Ζωώδη ένστικτα

Υπάρχουν αυτοί που τα αγαπούν. Υπάρχουν αυτοί που τα μισούν. Σε όποιο στρατόπεδο και να είναι πάντως κανείς, κανέναν δεν αφήνουν αδιάφορο και, ίσως ως κατάλοιπο περασμένων χιλιετιών εμποτισμένο στο DNA μας, τραβούν αμέσως τα βλέματα σε κάθε δωμάτιο. Ο λόγος φυσικά για τα animal prints (σε άπταιστα Ελληνικά!).


Και η αλήθεια είναι πως λίγα μοτίβα μπορούν να ενταχθούν σε τόσα διαφορετικά στυλ διακόσμησης, να είναι συνάμα σοβαρά και σοβαροφανή και να κάνουν και το πιο απλό αντικείμενο σημείο εστίασης σε ένα δωμάτιο.

Οι τολμηροί λάτρεις τους, δεν φοβούνται την χρήση τους σε μεγάλες επιφάνειες, όπως καναπέδες, χαλιά, ακόμα και ταπετσαρίες,
 
ενώ παραμένουν δυναμικά ακόμα και σε μικρότερες δόσεις
Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς μία μικρή δόση ζωώδους ενστίκτου στη διακόσμησή σας, σάς έχω ένα σχέδιο σε δύο διαστάσεις, εμπνευσμένο από την πανέμορφη ζέβρα με το υπέροχο δέρμα της.

Για το αρχείο σε μέγεθος Α4 εδώ
Για το αρχείο σε μέγεθος 50*70εκ. εδώ

Εσείς σε ποιο στρατόπεδο ανήκετε; Εγώ πάντως στο πρώτο.
Την καλησπέρα μου.




πηγή φωτογραφιών: pinterest

4 σχόλια:

  1. Δεν το χω με τα animal print ούτε στη διακοσμηση ούτε στη μόδα. Δεν θα έλεγα οτι δεν μου αρεσουν, θα έλεγα οτι δεν ξερω να τα χρησιμοποιώ. Το μονο σίγουρο ειναι οτι δεν τα αντέχω σε μεγάλες δόσεις.
    Την καλημερα μου Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στέλλα. Ούτε εγώ τα θέλω σε μεγάλες δόσεις (π.χ. ταπετσαρία ή καναπέ) αλλά σε μικρότερες (κουτιά, μαξιλάρια, σκαμπώ κτλ) μου αρέσουν πολύ :)

      Διαγραφή
  2. Νομιζω οτι ανήκω στην κατηγορια που το θελει σε μικρες δόσεις στην διακόσμηση και στην μόδα.
    Π.χ. μου αρεσει σε ενα total lack συνολο να προσθέσεις μια λεπτη ανιμαλ πριντ ζωνη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή