Παρέα με...


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Καλά χουχουλιάσματα!

Την καλησπέρα μου

Σχόλια

  1. Ιδανικά καθίσματα για πολλές απολαύσεις....μ'αρέσει ιδιαίτερα η μαύρη,νομίζω οτι οποιος καθήσει θα το σκεφτεί να σηκωθεί.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαν να σε προσκαλούν να κουλουριαστείς και να αφεθείς στην αγκαλιά τους :) Καλησπέρα Μαρία!

      Διαγραφή
  2. Πω, πω!Αυτές είναι πολυθρόνες καλή μου Δήμητρα... να κάθεσαι σ΄ αυτές με τι ώρες, μέχρι να βγάλεις ρίζες!αχαχα!
    Η 5 κι 3 φαίνονται και πιο μαλακές στο κάθισμα..!
    Καλησπέρα γλυκιά μου και να ΄σαι καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκο & καλή εβδομάδα. Έτσι ακριβώς όπως τα λες, πολυθρόνες για να βγάλεις ρίζες! Δεν το είχα σκεφτεί, αλλά έχεις δίκιο, οπτικά τουλάχιστον οι 3 & 5 φαίνονται πιο μαλακές :)

      Διαγραφή
  3. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Good day Katherine and thank you for your kind words. I have already subscribed to your blog.
      Cheers!

      Διαγραφή
  4. εεερωτας μεγάλος οι μπερζέρες!!! έχει μπει στη λίστα must have in 2014! Έχω κάτσει στην 5 του ΙΚΕΑ και δεν ήθελα να σηκωθώ!! Ένα τραπεζάκι να ακουμπάς το ζεστό καφέ, μία φλις κουβερτούλα, το βιβλίο μας κι ένα σήμα "μην ενοχλείτε"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι γλυκοκοιτούσα την νο. 1, μέχρι που κάθησα και μου έφυγε η γλύκα....
      Πάντως αυτό με το χουχούλιασμα στις πολυθρόνες, μαζί σου κι εγώ Μαίρη!!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις