμηση της πρώτης τους ανεξάρτητης κατοικίας, αλλά εσείς δεν θέλετε να χρεοκοπήσετε, αξίζει να ρίξετε μία ματιά στα παρακάτω.



Κι αν χρειάζεστε μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα, η παρακάτω πρόταση με γνώμονα τα εθνικά οικονομικά (συνολικό κόστος 999€), σε τρεις διαφορετικές χρωματικές εκδοχές (unisex, θυληκή & αρσενική), με τα απαραίτητα έπιπλα που χρειάζεται ένας νέος άνθρωπος σε ένα τέτοιο ξεκίνημα ζωής, ίσως σας βοηθήσει.

Έπιπλα υπνοδωματιού, γραφείου & τραπεζάκια από ΙΚΕΑ | Τραπεζαρία & καναπές κρεβάτι από Puzzle Home | Προβατένιο (!) σκαμπώ (το οποίο δεν θα με χάλαγε καθόλου για το Άσυλο)  Praktiker


Πως σας φαίνονται; Έχετε μπει σε ρυθμούς επιστροφής στα θρανία ή απολαμβάνετε ακόμα τους καλοκαιρινούς ρυθμούς;

Την καλημέρα μου.


Σχόλια

  1. Δεν θα με χαλούσε να έχω οποιοδήποτε από τα αντικείμενα που παρουσιάζεις στο σπίτι μου! Πόσο μάλλον στο φοιτητικό! Ωραίες και οικονομικές προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαργαρίτα! Εγώ μισοκλείνω το μάτι στο προβατί σκαμπώ. Τώρα σχετικά με το κόστος του θέματος, θα έλεγα πως είναι οικονομικές για τα Ελληνικά δεδομένα, όπου όλα, μα όλα, είναι υπερτιμημένα κι αν κάτσει κανείς και σκεφτεί το κόστος παραγωγής, μάλλον δεν θα αγόραζε τίποτα από τα νεύρα του και μόνο :) (το έχω περάσει ως φάση κατά την επιστροφή μου στα πάτρια εδάφη).

      Διαγραφή
    2. Άσε Δήμητρα γιατί εγώ όταν έφτιαξα το σπίτι μου ήμουν μικρή και άμυαλη. Κατέληξα να δώσω 1000 ευρώ μόνο για τον διθέσιο, ο οποίος δεν μου αρέσει κιόλας πια!
      Οπότε βλέποντας τις τιμές αυτές παθαίνω διπλά και τριπλά εγκεφαλικά! Χειρότερα από αυτά που παθαίνω όταν βλέπω τις δόσεις της πιστωτικής, με την οποία τα πλήρωσα, να έρχονται...

      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    3. Κουράγιο, τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα (που 'λεγε και η μάνα μου)!

      Διαγραφή
  2. Τι φοιτητική ζωή...? Τα θέλω όλα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θέλω το προβατί σκαμπώ!!! Όσο άβολο μού φαίνεται πως είναι άλλο τόσο το βρίσκω όμορφο :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις