Μαθήματα γεωγραφίας

Ξεκίνησαν ως εργαλείο, έγιναν επιστήμη, μετουσιώθηκαν σε έργα τέχνης και υπήρξαν  δείγματα μόρφωσης και γνώσης σε βασίλεια & δωμάτια μικρών παιδιών. Σιγά σιγά όμως, έχασαν την αίγλη τους, αντικαταστάθηκαν από μία τρισδιάτατη απεικόνιση του κόσμου στην οθόνη ενός υπολογιστή και πέρασαν στο προσκήνιο. Τουλάχιστον όσον αφορά την χρηστική πλευρά τους.

Γιατί ως αντικείμενα μπορούν να βρουν μία εξαίρετη θέση στη διακόσμηση, φέρνοντας λίγη από την αύρα των περασμένων μεγαλείων τους και ταξιδεύοντας το μυαλό τόσο σε χώρους & χρόνους περασμένους όσο και σε ταξίδια του μέλλοντος. Ο λόγος φυσικα, για τους χάρτες & τις υδρογείους.

Μπορεί πλέον να μην τους χρησιμοποιούμε για να βρούμε τον δρόμο μας ή να μάθουμε για την πρωτεύουσα μίας χώρας, αλλά οι χάρτες, σε κορνίζα ή ως ταπετσαρία, εξακολουθούν να είναι μία υπέροχη επιλογή για τη διακόσμηση των τοίχων ή ακόμα και ενός επίπλου.
Φανταστείτε τα ταξίδια που θα έρχονται στο νου, λίγο πριν έλθει ο ύπνος, κοιτάζοντας ένα ταβάνι χάρτη!
Ενώ για όσους προτιμούν μία πιο σφαιρική εικόνα, υπάρχουν και οι υδρόγειοι, που σε μονάδα ή  συλλογή, στέκονται επάξια ακόμα και σήμερα πάνω σε ένα γραφείο ή μία κονσόλα στο σαλόνι.
Δεν είναι ωραία ιδέα για παιδικό δωμάτιο οι κρεμαστες υδρόγειοι;
Αν πάλι θα θέλατε κάτι πιο ξεχωριστό, τι θα λέγατε για χάρτες ως χαρτί περιτυλίγματος ή μία υδρόγειο γεμάτη κουμπιά;
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα εντοπίσετε μία παλιά υδρόγειο ή έναν παλιό χάρτι σε κάποιο μαγαζί, μην τα προσπεράσετε εύκολα. Σίγουρα θα δώσουν τη νότα ταξιδευτή στη διακόσμησή σας και σε κάποια χρόνια και του συλλέκτη, καθώς γίνονται όλο και πιο δυσεύρετα.

Την καλημέρα μου.




πηγή χάρτη: Maps ETC
πηγή φωτογραφιών: Pinterest

Σχόλια

  1. Καλησπέρα!
    Μου αρέσει πολυ που καταπιάνεσε με πολλες διακοσμητικές ιδεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στέλλα. Απλώς νομίζω πως υπάρχουν τόσα πράγματα που μπορεί να ενσωματώσει κανείς στον χώρο του για να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά του που είναι κρίμα να μένουμε στα συνηθισμένα "μπιμπελό" και να περνάμε αντικείμενα, τα οποία με μία διαφορετική οπτική, μπορούν να μεταμορφωθούν!

      Διαγραφή
  2. Πανω που σκεφτομουν πως να κρεμμασω εναν χαρτη στο σπιτι μου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω! Τελικά αποφάσισες πως θα τον κρεμάσεις; :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά, αν και θα ήθελα πολύ μία παλία υδρόγειο ή έναν πεπαλαιωμένο μεγάλο χάρτη πόλης!

      Διαγραφή
  4. Αγαπώ χάρτες! Μαζί με τις παρτιτούρες τα κατατάσσω στα craftpaper που μπορούν να ομορφύνουν το πιο άχαρο αντικείμενο. Εκείνη τη συρταριέρα την έχω στο πλάνο μου εδώ και πολύ καιρό.. . Πρέπει να κοιτάξω για χάρτη. Φωτιές μου έβαλες πάλι Δήμητρα με το post σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Σοφία περί μεταμορφώσεων!! Εγώ πάλι πολύ θα ήθελα να βρω έναν παλιό μεγάλο χάρτη του Άργους και να τον κορνιζάρω, αλλά που!!!! Καλό μεσημέρι.

      Υ.Γ. Πολύ χαίρομαι που βάζω φωτιές... διάβολο με φώναζε εξάλλου η μάνα μου όταν ήμουν μικρή ;) χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  5. Ε,ναι, οι χάρτες είναι αγαπημένο υλικό στη διακόσμηση κι έχουν χρησιμοποιηθεί σε diy κατασκευές και ουχί μόνον... (https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8951658078979547348#editor/target=post;postID=6911854918421442707)Η υδρόγειος με τα φτερά στα μπουκαλάκια είναι πανέμορφη εικόνα.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκάκι το λινκ δεν δουλεύει ... βάλε καλύτερα την φώτο στο G+

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει αυτή η ιδέα και περισσότερο στο χώρο εργασίας...ήδη έχω ένα συλλεκτικό κομμάτι υδρ.σφαίρας και το έχω στο σεκρετερ....την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή Μαρία μου γιατί είναι καταπληκτικά κομμάτια και μαζί με το σεκρετέρ σίγουρα θα κάνουν αχτύπητο δίδυμο! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  7. Έχω δει κάτι ωραίες γκραβούρες!! Να έχεις ένα ωραίο χάρτη στο σαλόνι η στο γραφείο του σπιτιού με ανάλογα ταξιδιάρικα αξεσουαρ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου και να τούς βάλεις δίνουν ομορφιά Ελεάνα, ειδικά οι παλιοί! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  8. Εχω αρχισει και τρομαζω με την τηλεπαθεια σου ρε φιλεναδα σοβαρα τωρα! Το σχεδιο ειναι να παρουμε παγκοσμιο χαρτη για το τοιχο του σαλονιου οπου θα υπαρχει σε υπερθεση μια φωτογραφια μας απο καθε μερος που εχουμε παει. Ειμαστε μεταξυ ταπετσαριας και ντεκαλ δεν το εχουμε αποφασισει ακομα. Μεσα στο μυαλο μου εισαι ενα πραγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Μάρω και ειδικά σε αυτή την περίπτωση 1 χρόνο σχεδόν νωρίτερα!!!! Χαχαχαχαχα
      Πολύ ωραία η ιδέα με τον χάρτη!!! Θέλω φωτογραφίες!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις