Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Ζεστασιά με ριχτάρια

Σήμερα ξυπνήσαμε σε έναν υπέροχο φθινοπωρινά γκρίζο ουρανό και με τη θερμοκρασία να έχει πάρει για τα καλά την κατιούσα είναι ώρα για "χειμωνοποίηση" του σπιτιού και ειδικότερα των δημοφιλέστερων επίπλων ενός σαλονιού, του καναπέ & της πολυθρόνας.

Τι καλύτερο για ζεστασιά από ένα ριχτάρι/κουβέρτα, το οποίο, εκτός από την πρακτική του χρήση τις κρύες νύχτες που είναι καθοδόν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ένα διακοσμητικό αξεσουάρ για τον καναπέ  ή την πολυθρόνα σας.  

Κι αν νομίζετε πως η θέση ενός ριχταριού είναι μόνο στην άκρη του καναπέ, ξανασκεφτείτε το.Ένα ριχτάρι μπορεί να κάθεται διπλωμένο στο μπράτσο ή την πλάτη του καναπέ για ένα πιο διακριτικό αποτέλεσμα είτε να είναι ανοιχτό για μία πιο δυναμική παρουσία χρώματος & υφής.
1 | 2  | 3 & 4
Το ίδιο ισχύει και για τις πολυθρόνες, όπου ένα ριχτάρι μπορεί να είναι τόσο μία διακριτική πινελιά όσο και ένα νέο φόρεμα για την καρέκλα σας.
Αν λοιπόν σας αρέσει η ιδέα του χουζουρέματος τα δροσερά βράδυα του φθινοπώρου με ένα ζεστό ριχτάρι στον καναπέ σας, σάς ετοίμασα μερικές προτάσεις από τον Σουηδικό κολοσσό.

Την καλησπέρα μου




Φωτογραφία cover: πηγή

7 σχόλια:

  1. Ριχτάρια ... ποιος δεν τα λατρεύει!!!! Θα πάω σύντομα ΙΚΕΑ για ψάξιμο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε μου κι εμένα μία Ursula, καθώς την γλυκοκοιτάζω από την στιγμή που την βρήκα στο site της ΙΚΕΑ για την ανάρτηση! :)

      Διαγραφή
  2. Ολα τα μεσημέρια του Χειμώνα με ριχταρια στον καναπέ την βγάζω!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή! Εγώ έχω αυτή την πολυτέλεια μόνο τα σκ :)

      Διαγραφή
  3. αγαπημενα απαλα χουχουλιαρικα ριχταρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό: χουχουλιάρικα! Ό,τι πρέπει για τα κρύα που έρχονται κι από ότι πήρε το αυτί μου, φέτος περιμένουμε βαρύ χειμώνα!

      Διαγραφή
  4. τα λατρευω...αλλα εχω και ψυχωση γιατι αμα τα εχω οχι για διακοσμητικους λογους αλλα για χρηστικους, δεν μπορω να τα μαζευω συνεχεια!!! υπεροχη αναρτηση κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή