Μία Βλάχα σε διεθνή σαλόνια

Ξεκίνησε από τους Βλάχους της Πίνδου, πέρασε στα αστικά κέντρα της χώρας και μπήκε σε κάθε σπίτι. Όπως όμως και με όλα τα αντικείμενα που φέρουν την σφραγίδα της παράδοσης, στην προσπάθεια, τις περασμένες δεκαετίες, για εκμοντερνισμό και αγάπη για κάθε τι ξένο, πέρασε στην αφάνια και ξεχάστηκε στα χωριά. Στην Ελλάδα! Γιατί στο εξωτερικό  μεσουρανεί στο πάνθεον των πολυτελών επιλογών. 

Ο λόγος φυσικά για την φλοκάτη. 100% φυσική, 100% μάλλινη & 100% χνουδωτή, ταιριάζει τόσο σε κλασικές όσο και σε μοντέρνες κατοικίες.
| 2 | 3 | 4
Μήπως είναι τελικά καιρός να γυρίσουμε στις ρίζες μας;

Την καλημέρα μου




φωτογραφία φλοκάτης cover: πηγή

8 σχόλια:

  1. Αγαπώ φλοκάτη αν και πολλοί λένε ότι είναι κιτς! Αλλά αν την εντάξεις σωστά στο χώρο, είναι χάρμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βλέπω τίποτα το κιτς, αντιθέτως μάλιστα τη θεωρώ πολύ φιλόξενη :)

      Διαγραφή
  2. Η φλοκάτη αρχικά δε μου άρεσε κι η γυναίκα μου μ΄ έτρωγε για να τη στρώνουμε κάθε χρόνο!Στο τέλος βέβαια τη συνήθισα και δε μπορώ να κάνω χωρίς αυτήν!Ένιωθα περισσότερη ζεστασιά στο χώρο!Τελικά είδα πως είχε δίκιο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκο. Εγώ θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια να στήνω δωμάτια με την φάντασια μου κάτω από το τραπέζι και πάνω σε μία πορτοκαλί (!) φλοκάτη που ήταν στρωμένη στην κουζίνα. :)

      Διαγραφή
  3. Μικρη ειχα μια λευκη φλοκατη στο δωματιο μου
    για να παιζω τον χειμωνα και να μην παγωνουν τα ποδάρια μου!
    Τελεια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς φέτος λέμε να παρούμε για το υπνοδωμάτιο. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  4. καθοτι Ηπειρωτισσα, ειμαι εξοπλισμενη με λευκες βαριες φλοκατες απο τη γιαγια μου, τις αγαπω και τις εχω χρησιμοποιησει στο σαλονι και στο υπνοδωματιο. Το μονο κακο ειναι οτι ειναι δυσκολες στο καθαρισμα, πολυ χνουδι βρε παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για το καθάρισμα. Θυμάμαι την μητέρα μου να βγάζει την φλοκάτη στο μπαλκόνι και να την χτυπάει για να καθαρίσει (λες να είναι & θεραπευτικό;; ) Πάντως είσαι πολύ τυχερή που έχεις αυθεντικές φλοκάτες. Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή