Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Ας γνωριστούμε καλύτερα


Του νοού ας μπέτερ ένα πράμα. Γιατί στην τελική, όλα αυτά τα παιχνιδοβραβειοδωράκια κι αυτόν τον σκοπό έχουν. Αφού λοιπόν, κάποιοι θέλησαν να με μάθουν λίγο καλύτερα, θα με μάθετε όλοι σας (δημοκρατικές διαδικασίες πάντα), γιατί ακόλουθει ανάρτηση σεντόνι, καθώς πρέπει να καλύψω 1 παιχνίδι, 2 σε 1 βραβεία & ένα βραβειοδωράκι Χριστουγεννιάτικο!

Κι επειδή είμαι καλό παιδί (έτσι ξύπνησα σήμερα, σε αντίθεση με τις 364 λοιπές ημέρες του χρόνου) θα ξεκινήσω με ένα ευχαριστώ στα 3 άτομα που σκέφτηκαν το Άσυλο για αυτά τα βραβεία. Να 'στε καλά παιδιά!

Πάμε λοιπόν!

Δέκα Εντολές
Ξεκινάω με την πιο παλιά πάσα, το παιχνίδι των δέκα εντολών, το οποίο η  Μαρία του  SwanOcean, με τις υπέροχες κατασκευές , ιδέες και προτάσεις για το σπίτι, μου πέρασε από τα τέλη Νοεμβρίου κι εγώ -απαράδεκτα- συνεχώς ανέβαλα!

Οι κανόνες του παιχνιδιού:
  • Να γράψουμε 10 πράγματα που αν έκανε κάποιος άντρας δε θα θέλαμε να τον δούμε στα μάτια μας
  • Να αναφέρουμε ποιος μας προσκάλεσε να παίξουμε
  • Να μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του
  • Να δώσουμε πάσα σε 10 άτομα να συνεχίσουν το παιχνίδι.
Έχομεν και λέμε λοιπόν:
1. Εμπενίζερ Σκρουτζ: Δεν λέω να πετά τα λεφτά από τα παράθυρα αλλά η τσιγκουνιά τελικά δεν σταματά μόνο στα χρήματα,  γίνεται στάση ζωής, που εγώ δεν μπορώ να αντέξω.
2. Ωωω μάμι, ωωω μάμι (όπως λέει και η διαφήμιση): Αν αγόρι μου (γιατί μόνο αγόρι μπορεί να τον αποκαλέσεις κι όχι άντρα) πάσχεις από το σύνδρομο του προγόνου σου (αυτού με την άλλη την μουρλή, την Σφίγγα), δεν θα το πληρώσω εγώ. Τράβα να θηλάσεις την μαμά σου κι άσε με κι εμένα και το στήθος μου στην ησυχία μας.
3. Με το ζόρι σπανός: Να ξυριζόμαστε παρέα στο ντους, εγώ στα πόδια κι εκείνος στον θώρακα;; Εεεε δεν πάμε καλά!
4. Αυτοκινητάκιας: "Μην χτυπάς την πόρτα, μην ακουμπήσεις το αυτοκίνητο, μήν κάτσεις με βρώμικα ρούχα.. μη, μη, μη... "Άντε κάτσε στο αυτοκίνητό σου παρέα με την παλάμη σου και έχε γεια!
5. Κα-γκε-μπε: Είτε οφείλεται σε ζήλια, είτε σε λόξα στον εγκέφαλο, δεν αντέχω τις ανασφάλειες που οδηγούν σε ανακρίσεις. Είτε είμαστε μαζί και υπάρχει εμπιστοσύνη, είτε χαρήκαμε για την γνωριμία!
6. Ανωρθώγραφω SMS: Χτυπάει το κινητό κι έχεις μήνυμα: "Μορο μου, θα οιθελαις να παμαι για φαγιτο το βραδάκει?" Αφού ρε φίλε, δεν το έχεις με την ορθογραφία, τι τα θες τα SMS για να ρίξεις την γκόμενα;; Άστο να πάει στα κομμάτια
7. Ο κος ελεύθερη σχέση: Οξύμωρο σχήμα. Αν δεν ξέρεις τι θα πει,  τότε μάλλον δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε. Αν ξέρεις, τότε μάλλον ψάχνεις για ξεπέτα και δεν έχεις τα κότσια να το πεις στα ίσια.. Όπως και να έχει, δεν θα πάρω.
8. Επιδειξίας/ Αυτοκινητάκιας v2.0: Εντάξει, πήρες νέο αμάξι και εντάξει έχει 3000 ίππους και εντάξει το έφτιαξές, το έρανες, το αναβάθμισες. Πρέπει να το μάθει όλη η πόλη, με το πόδι σου συνεχώς στο γκάζι; Και κακό στο περιβάλλον κάνεις και ηχορύπανση δημιουργείς και κυρίως με ξενερώνεις.
9.Είμαι θεός: Γυμναστήριο 24 ώρες το 24ωρο, υγειινή διατροφή και αναζήτηση πιστών. Κάνε καλύτερα σχέση με τον καθρέφτη σου. 
10. Υπερευαισθησίες: "Και δεν μπορώ χωρίς εσένα. Και λιώνω μακρυά σου. Και τι θα κάνω μοναχούλης μου"  Καλό είναι να εκφράζονται τα αισθήματα αλλά εσύ το παράκανες. Πάρε καλύτερα ένα αρκουδάκι, πιες το γαλατάκι σου και ύπνο. 

