Ελαφάκια, ταρανδάκια & μερικά ακόμα καρτελάκια

Κάποια ζώα είναι συνδεδεμένα με την περίοδο των Χριστουγέννων και την πρώτη θέση στο δικό μου μυαλό κατέχουν τα ελαφοταρανδάκια! Για αυτό και σάς συγκέντρωσα τα αγαπημένα μου από την τελευταία διαδικτυακή μου βόλτα στα μαγαζιά καθώς και σάς ετοίμασα 2 νέα σετ καρτελάκια δώρων με το αξιαγάπητο αυτό ζώο.
Ας ξεκινήσουμε όμως από τα στολίδια που τιμούν τα ελαφάκια & τους ταράνδους.
Αυτές τις δύο πλακέ μπάλες τις ερωτεύθηκα με το που τις είδα και πλέον έχει γίνει μάλλον γνωστή η αγάπη μου για χρυσά διακοσμητικά.

Αλλά επειδή κάθε περίοδος, ακόμα και τα Χριστούγεννα, χρειάζεται λίγο χιούμορ και ο συνδυασμός κόκκινο-πράσινο είναι κλασσικός για τις γιορτές, ευχαρίστως να φιλοξενούσα στον μπουφέ μου έναν από τους κάτωθι σικάτους τζέντλμεν
Ενώ σε πιο ρουστίκ εμφάνιση, θυμίζουν πολύ περισσότερο το φυσικό τους περιβάλλον, δεν νομίζετε;
Κι ώρα να περάσουμε στα καρτελάκια δώρων, ένα σετ σε κόκκινο κι ένα σε γκρι.
Σας αφήνω με μία φωτογραφία του τέρατος από περασμένα Χριστούγεννα, όπου κι είχε αναλάβει τον ρόλο του ταράνδου κατά τον στολισμό του δέντρου!
 
Σας αρέσουν οι τάρανδοι ή έχετε κάποιο άλλο αγαπημένο ζώο για τα Χριστούγεννα;

Την καλημέρα μου




* μέχρι εχτές το βράδυ, ο σύνδεσμος του echodeco.gr λειτουργούσε κανονικά, ελπίζω να επανέλθει
ελαφάκι cover: πηγή

Σχόλια

  1. Πάρα πολύ ωραία τα ταρανδάκια αλλά πειράζει εγώ να προτιμήσω το Τέρας ?? !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Κανένα πρόβλημα! Καλημέρα Κατερίνα

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι οτι παρόλο που λατρευω τα ταρανδάκια και εγω το τερας θα προτιμουσα. Ειναι αξιολατρευτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Ναι, ναι, είναι μία αρχοντική "ταρανδίνα" :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις