Μοντέρνα Χριστούγεννα

Είμαι η πρώτη που θα παραδεχτώ πως Χριστούγεννα χωρίς κλασσικό παραδοσιακό δέντρο δεν γίνονται. Παρ' όλα αυτα, τα κάτωθι δέντρα, φτιαγμένα από ξύλο ή χαρτόνι, έχουν τη δική τους χάρη και αν μη τι άλλο σχεδιαστική αξία.

Πρώτα στην λίστα, τα ξύλινα δέντρα της Buro North. Αυτό ειδικά με τις πολλές γωνίες θα μου άρεσε πάρα πολύ για την εταιρεία.
Μετά έχουμε το PossibiliTree, της ομώνυμης εταιρείας, το οποίο, όπως βλέπετε, έρχεται ως ένα μάτσο ξύλα, κάνοντας τόσο την μεταφορά όσο και την αποθήκευσή του παιχνιδάκι.
πηγή
Επόμενο στην λίστα είναι το δέντρο- τοτέμ της εταιρείας Silver Cocoon. Απλό, στιβαρό και σοβαρό.
Αλλά και πιο παιχνιδιάρικα δέντρα φτιαγμένα από ξύλο κομμένο με λέιζερ
Τέλος, επειδή η περιβαλλοντική συνείδηση αγγίζει τα πάντα, ακόμα και τα Χριστούγεννα, ορίστε και μερικά δέντρα φτιαγμένα από χαρτόνι, τα οποία έρχονται σε ένα λεπτό φάκελο.
1 | 2 & 3
Πως σάς φαίνονται; Είστε σαν κι εμένα ή θα τολμούσατε πιο μοντέρνα Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση;

Την καλημέρα μου




Δέντρο cover από χαρτόνι: πηγή

10 σχόλια:

  1. Εμένα, αν και με θεωρούσα παραδοσιακή, κάποια μ αρεσουν πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είναι όμορφα, είναι αλλά δεν νομίζω να άλλαζα το παραδοσιακό δέντρο με ένα από αυτά.

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία τα μοντέρνα δεντράκια που μας παρουσίασες. Ειδικά το PossibiliTree με εντυπωσίασε. Για το γεγονός και μόνο ότι κλείνει και γίνεται "τιποτα" είναι αξιοθαύμαστο (σε διαμέρισμα βλέπεις μένω και η αποθήκευση όλων αυτών είναι ένας μεγάλος μπελάς). Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη. Ναι, είναι απίστευτη η "μηχανική" του δέντρου, ότι πρέπει για να μην είναι μπελάς η αποθήκευση.

      Διαγραφή
  3. αυτά τα ξύλινα που είναι κομμένα με λέιζερ τα άσπρα μου αρέσουν πολύ!

    ή πάλι ευχαρίστως θα "στόλιζα" ένα σαν αυτό που δεν πιάνει και χώρο (ο καημός μου)
    https://www.etsy.com/listing/115679520/holiday-decal-christmas-tree-with?ref=shop_home_active

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα. Όλα έχουν την ομορφιά τους αλλά κατά την γνώμη μου δεν συγκρίνονται με το παραδοσιακό δέντρο!

      Διαγραφή
  4. Μ´αρεσε πολυ η λεπτομερεια των τελευταιων αλλα θα τα προτιμουσα μονο αν δεν ειχα καθολου χωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Εγώ πάλι θα τα έβαζα μόνο ως δευτερεύοντα δέντρα π.χ. στο τζάκι ή σε κάποιο τραπεζάκι :)

      Διαγραφή
  5. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το δέντρο-τοτέμ! Για το γραφείο μας στη δουλειά νομίζω ότι θα ήταν καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Συμφωνώ, μερικά από αυτά ταιριάζουν πολύ για επαγγελματικούς χώρους :)

      Διαγραφή