Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

D²C

Ελάτε να δημιουργήσουμε  μία πλατφόρμα για τα Ελληνικά ιστολόγια που ασχολούνται με τη διακόσμηση, το diy & τις χειροτεχνίες!

Μία πρόσφατη ανάρτησή μου και ταυτόχρονα η πρώτη μου συμμετοχή στο Link Party του Craftaholic στάθηκε η αφορμή να γνωρίσω αλλά και να γνωριστώ με αρκετά ενδιαφέροντα ιστολόγια που μέχρι πρότινος αγνοούσα. Αυτές τις μέρες λοιπόν αναρωτιέμαι πόσα ακόμα όμορφα ιστολόγια υπάρχουν, που δεν έχει τύχει να συναντήσω και πόσο κρίμα είναι να μην χρησιμοποιούμε το όλο και δημοφιλέστερο G+, και ειδικότερα τις κοινότητες του, για να μεγαλώσει ο κύκλος των διαδικτυακών μας περιπάτων & φίλων.

Έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω την D²C, μία Google+ κοινότητα με θέμα τη διακόσμηση, το diy & τις χειροτεχνίες. Στόχος της  D²C είναι μέσω των αναρτήσεων να δημιουργηθεί μία πλατφόρμα όπου θα μοιραζόμαστε τις ιδέες μας και τα δημιουργήματά μας και θα γνωρίζουμε νέους διαδικτυακούς φίλους που συμμερίζονται την αγάπη μας για τη διακόσμηση και τις χειροτεχνίες. 

Ελπίζω & εύχομαι να συνδράμετε σε αυτήν την προσπάθεια και να φτιάξουμε από κοινού μία κοινότητα φτιαγμένη από Έλληνες μπλόγκερς για Έλληνες & μη μπλόγκερς!

Ελάτε D²C

Σας ευχαριστώ.

Την καλησπέρα μου


7 σχόλια:

  1. Δήμητρα, το πιστεύεις, το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ! Και σήμερα που αποφάσισα να ξεκινήσω την google+ σελίδα για το blog μου, είδα ότι υπάρχουν και google+ κοινότητες! Εφτιαξα μια για το βελονάκι που είναι η μεγάλη μου αγάπη, αλλά και η ιδέα σου για το σύνολο διακόσμηση, diy & χειροτεχνίες είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ωραία Luna! Ελπίζω να μοιράζεσαι και στην D²C τις όμορφες δημιουργίες σου με το βελονάκι :)

      Διαγραφή
    2. εννοείται, έγινα μέλος ήδη!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και από εδώ για την ιδέα και την πρωτοβουλία σου! Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου & τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή Δήμητρα! Ήδη ανέβασα τα χρυσά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συμπάσχουσα στον πυρετό! Υπέροχα βγήκαν! Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή!

      Διαγραφή