Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Ετικέτες!

Αν ψάχνετε ετικέτες για την οργάνωση όλων των δοχείων & βάζων σας στην κουζίνα αλλά και γενικότερα στο σπίτι, σάς έχω  τρία σετάκια, σε 3 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς και 2 μεγέθη, έτοιμα για εκτύπωση!

Κάθε συνδυασμός είναι διαθέσιμος σε δύο διαστάσεις: την μεγάλη, περίπου 8,3*5,1εκ, για Α4 φύλλα ετικετών με διάσταση 10,5*5,7, και την μικρή, περίπου 5,7*3,5, για Α4 φύλλα ετικετών με διάσταση 7*3,7.

Τυρκουάζ μεγάλη
Τυρκουάζ μικρή
Ροζ μεγάλη
Ροζ μικρή
Γκρι-κίτρινη μεγάλη
Γκρι-κίτρινη μικρή
Κάθε σετ περιλαμβάνει εκτός από τις 6 συμπληρωμένες  ετικέτες και 3 κενές στα μεγάλα μεγέθη ή 17 κενές στα μικρά μεγέθη για να γράψετε ό,τι θέλετε εσείς.

Ελπίζω να σάς αρέσουν και να σάς φανούν χρήσιμες!
Την καλησπέρα μου.

4 σχόλια:

  1. Ααααχ ειναι υπεροχα για την οργανωση της κουζινας που εχω ξεκινησει!Εψαχνα για ετικετες στα ελληνικα αλλα δεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ για αυτό τον λόγο τις έφτιαξα, γιατί παλιότερα όταν έψαχνα όλες ήταν στα Αγγλικά. Καλή οργάνωση Μαρία :)

      Διαγραφή
  2. οντως στα ελληνικα δεν υπηρχαν! Μας ζηταει ομως αδεια το google drive για να τα κατεβασουμε. δεν εχω κανει κατι λαθος??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελευθερία. Όχι, δεν έκανες έσυ κάτι λάθος. Εγώ είχα ξεχάσει να αλλάξω τα δικαιώματα των αρχείων στο google drive. Πλέον μπορείς να τις κατεβάσεις κανονικά :)

      Διαγραφή