Νέο δωράκι!

Αν υπήρχαν νεραϊδονονές στην μπλογκόσφαιρα, αυτές όσον αφορά το Άσυλο, θα ήταν η Μαργαρίτα & η Νίκη από το Mommy Wiki, οι οποίες πέραν ενός πλούσιου θεματικά ιστολογίου που διαβάζεται  από μητέρες και μη, όπως η αφεντιά μου, μού χάρισαν και το δεύτερο βραβείο στη διαδικτιστολογική "καριέρα μου". Ευχαριστώ πολύ για μία ακόμα φορά!

Και σύμφωνα με τους όρους του βραβείου, ορίστε μερικά ακόμα στοιχεία για τον Ασθενή 0:
Με την σειρά μου κι εγώ λοιπόν, περνάω το βραβείο στα ακόλουθα ιστολόγια:
  • Την Στέλλα από το Styllia με τα ζηλευτά δωμάτια, έπιπλα, διακοσμητικά αντικείμενα, κλπ, κλπ!
  • Την Χαρά (μια Χαρά) από το Σκονισμένο Μπαούλο με την χαρούμενη ματιά της στην ζωή!
  • Την Μαρία από το Ιδέες για Διακόσμηση  με τις αναρτήσεις σης γεμάτες ιδέες & έμπνευση! &
  • Την Beauty Follower από το Beauty φollower με τα beauté κολάζ της!
Μην ξεχάσετε να επισκεφθείτε τα παραπάνω ιστολόγια, σίγουρα θα βρείτε κάτι που θα σάς αρέσει και θα σάς εμπνεύσει.

Την καλημέρα μου.


6 σχόλια:

  1. Μεγάλη μου τιμή που κερδίζω το πρώτο μου βραβείο!! Σ' ευχαριστώ πολύ και αν και δεν ξέρω και πολλά ακόμα για τα βραβειάκια αυτά μεταξύ των bloggers θα τα μάθω!!! Αν υπάρχει κάτι το οποίο θα ήταν καλό να κάνω ας με ενημερώσει κάποιος καλοθελητής!

    Με αγάπη,
    η νεοβραβευμένη και ευγνώμων Χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά. Οι "όροι" για το βραβείο είναι απλοί. 1ος ευχαριστείς το άτομο που σου το έδωσε (το έκανες ήδη στο σχόλιό σου) -2ος κάνεις μία ανάρτηση και απαντάς στις παραπάνω ερωτήσεις- 3ος δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε ιστολόγια που σού αρέσουν :)
      Εγώ άλλαξα λίγο την φωτογραφία του βραβείου αλλά μπορείς να βρεις την αρχική στην ανάρτηση του mommyWiki http://mommywiki.blogspot.gr/2013/09/blog-post_22.html

      Διαγραφή
  2. Καλημερα και σε ευχαριστω πολυ πολυ για το βραβείο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααα σε ευχαριστω!
    Χαιρομαι που σου αρεσουν τα post :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή