Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικες ποδιές... εναλλακτικά!

Αν έχετε βαρεθεί τις κλασσικές υφασμάτινες ποδιές ή το Χριστουγεννιάτικο σας δέντρο είναι όπως το δικό μας που ακόμα περιμένει κάτι να καλύψει την βάση του, σας έχω τρεις όμορφες κι εναλλακτικές λύσεις!

Εναλλακτική νο. 1: καλάθια
1 | 2 | 3 | 4
Υπέροχα στην υφή και με δεκάδες χρήσεις στην καθημερινότητα. Γιατί όχι και για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο; Όμορφα και τακτοποιημένα! 

Εναλλακτική νο. 2 : κουβάδες
 1 | 2 | 3 | 4
Γαλβανιζέ ή μη για πιο ρουστίκ ή πιο λαμπερά Χριστούγεννα αντιστοίχως.

Εναλλακτική νο. 3: Κιβώτια
1 | 2 | 3 | 4
Για πιο φυσικές καταστάσεις και με τη δυνατότητα περαιτέρω διακόσμησης. Δεν είναι τέλειο το κιβώτιο που μόλις έφτασε από τον Β. Πόλο;

Ποια σάς αρέσει περισσότερο; Εσείς τι ποδιά έχετε στο δέντρο σας;

Την καλημέρα μου.

16 σχόλια:

  1. Εγώ έχω την κλασική πάνινη ποδιά στο δέντρο αλλά η τελευταία ιδές με τα κιβώτια πολύ θα μου ταίριαζε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κρατάω για του χρόνου το κιβώτιο από τον Β. Πόλο :) Καλημέρα Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  2. Κάνω pin την ανάρτηση σου, για του χρόνου!!
    Πολύ όμορφες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια! Ναι, φέτος φαίνεται όλη η μπλογκόσφαιρα να έχει στολίσει αρκετά νωρίς, οπότε για του χρόνου :)

      Διαγραφή
  3. Στο δικό μου δεντράκι νομίζω ότι ταιριάζει το καλάθι!Αλλά οι ιδέες είναι όλες έξυπνες και οικονομικές!Σε ευχαριστούμε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ένα καλάθι θέλω και μάλλον για φέτος γιατί φαίνονται άσχημα τα πόδια. Την καλημέρα μου Λίλια :)

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Είναι νομίζω από τις πιο αναπάντεχα όμορφες χρήσεις του Δέσποινα. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  5. Εγώ τυλίγω γύρω από τα πόδια ένα πράσινο runner αλλά Άγιε μου Βασίλη του χρόνου θέλω ξύλινο κιβώτιο ή καλάθι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είσαι καλό κορίτσι!!! Χεχεχε... Εγώ πειράζει που θέλω φέτος το καλάθι;; Καλημέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  6. Η "καταπληκτική ιδέα" μου αρέσει πολύ.
    Πολύ όμορφη και φινετσάτη η γιορταστική όψη του Blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι τέλεια, ότι πρέπει για δίπλα στο δέντρο. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα γιορτινά μας ρούχα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Δεν εχω ποδιά και σκεφτόμουν να φτιαξω. Τώρα με εβαλες σε προβληματισμό. Παντως οχι οτι επηρεαστηκα αλλά και εγω την καταπληκτικη ιδέα θα διάλεγα.χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημιουργικοί προβληματισμοί! Εγώ ήδη ψάχνω για το κατάλληλο καλάθι! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  8. μου αρέσει πολύ η γαλβανιζέ πρόταση και το 3ο καλάθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα, έτοιμη για το κρύο; Ένα τέτοιο καλάθι (νο.3) ψάχνω κι εγώ!

      Διαγραφή