Με την σειρά μου λοιπόν κι εγώ, περνώ το παιχνίδι στις ακόλουθες κυρίες:
Μαργαρίτα & Νίκη από το Mommy Wiki
Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι
Δήμητρα από το Made by Luna
Λίλια από το Spoon stories
Στέλλα από το Handmade by Ste. Si
Μαρία από το Ιδέες για διακόσμηση

#unpaixtable
Επόμενη στάστη το #unpaixtable award. 

Αυτό το βραβείο έφτασε στο Άσυλο από δύο μεριές: πρώτα - πάλι- από την Μαρία του SwanOcean και κατόπιν από την Κατερίνα του Κυριακή στο σπίτι, ένα ιστολόγιο γεμάτο με  θέματα, ιδέες και λύσεις για το σπίτι, με την χαρά της δημιουργίας, όπως λέει και η κάτοχός του. 

 The Rules of the #unpaixtable Award:
  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)

Ξεκινάμε λοιπόν:

1) Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
Δήμητρα, Άργος, Λέων, Blogger (σταράτα, ξεκάθαρα πράματα!)

2) Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
"Να σάς κεράσουμε μία λεμονάδα από μούσμουλα;" Άσχετο, το ξέρω, με τις θεματικές ενότητες του Άσυλου, σχετικότατο όμως με την κατάσταση που ενίοτε επικρατεί στο κεφάλι μου όταν φτιάχνω πράγματα ή ασχολούμαι με τη διακόσμηση του σπιτιού μου!

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Νερομπογιές! Γράψε- σβήσε- - διόρθωσε- μπάχαλο- πρόσθεσε- αφαίρεσε- έτοιμη η ζωγραφιά/ανάρτηση

4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
δέχομαι υλικά διακόσμησης από διάφορους οίκους, θα τα τεστάρω στο Άσυλο και θα σάς γράφω τις εντυπώσεις μου. Και την επομένη μέρα, ο ήλιος θα ανατείλει από την Δύση!

5) Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Μία μεγάλη αλήθεια σε πόστερ. Μα καλά όλοι τόσοι ρομαντικοί είστε;

6) Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
Όσα ιστολόγια προάγουν την ανορεξία! Τα θεωρώ ηλίθια και πάνω από όλα ανήθικα! Αν κοριτσάκι μου θέλεις να πεθάνεις της πείνας, επειδή έχεις συνηθίσει να ζεις σε συνθήκες όπου το φαγητό δεν είναι θαύμα, είσαι άρρωστο και ψυχικά και στον εγκέφαλο. Πήγαινε δες ένα γιατρό ή δώσε την θέση σου σε ένα από τα εκατομμύρια των παιδιών που πεθαίνουν ανά δευτερόλεπτο από ασιτία και πάνω από όλα μην προσπαθείς να πασάρεις την αρρώστια και ηλιθιότητα σου ως μόδα σε άλλα παιδιά! Είμαι σκληρή ε;;

Η ερώτηση της Μαρίας είναι: Κορίτσια αν για κάποιο λόγο δεν μπορούσατε πλέον να έχετε το μπλογκ που έχετε στην συγκεκριμένη κατηγορία (π.χ. food blogging) ποια άλλη κατηγορία θα διαλέγατε να συνεχίσετε το μπλογκ σας;
Κάτι με γκρίνιες για την καθημερινότητα καθώς τουλάχιστον μία φορά την ημέρα σκέφτομαι πως είτε εγώ έχω χάσει την λογική μου είτε όλος ο υπόλοιπος κόσμος και σχεδόν πάντα η απάντηση που δίνω στον εαυτό μου είναι " ο υπόλοιπος κόσμος"!

