Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Φθινοπωρινό τζάκι

Καιρός δεν ήταν;

Η γερή δόση φθινοπώρου το σαββατοκύριακο που μας πέρασε (επιτέλους!), ήταν ότι χρειαζόμουν για να αρχίσω να μαζεύω όλα τα "καλοκαιρινά" διακοσμητικά (βλ. κοχύλια κλπ) από το Άσυλο και να ξεκινήσω να ντύνω το σπίτι σε πιο χειμωνίατικους ρυθμούς. Και φυσικά ποιο καλύτερο μέρος να ξεκινήσω παρά από το τζάκι;

Οι δεμένες σελίδες είχαν ξεμείνει σε ένα συρτάρι από το αποκριάτικο ντεκόρ (βλ. Αποκριάτικος ρυθμός), το ρολόι, που πρέπει να αριθμεί αρκετές δεκάδες χρόνια ύπαρξης, ήταν της γιαγιάς μου και μέχρι το Σάββατο το είχα στο υπνοδωμάτιο,  τα φτερά είναι φτιαγμένα από τα χεράκια μου (βλ. Φτερά και κέρατα), ενώ η περίτεχνη μικρή κορνίζα (η οποία αρχικά περιλάμβανε και μία βουκολική σκηνή με μαρκησίες) κρέμονταν στο πατρικό μου πριν ενημερώσω τον πατέρα μου πως μπορεί να κρατήσει το πινακάκι καθώς εγώ θα έπαιρνα την κορνίζα!
Το βάζο το γέμισα με κουκουνάρια βαμμένα χρυσά (μία χειροτεχνία που είχα κάνει όταν ήμουν ακόμα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση) και με λίγη κορδέλα λινάτσας αγορασμένη από τα Λιντλ, η οποία είναι η προσωποποίηση της πετρελαϊκής μπόχας!. Την αγόρασα μήνες πριν και ακόμα βρωμάει πετρέλαιο αλλά τουλάχιστον έτσι κλεισμένη δεν ενοχλεί την ευαίσθητη μυτούλα μου. Για λίγη παραπάνω δόση χρυσού, έβγαλα κι ένα κότινο και τον έβαλα πάνω κι αυτόν στην σύνθεση.
 Φυσικά από το τζάκι δεν μπορούσε να λείπει η αγαπημένη μου άσπρη κουκουβάγια, η οποία -κλαψψψψψψψ- έπεσε από τον αέρα κάποιες μέρες πριν και τραυματίστηκε στο αυτί και το πόδι (για να μην αναφέρω διάφορα άλλα αντικείμενα που πλέον είναι εις τόπον σκιερόν!).

Και να το "αν φας". Ένα φθινοπωρινό τζάκι, σε όχι και τόσο καθιερωμένα φθινοπωρινά χρώματα.
Εσείς αρχίσατε τις φθινοπωρινές πινελιές στον χώρο σας;

Την καλημέρα μου.


12 σχόλια:

  1. Είσαι πολύ καλή στην διακόσμηση! Μπράβο σου ... υπέροχο το φθινοπωρινό decor!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθαίνω... που θα μου πάει! Χεχεχε! Καλησπέρα Στέλλα.

      Διαγραφή
  2. Αν και λαβωμένη η κουκουβάγια μια χαρά κρατεί! Πολύ όμορφο το τζάκι σου και το φθινόπωρο!
    Άντε κοντοζυγώνει ο καιρός να τα ανάψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατεί ευτυχώς! Εμείς φέτος λέμε να δοκιμάσουμε σόμπα γιατί έτσι που είναι το τζάκι στην μία γωνία, δυστυχώς δεν λέει να ζεστάνει τον χώρο :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Δήμητρα! Πρώτα απ' όλα θα σου πω πως χαίρομαι που σε γνωρίζω... και πίσω από τη μάσκα. Το φθινοπωρινό τζάκι σου είναι πάρα πολύ ωραίο, με παραπέμπει σε μια άλλη εποχή και μου αρέσει! Πάω να δω την ανάρτηση με τα φτερά γιατί την είχα χάσει... αδικαιολόγητη ;(
    Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,αποκαλύφθηκα Νίκη μου, αποκαλύφθηκα!!!!! Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια :))
      Καλό βράδυ. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Φέτος θα γράψω για το περσινό σου στόλισμα,αφού τέτοιο καιρό πέρυσιδεν είχα ακόμα ιδέα τι εστί blog.Να σου πω ότι το ρολόι πάνω στο παλιό βιβλίο θυμίζει σκηνή που σταμάτησε ο χρόνος.Τα δε φτερά είναι κατασκευή που πολύ την ζήλεψα και θα'θελα να προσπαθήσω να φτιάξω κάτι ανάλογο.Κρίμα για το κουκουβαγάκι σου,στεναχωρέθηκα κι εγώ γιατί είναι αξιολάτρευτο. Θα περιμένω και τις φετεινές σου προτάσεις για το τζάκι.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρολογάκι αυτό είναι κειμήλιο στα μάτια μου και κατά καιρούς το βάζω σε διάφορα σημεία του Ασύλου :))
      Όσο για το κουκουβαγιάκι το συνήθισα πλέον λαβωμένο!!
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες οι φωτογραφιες σου Δήμητρα,όπως και το φθινοπωρινο ντεκόρ δίπλα στο τζάκι Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Δήμητρα τέλειος ο φθινοπωρινός διάκοσμος!!!!!!! Κομψός και αριστοκρατικός!!!!!! Κάλλιστα η φωτογραφία θα μπορούσε να δημοσιευτεί σε περιοδικό διακόσμησης. Το ρολόι πραγματικό κομψοτέχνημα!!! Κρίμα για την κουκουβάγια γιατί είναι πανέμορφη, ευτυχώς όμως δεν φαίνεται η ζημιά. Τρέχω να δω την ανάρτηση με τα φτερά που είναι απίθανα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια!!! Το ρολόι είναι αγαπημένο αντικείμενο :)) Όσο για την κουκουβάγια, την συνήθισα! Σήμερα δημοσίευσα και το φετινό φθινοπωρινό τζάκι! Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή