Κούτσουρο στη διακόσμηση


Όταν σκεφτόμαστε ξύλο αυτή την εποχή, τα πρώτα πράγματα που έρχονται στο μυαλό είναι χειμώνας, θέρμανση και τζάκι. Κάποιοι όμως, με τη βοήθεια μίας κορδέλας και λίγης χειρονακτικής εργασίας, βλέπουν πολλά παραπάνω σε ένα κομμάτι κούτσουρο, μετατρέποντάς το σε διακοσμητικό στοιχείο.

Από τραπεζάκια και σκαμπώ
1 | 2 | 3
σε τέχνη για τον τοίχο.
1 | 2 | 3 | 4
Κι από δίσκους & βάσεις γλυκισμάτων
1 | 2 | 3 | 4
σε διάφορα διακοσμητικά στοιχεία
1 | 2 | 3 
Πιο αγριωπό ή πιο ραφιναρισμένο, το ξύλο σίγουρα προσθέτει μία ζεστασία στον χώρο και μπορεί να ταιριάξει τόσο σε ρουστίκ όσο και σε μοντέρνα στυλ διακόσμησης.

Μήπως τελικά να κρατούσαμε κανένα κούτσουρο στην άκρη;

Την καλημέρα μου.


Σχόλια

  1. Πάντως όσοι μπαίνουν εδώ μέσα και σε διαβάζουν, όσο κούτσουρα και να είναι στην διακόσμηση, σίγουρα κάτι θα μάθουν:)
    Πολύ ωραίες ιδέες και εύκολες (φαίνονται)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό λόγο Μαργαρίτα! Θα σε έχω στα υπόψη για manager μου :) Όσον αφορά τη ευκολία, το πιο δύσκολο θα είναι η κοπή του κούτσουρου με κορδέλα (πρέπει να γίνεται μόνο από όσους ξέρουν να την χειρίζονται), τα άλλα γίνονται!

      Διαγραφή
  2. Έμεινα μ' ανοιχτό το στόμα(και θα μου μπει καμιά μύγα)!Πολύ όμορφα αυτά που μας έδειξες... είμαι πολύ φαν σε τέτοια περίεργα κομψοτεχνήματα κι ότι δει το μάτι μου, άντε να ησυχάσω.Το τραπεζάκι του σαλονιού μας είναι από ρίζα ξύλου με κομμάτι γυαλί ακανόνιστου σχήματος, να φανταστείς!Πάρα πολύ όμορφα αυτά που μας έδειξες, αλλά πρέπει να σου πιάνουν και τα χέρια!Πιο εύκολο είναι να τ' αγοράσεις!αχαχα!
    Αφήνω την καλησπέρα μου γλυκιά μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξυλο εχει ξεχωριστη ομορφια, ειδικα οταν διαφαινεται η αρχικη του κατασταση ( φλοιος, σχημα κτλ). Αξιζει να δοκιμασεις με τα χερια σου, το αποτελεσμα θα ειναι, αν μη τι αλλο, μοναδικο! Την καλησπερα μου Νικο και ενα ευχαριστω για το οπως παντα γλυκο σου σχολιο :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις