Ένα βασιλικό χρώμα

Το μπλε είναι ο αναμφισβήτητος βασιλιάς των χρωμάτων για τον φετινό χειμώνα. Και αφού κατέκτησε την μόδα των ρούχων, δεν θα μπορούσε να λείπει και από την εσωτερική διακόσμηση. Ας δούμε λοιπόν μερικούς όμορφους χώρους με το βασιλικό αυτό χρώμα σε πρώτο πλάνο.
Από το σαλόνι
και το υπνοδωμάτιο,
στην κουζίνα
και το μπάνιο
Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς να βάλετε λίγο από το κλασσικό μα και συνάμα πολύ μοδάτο για φέτος χρώμα στους χώρους σας, ρίξτε μία ματιά στα παρακάτω αντικείμενα


Έχετε κάποιο μπλε τοίχο ή έπιπλο στο δικό σας σπίτι;
Την καλημέρα μου




πηγή φωτογραφιών: bhg.com

Σχόλια

  1. Τα περισσοτερα μαυρα στο σπιτι αλλα αυτος ο βελουδινος καναπες μου εκανε ενα κλικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία. Είναι όντως επιβλητικός.

      Διαγραφή
  2. Το μπλε μου αρέσει πολύ. Το οινοπνευματί όμως όχι και τόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Εμένα μου αρέσει αλλά δεν το έχω τολμήσει στο Άσυλο... βέβαια με την αφεντιά μου.. ποτέ δεν ξέρεις :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις