1 γωνιά 4 diy

Εχτές έδωσα μία ημέρα άδεια στον εαυτό μου, για διάφορες δουλειές που έπρεπε να γίνουν στο Άσυλο, προκειμένου το σαββατοκύριακο να αφιερωθεί στο γιορτινό του ντύσιμο. Ανάμεσα στα πλυντήρια, τις ηλεκτρικές σκούπες και τα ξεσκονόπανα όμως, ξέκλεψα λίγο χρόνο, έβαλα το πιστόλι σιλικόνης να ζεσταίνεται και έδωσα μία εορταστική νότα στο τραπεζάκι στην γωνία του καναπέ. Μία γωνία, γεμάτη diy, καθώς όλα τα αντικείμενα έχουν υποστεί τις κατά καιρούς εμμονές μου!

Πρώτη, πρώτη η λάμπα-πρώην-βάζο-ζυμαρικών, η οποία με λίγη σιλικόνη & πετονιά στολίστηκε με τρία χρυσά κουκουνάρια, τα οποία με ακολουθούν εδώ και χρόνια (αν τα μέτραγα κι αυτά θα έπρεπε να είναι 1 γωνία 5 diy).
Η λάμπα φτιάχτηκε καθώς ήθελα ένα γυάλινο φωτιστικό το οποίο θα μπορούσα να γεμίζω και να διακοσμώ ανάλογα με την εποχή (ή την τρέλα μου)  Περισσότερα περί της μεταμόρφωσης μπορείτε να διαβάσετε εδώ . Δεν μπορούσα να αποφασίσω αν τα 3 μόνο κουκουνάρια ήταν αρκετά ή αν θέλει και κάτι παραπάνω αλλά την άφησα για την ώρα ως έχει. Εσείς, τι νομίζετε;

Σειρά είχε το καδράκι, το οποίο συνδυάζει δυο diy: την κορνίζα (μία από τις πρώτες αναρτήσεις του Ασύλου) και το πήλινο φτερό.
Η όλη αλλαγή ήταν θέμα λεπτών καθώς απλώς αφαίρεσα το τζάμι, έκοψα ένα κομμάτι χρυσό χαρτόνι και κόλλησα το φτερό με λίγη σιλικόνη, αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε τόσο πολύ που σκέφτομαι να το κρατήσω και μετά το πέρας των εορτών. Περισσότερα για την κορνίζα του 1 ευρώ μπορείτε να διαβάσετε εδώ, ενώ το φτερό κι άλλες δημιουργίες με αυτοσκληρούμενο πηλό εδώ

Τέλος, ο Μπούμπης ο ρινοκερούλης, ο οποίος είναι σταθερή αξία στο συγκεκριμένο τραπεζάκι από τότε που μετακομίσαμε στο Άσυλο, κι ο οποίος δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα πλαστικό παιχνίδι από τα Τζάμπο και λίγο λευκό σπρέι, με την απαραίτητη βεβαίως βεβαίως, Χριστουγεννιάτικη κορδελίτσα του (την οποία-μεταξύ μας- φορά από τα περασμένα Χριστούγεννα)
Περισσότερες ιδέες για την χρήση πλαστικών παιχνιδιών του ζωικού βασιλείου μπορείτε να βρείτε εδώ

Μία γωνία όλη δική μου, με κάθε σημασία της λέξης, που με κάνει να χαμογελώ όταν σκέφτομαι πως κάθε της αντικείμενο έχει περάσει από τα χέρια μου. Εξάλλου κι αυτό δεν είναι που κάνει ένα σπίτι, σπιτικό;

Την καλημέρα μου

16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου , Δήμητρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πάθει πλάκα με το φωτιστικό! Η πετονιά (τουλάχιστον στις φωτογραφίες) δεν φαίνεται και έτσι το αποτέλεσμα μοιάζει μαγικό!
    Πραγματικά σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για τη γωνιά σου και εννοείται ότι προσθέτω το φωτιστικό στη λίστα μου με τις κατασκευές to Do!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πετονιά χάνεται μέσα από το γυαλί και φαίνεται μόνο από πολύ κοντά. Να 'σαι καλά Κατερίνα :)

      Διαγραφή
  3. Το φωτιστικό σου έγινε τέλειοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!Πολύ όμορφα και τα υπόλοιπα,ταίριασαν πολύ μεταξύ τους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερές ιδέες, πανέμορφα αποτελέσματα! Το φωτιστικό είναι τέλειο, κλέβει τις εντυπώσεις!! Καλο χριστουγεννιάτικο πνεύμα θα ευχηθώ, αν και το Άσυλο απ' ό,τι είδα φόρεσε ήδη το σκουφάκι του!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρα :) Να' σαι καλά. Τα Χριστούγεννα είναι μεγάλη αγάπη, οπότε & το Άσυλο αλλά κι εμείς φορέσαμε τα σκουφάκια μας για τη διακόσμηση :)

      Διαγραφή
  5. Ενα μεγάλο μπράβο Δήμητρα,καταπληκτικές οι ιδέες σου στη διακόσμηση χώρου ....μ'αρέσει πολύ αυτό το στυλ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία, σ' ευχαριστώ πολύ. Τα γούστα μας από όσα έχω δει από πλευράς σου μέχρι τώρα ταιριάζουν απόλυτα :)

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφη έγινε η γωνιά! επίσης μου αρέσει η ευελιξία του φωτιστικού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Είναι μία από τις αγαπημένες μου γωνιές στο σπίτι :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα!!!!!! Το φωτιστικό τέλειο όσο για τον Μπούμπη δεν το πίστευα ότι είναι πλαστικό παιγνίδι. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά! Ο Μπούμπης είναι σταθερή αξία :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η γωνιά!Μ'άρεσε ειδικά το φωτιστικό!!!Καλό μήνα να έχεις κ πέρασε κ από το μπλογκ μου σε περιμένει ένα βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία. Καλό μήνα να έχουμε :)

      Διαγραφή