Γυναικείες υποθέσεις


Όταν σκεφτόμαστε το ροζ, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι "κοριτσίστικο" και "παιδικό". Μήπως όμως το συγκεκριμένο χρώμα έχει παρεξηγηθεί και είναι άκρως κατάλληλο και για ενήλικους χώρους; 
 
Από μικρές πινελιές,
σε πιο μεγάλα & έντονα κομμάτια
έως και ολόκληρους τοίχους
Το ροζ συνδυάζεται άψογα με το άσπρο, το γκρι, το καφέ & το μαύρο και δίνει ωραίες αντιθέσεις με κιτρινοπράσινα χρώματα ενώ αν έχει μωβ υποτονους δεν είναι καθόλου παιδικό. Αν δεν τολμάτε να βάψετε την τραπεζαρία ή το καθιστικό σας ροζ, σκεφτείτε το ως επιλογή για έναν μικρότερο χώρο, όπου δεν περνάτε πολύ ώρα (π.χ. χωλ, είσοδος σπιτιού) για μία δόση έντασης και ταιριάξτε το με μεταλλικά, χρυσά ή ασημί, αξεσουάρ για ένα σοφιστικέ αποτέλεσμα ή απλώς προσθέστε το σε μικρότερες δόσεις με κάποιο αντικείμενο, όπως τα παρακάτω.

Κοριτσίκο και παιδικό; Όχι μόνο. Γυναικείο & θυληκό; 100%

Πως σάς φαίνεται; Θα το τολμούσατε ή εξακολουθείτε να το έχετε καταχωρημένο ως "παιδικό";
Την καλησπέρα μου


φωτογραφίες: πηγή

10 σχόλια:

  1. Θα το τολμούσα! (λέω εκ του ασφαλούς) χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε δαγκώσω (λέω εκ του ασφαλούς) χεχεχε :P

      Διαγραφή
  2. Καπου ειχα διαβασει οτι μεχρι καποιους αιωνες πριν το ροζ ηταν το χρωμα για τα αγορια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oΟ κάτι μου λέει πως δεν θα αρκέσει ως επιχείρημα προς τα αρσενικά για χρήση στη διακόσμηση :)

      Διαγραφή
  3. Αν και δεν ειμαι του ροζ, σε μικρές δόσεις μου αρεσει. Ειδικα κάποιες απο τις αποχρώσεις του ειναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ είμαι των φουλ ροζ δωματίων αλλά οι "λερωμένες" του αποχρώσεις είναι πολύ όμορφες

      Διαγραφή
  4. Wow! Look shockingly!
    Excellent combination of colors!
    You have great taste and style!
    And I wont to live there!


    Regards,
    Katherine Unique


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Glad you like it Katherine. The owners of the above rooms really know how to use pink in decor :) Cheers!

      Διαγραφή
  5. Μου αρεσει πολυ το πρωτο δωματιο με τις ροζ καρεκλες! Λιγο ροζ, μια πινελια και πολυ σουπερ!!! Μεγαλωσα σε ενα δωματιο με ροζ ταπετσαρια και τα ηθελα ολα ασορτι! Ευτυχως γυρω στα 11 ισιωσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο ροζ που λες πως είχες Μάρω, εγώ δεν θα το άντεχα και μάλλον θα έσκαγα (σαν ροζ τσιχλόφουσκα!!!!!!!)
      Πάντως σε μικρές πινελιές, ειδικά το λερωμένο ροζ και σε συνδυασμό με το μαύρο ή το γκρι μού αρέσει πολύ!

      Διαγραφή