Καρυοθραύστης για μεγάλα παιδιά

 Στο Άσυλο τα τελευταία χρόνια η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση έχει φύγει από το καθιερωμένο κόκκινο-πράσινο και κινείται σε έναν συνδυασμό λευκού,πράσινου, χρυσού & ασημί. Τι γίνεται όμως όταν μέσα σε αυτήν την επιλογή θέλεις να προσθέσεις και ένα παραδοσιακό ξύλινο στρατιωτάκι από τον Καρυοθραύστη, το οποίο είναι κυρίως κόκκινο;

Κάθε συνετός άνθρωπος θα απαντούσε: "απλώς το προσθέτεις". Αν ήμουν σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων όμως, μάλλον δεν θα διατηρούσα ένα ιστολόγιο με την λέξη "Άσυλο" στο όνομά του. Η δική μου απάντηση λοιπόν είναι: "το βάφεις"!

Και ιδού η όλη διαδικασία της ενσωμάτωσης του στρατιώτη!
Βήμα 1ο: Μαζεύουμε όλα τα απαραίτητα υλικά (το στρατιωτάκι ήταν αγορά από τα Jumbo και κόστησε 5 ευρώ).
Βήμα 2ο: Αποσυναρμολογούμε το στρατιωτάκι (αυτό είναι από τα diy που πρέπει να γίνει άσχημο, πριν γίνει όμορφο) (1)
Βήμα 3ο: Ακούμε τον καλό μας να γκρινιάζει και να λέει: "πάει το καημένο, το χάλασες, το έκανες, το έρανες, μπλα μπλα μπλα"
Βήμα 4ο: Το τρίβουμε με γυαλόχαρτο.Εγώ χρησιμοποίησα 150αρι αλλά -κατόπιν εορτής- θα ήταν καλύτερο ένα πιο χοντρό γυαλόχαρτο για να βγει περισσότερο το χρώμα και να μην χρειάζεται πολλά χέρια σπρέυ (2)
Βήμα 5ο: Ακούμε ξανά τον καλό μας να σχολιάζει την συμπεριφορά μας προς το στρατιωτάκι (γιάντα γιάντα, γιάντα).
Βήμα 6ο: Βάφουμε με σπρέυ σε λεπτές στρώσεις (3)
Βήμα 6 &1/2 : Κάνουμε νοητική σημείωση στο μέλλον να τρίβουμε με πιο χοντρό γυαλόχαρτο (βλ. βήμα 4ο)
Βήμα  7ο: Ξανακολλάμε όλα τα μέλη (χέρια, μαλλί αλά Αινστάιν & γένεια)
Βήμα 8ο: Ακούμε τον καλό μας να λέει: "Α ωραίο έγινε τελικά"
Βήμα 9ο: Καμαρώνουμε τον ανανεωμένο και πλέον εγκεκριμένο- για- τη -διακόσμησή- μας στρατιώτη!
Το αρχικό σχέδιο ήταν να είναι τελείος άσπρος αλλά καθώς μου άρεσε πολύ το μουστάκι του, έκοψα από χρυσό χαρτόνι ένα παρόμοιο σχέδιο και το κόλλησα.
 Για την ώρα ο μικρός μου καρυοθραύστης στέκεται προσοχή παρέα με την λάμπα, αναμένοντας την 30η Νοεμβρίου όποτε και όλοι οι κάτοικοι του Ασύλου θα φορέσουν τα Χριστουγεννιάτικα σκουφάκια τους (ναι, γνωρίζω πολύ καλά πως είμαι 37 χρονών!) και θα ξεκινήσει η εορταστική διακόσμηση!

Πως σάς φαίνεται; Θα μπαίνατε σε μία τέτοια διαδικασία μόνο & μόνο λόγω χρώματος;

Σας αφήνω με ένα κομμάτι από το ομώνυμο μπαλέτο.

Την καλημέρα μου



Σχόλια

  1. ξεχειλίζει κομψότητα ο κύριος έχω να πω!
    όσο για τους άλλους κυρίους -τους δίπλα μας- μα ίδιες αντιδράσεις να έχουν όλοι;
    όπως καταλαβαίνεις την επιχείρηση ολική ανακαίνιση με σπρέι/πινέλο/κόλλα-χαρτί την κάνω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Luna. Κι εγώ νομίζω πως είναι πλέον πιο σικάτος! Όσον αφορά τις αντιδράσεις... απλώς κάνουν την τελική παραδοχή πιο απολαυστική, χεχεχε

      Διαγραφή
  2. οοοο εχω εναν ιδιο και θελει ενα ρετους!!!!!τελεια ιδεααααααα!ευχαριστουμεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Καλή ανακαίνιση στον στρατιώτη σου!

      Διαγραφή
  3. great blog! would you like to follow each other? just let me know. XX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ wild rose. Κι εγώ τελευταία έχω πάθει ένα μικρό κόλλημα με το λευκό, σε συνδυασμό με το χρυσό!

      Διαγραφή
  5. Λατρευω αρμονια κ ναι θα κινδυνευανα καταστρεψω κατι μονο κ μονο για να ταιριαζει αρμονικα με τα υπολοιπα! Πολυ ωραιο εγινε!!! Μπραβο! Καλημερα κ καλο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Μάλλον είμαστε στο ίδιο μήκος όσον αφορά το ταίριασμα! Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίος έγινε ο κύριος και νομίζω η χρυσή πινελιά στο μουστάκι είναι ότι έπρεπε! Φοβερή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και έγω πιστεύω πως το μουστάκι είναι το κερασάκι στην τούρτα!

      Διαγραφή
  7. Αααααααα,θα πάρω κι εγώ να φτιάξω έναν,ζήλεψα.Κούκλος έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις και να μάς τον δείξεις Αλεκάκι :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις