Καλό Φθινόπωρο

Αν μου αρέσει κάτι στο καλοκαίρι είναι πως έχει μπροστά του το φθινόπωρο και τον χειμώνα (το ξέρω, είμαι στην μειοψηφία του πληθυσμούς της χώρας). Στο Δημοτικό δε,  μάς μαθαίνανε πως οι φθινοπωρινοί μήνες είναι ο Σεπτέμβριος, Οκτώβριος & Νοέμβριος (πριν τρελαθεί για τα καλά το κλίμα της Ελλάδας δηλ.). Συνδυάζοντας τις δύο προαναγραφόμενες προτάσεις λοιπόν και παίρνοντας κουράγιο από το γεγονός πως ο καιρός μύρισε αυτές τις μέρες τέλος καλοκαιριού, λίγη φθινοπωρινή έμπνευση για τη διακόσμηση του σπιτιού.

Δεν είναι υπέροχες οι λευκές κολοκύθες; Περιμένω πως και πως να ξεμυτίσουν σε έναν παραγωγό όχι μακρυά από εδώ για να τις φέρω στο Άσυλο και να ξεκινήσω σιγά σιγά να την μεταβατική περίοδο, αν και σίγουρα το καλοκαίρι δεν θα φύγει έτσι εύκολα. 
Εσείς; Έχετε σχέδια για φθινοπωρινή διακόσμηση ή επιμένετε σταθερά σε καλοκαιρινή διάθεση; 

Την καλημέρα μου




πηγή φωτογραφιών: Pinterest

4 σχόλια:

  1. Ολοι οι μηνες εχουν τη γλυκά τους και την ομορφιά τους. Το φθινόπωρο μου κανει λιγο νοσταλγικος απο το καλοκαιρι που έφυγε και ανασύνταξη βάζοντας νέους στόχους ως απομεινάρια απο την έναρξη της σχολικής περιόδου.

    Οι κολοκυθες ειναι Τελειες , ειδικα οι λευκές όπως λες. Δύσκολα βρίσκεις όμως αυτη τη ποικιλία με αυτο το σχήμα.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στέλλα. Εγώ πάλι το καλοκαίρι δεν το αντέχω. Θέλω συννεφιά & βροχή :) Μικρές λευκές κολοκύθες έχω βρει σε ένα χωριό εδώ κοντά (Δερβενάκια), μεγάλες όχι. Και μου αρέσει που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα χρώματα του φθινοπώρου.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ένα τέλειο λαχανοδιακοσμητικό!

      Διαγραφή