Μαύρο.-

Μέχρι πριν λίγα χρόνια, ας όψεται το δαγκωμένο μηλαράκι, το μαύρο ήταν ο απόλυτος βασιλιάς κάθε αντικειμένου που έχρηζε έστω και ενός βασικότατου σκέτσου στο χαρτί ή το μυαλό. Από αυτοκίνητα μέχρι πινέζες, όπου κι αν κοίταζε κανείς, το μαύρο ήταν πάντα μία από τις στάνταρτ επιλογές. Αν και πλέον ζούμε στην εποχή του λευκού, το μαύρο εξακολουθεί να είναι το ίδιο αισθησιακό, το ίδιο μυστηριώδες και το ίδιο εντυπωσιακό. Ειδικά στη διακόσμηση!

Ναι, είνα ένα χρώμα που, σε αντιθέση με την γκαρνταρόμπα, απαιτεί θάρρος για να χρησιμοποιηθεί σε ένα δωμάτιο και ναι, έχει μεγάλες απαιτήσεις στον φυσικό φωτισμό αλλά πιθανότατα ίσως είναι και το μοναδικό χρώμα που δίνει μία αίσθηση πολυτέλειας ακόμα και στα πιο απλά σχέδια κι αντικείμενα.
Αν λοιπόν κι εσείς ασπάζεστε το δόγμα πως κάθε δωμάτιο θέλει λίγο μαύρο, αλλά δεν είστε ακόμα στο στάδιο των μαύρων τοίχων, ίσως τα παρακάτω να είναι μία καλή αρχή.


Έχετε συμπεριλάβει κάτι μαύρο στο δικό σας σπίτι;

Την καλημέρα μου.

6 σχόλια:

  1. Το μαυρο στον χώρο
    πάντα εντυπωσιάζει!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και με τον ήλιο της Ελλάδας, τι κρίμα που δεν το χρησιμοποιούμε περισσότερο :)

      Διαγραφή
  2. Χτύπησες φλέβα που πονάει τώρα. Καλά να πάθεις, πάρε τώρα comment σεντόνι:)

    Το μαύρο ήταν και είναι το αγαπημένο μου χρώμα.
    Δυστυχώς όμως το παράκανα όταν επίπλωσα το σπίτι μου και τώρα ψάχνω για λύσεις έτσι ώστε το σπίτι μου να σταματήσει να μοιάζει με έκθεση των 120(εντάξει τα παραλέω όχι και έκθεση, απρόσωπο, κρύο; δεν ξέρω πως να σε κάνω να καταλάβεις τι εννοώ) και να αρχίσει να μοιάζει πιο...ζεστό; χρωματιστό; με χαρακτήρα; (πάλι δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις:) )
    Να είδες; Οι φωτογραφίες που έχεις επιλέξει είναι τόσο όμορφες... Να αυτό το κίτρινο μαξιλάρι ή το ποστερ με τα ασπρόμαυρα γράμματα-φόντο ή ο χρυσός καθρέπτης πόσο ωραίο χαρακτήρα δίνουν!
    Εγώ πως να το σώσω μου λες; Τι να κάνω γιατρέ μου;
    Τίποτα πες! Αφού δεν έχεις λεφτά κάτσε στα αυγά σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα. Πάντα καλοδεχούμενα είναι τα σχόλιά σου :) Πάντως σε καταλαβαίνω με το χρώμα, μέχρι πριν λίγο καιρό όλα σχεδόν τα έπιπλά μου ήταν ή μαύρα ή σκούρα καφέ! Όσον αφορά για λύσεις άνευ προϋπολογισμού ανακαίνισης έχομεν και λέμε: α) μαξιλάρια με χρώμα βρίσκεις & σε οικονομικές τιμές (τα έχουμε ξαναπεί σε σχετική ανάρητηση οι δυο μας ) βου) ένα δυό μπουκαλάκια σπρεύ χρώματος κάνουν θαύματα! γου) δωρεάν πόστερ για τους τοίχους (έχομεν και εδώ στο Άσυλο!) δου) θέλεις να στείλεις καμιά φωτό στο email μου καθώς υπάρχει λόγος που οι Χιώτες παν' δυο δυο;
      Κάτι έλεγες για σεντόνια ;)

      Διαγραφή
    2. χαχαχα! Φωτογραφίες ε; Θα σου στείλω!
      Αλλά θα πρέπει να βρω χρόνο:
      α) να ξεβρωμίσω το σπίτι μου, μην γίνω ρόμπα
      β) να το φωτογραφίσω
      γ) να στις στείλω
      Αλλά προειδοποιώ, όταν το στείλω θα είναι σεντόνι και ο παραλήπτης(εσύ) μπορείς άφοβα να το βάλεις στον junk email folder και να μην μου απαντήσεις;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Ναι, κοίτα μην τυχόν και υπάρχει κόκκος σκόνης στο πάτωμα :P

      Διαγραφή