Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Εικονογραφημένος οδηγός διακόσμησης τζακιού

Επειδή αν είχα ένα ευρώ για κάθε ώρα που έχω περάσει στο διαδίκτυο ψάχνοντας εικόνες και ιδέες διακόσμησης του τζακιού στο Άσυλο, θα ήμουν πλέον αρκετά εύπορη που θα είχα τώρα προσωπική βοηθό να δακτυλογραφεί αυτές τις λέξεις κι επειδή μερικές φορές μία εικονογράφηση αξίζει όσο χίλιες εικόνες, σάς ετοίμασα έναν οδηγό με διαφορετικές διατάξεις αντικειμένων στη διακόσμηση αυτού του περιβόητου ραφιού.

Πρώτος σταθμός η συμμετρία, όπου είναι μία καλή ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε εκείνα τα ασορτί βάζα από τον γάμο σας!

Κάνοντας μία στροφή 180 μοιρών, πηγαίνουμε στο αντίθετο στρατόπεδο, όπου το χάος ταράσει την συμμετρία.
Η επωνυμία αυτής της διάταξης είναι εμπενυσμένη από τον Αθάνατο Αυλωνίτη, "κοντός μεν, σουπιά δεν", απευθυνόμενος στον Ρίζο.

Αλλά καθώς, όπως μου λένε συχνά, η ζωή δεν είναι άσπρο-μαύρο αλλά αποχρώσεις του γκρι κι η αλήθεια είναι κάπου εκεί ενδιάμεσα, ορίστε διατάξεις ανισσόροπης συμμετρίας.
Και το προσωπικό αγαπημένο στο Άσυλο
Η επόμενη επιλογή είναι ιδανική για όσους θέλουν πολλά!
Ενώ υπάρχει και μία για όσους ασπάζονται τον μινιμαλισμό.
Τέλος, επειδή οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, κρατήστε υπόψη και τα παρακάτω, όποια διάταξη κι αν επιλέξετε.
Μπορείτε να βρείτε όλον τον οδηγό και στην σελίδα του Ασύλου στο G+.
Ελπίζω τα παραπάνω να σάς φανούν χρήσιμα και σάς εύχομαι καλούς πειραματισμούς με το τζάκι σας (εγώ ακόμα πειραματίζομαι!).

Την καλησπέρα μου




Πηγή φωτογραφιών: BHG

16 σχόλια:

  1. Ααααχ ωραιες ιδεες αλλα μας λειπει το τζακι :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πειράζει. Μπορούν να εφαρμοστούν και σε ένα ράφι :) Καλημέρα Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χαρα :) Χαίρομαι που σου αρέσει

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιος οδηγος. Δνε εχω τζακι, αλλα θα το εφαρμσω σε ραφι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να 'σαι καλά. Ελπίζω να βοηθήσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ,κι εγώ ακόμη παιδεύομαι με το τζάκι γιατί έχει καμπύλη καμινάδα και δεν μπορώ να βάλω κάτι σε καθρέφτη για κρέμασμα.Καμιά ιδέα φιλενάδα για τις καμπύλες καμινάδες;(μόνο σημαιάκια μπορώ να κρεμάσω).Χρησιμότατος ο οδηγός σου, αλλά θα συμφωνήσω με την τελευταία σου συμβουλή.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου σε καταλαβαίνω, οι καμπύλες και οι γωνίες στην καμινάδα δυσκολεύουν μερικές φορές τα πράγματα. Σου στέλνω email με μερικές ιδέες για τη δική σου! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. πολυ ωραιος οδηγος κυρια μου! εγω το εχω αφησει νατουρελ το δικο μου τζακι αλλα αν ποτε αποφασισω να το ξανασκεφτω ξερω που θα ερθω να βρω οδηγιες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατουρέλ;; Μίνιμαλ διακόσμηση μυρίζομαι; :)
      Όπως και να έχει, σ' ευχαριστώ Μάρω!!! Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραιες οι ιδεες σου..εμεις εχουμε την τηλεοραση στο τζακι και δεν μου παει να βαλω πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ο όγκος της δεσμεύει αρκετά τη διακόσμηση, αλλά 1-2 αντικείμενα εκατέρωθεν μπορούν να βοηθήσουν στο να σπάσει λίγο η ένταση του μαύρου της και να παίξει το μάτι :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ επιστημονική δουλειά Δήμητρα! Εξαιρετικά διαγράμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σοφία, σ΄ευχαριστώ, το προσπαθώ!!!

      Υ.Γ. γελάω με το "επιστημονική"!

      Διαγραφή
  10. Παλι εδωσες ρεστα!
    Διαβαζα, διαβαζα, πηγαινα προς τα κατω με την ελπιδα να βρω κατι που να αντιστοιχει στο δικο μου τζακι. Ειναι γωνιακο με καμπυλη... γκρρρρρρ.
    Μη μπορωντας να κανω και πολλα εχω κρεμασει ενα στεφανι επανω και στο "ραφι" του εχω εναποθεσει ενα μικρο πορτρετο (μεγεθους Α4) και κανα δυο διακοσμητικα......

    Εκανες παλι φοβερη δουλεια εδω περα οπως παντα αλλωστε!Θα τα ηθελα ολα !!! Ασε που δεν ηξερα την εμμονη σου για τα τζακια! ;)

    Τα λεμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότερα λατρεύω τον χαμηλό φωτισμό Χρυσαυγή κι αν προσθέσεις και την αγάπη μου για τον χειμώνα και το κρύο, η εμμονή μου με τα τζάκια είναι ...."λογική"...χεχεχεχεχεχεχε
      Ελπίζω το αρχείο με τα καμπυλωτά τζάκια να βοήθησε! Φιλιά :*

      Διαγραφή