Η ερωτηση της Κατερίνας είναι: Τι θα θέλατε να αλλάξετε/βελτιώσετε στο blog σας;
Τώρα μάλιστα! Από που να ξεκινήσω;;; Τέλος πάντων, θα πω κάτι απλό: Να καταφέρω να κάνω τις δύο πλαϊνές στήλες ίδιες στο μήκος, κρατώντας όλα τα στοιχεία ως έχουν! (και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο!!)

Περνάω λοιπόν κι εγώ με την σειρά μου, το βραβείο στους ακόλουθους:
Το Νίκο από τους Αντίθετους κόσμους
Την Μαργαρίτα και την Νίκη από το Mommy Wiki
Την Λίλια από το Spoon stories
Την Μάχη από το Momma's daily life
Την Λαμπρινή από το Lamprouka

Η δική μου ερώτηση: Αν ήσασταν πόλη, ποια θα ήταν αυτή; 

Χριστουγεννιάτικο βραβειοδωράκι


 Το τελευταίο και πιο πρόσφατο βραβείο/ δώρο  του Ασύλου,ήρθε από τον Νίκο και τους ευαίσθητους Αντίθετους κόσμους του, όπου καταρρίπτεται το κλισέ" οι άνδρες δεν έχουν καρδιά".

Οι ερωτήσεις του βραβείου είναι:
  • Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
  • Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
  • Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
  • Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα

Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση: Πρώτη φορά που στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο με τον σύντροφό μου. Φορέσαμε όλοι μας (εγώ, εκείνος & το τέρας) στέκες με κέρατα ταράνδου, βάλαμε την κατάλληλη μουσική και κάναμε ένα σαλόνι μπάχαλο από μπάλες, χρυσόσκονη & κορδέλες. Το κερασάκι στην τούρτα; Η Ήρα (το τέρας) την οποία για να την βγάλουμε φωτογραφία με την στέκα, της είπαμε να μην κουνιέται και κατέληξε να μείνει ακίνητη για ώρες, κοιμούμενη ενώ στεκόταν! ( η σχετική φωτό, εδώ)

Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: Ασυζητητί, Dean Martin, Let it snow


Αγαπημένο Ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: Κανένα. Ναι, καλά είδατε κ-ά-ν-ε-ν-α. Αντέξτε το.

Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα: PS4! (τώρα το ότι είμαστε με μία τηλεόραση μπακατέλα, που σε κανένα σύμπαν δεν πρόκειται ποτέ να μπορέσει να συνδεθεί με παιχνιδομηχανή και δη PS, το προσπερνώ, Χριστούγεννα είναι εξάλλου!) Α και φυσικά, γουόρλντ πις!

Με την σειρά μου λοιπόν κι εγώ, δίνω το βραβειοδωράκι στις:
Κατερίνα από το κυκλάμινο 
Μαρίνα από το  Handmade by Marina
Μισιρλού από το MisirlouMisirlou
Δήμητρα από το Made by Luna


Πριν τελειώσω την σεντονοανάρτηση, θα ήθελα να πω πως σίγουρα δεν συμπεριέλαβα πολλά, μα πάρα πολλά, ιστολόγια για να τα συνεχίσουν. Πολλά ιστολόγια τα έχουν ήδη παραλάβει από άλλους, ενώ άλλα δεν δέχονται βράβεια. Όπως και να έχει, μία ψηφιακή εικόνα είναι. Το καλύτερο βραβείο είναι η ενεργή συμμετοχή σε ένα ιστολόγιο.

Την καλημέρα μου




15 σχόλια:

  1. Χιχιιχ ωραία θα παίξω το παιχνιδάκι σύντομα γιατί τώρα πάω στη δουλειά! Το ΣΚ θα έχεις και με το παραπάνω 10 λόγους που δεν θέλω κάποιον Αδάμ! Ως τότε φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια θερμά για όλα τα δωράκια σου καλή μου Δήμητρα και σ' ευχαριστώ πολύ για την δωροεπιλογή σου!Η όμορφη κι ενδιαφέρουσα θεματολογία του ιστολογίου σου, αξίζει πολύ περισσότερα δωράκια.Οι απαντήσεις σου ήταν κι αυτές ενδιαφέρουσες, ορισμένες χιουμοριστικές και χαίρομαι που όλοι μας γνωριζόμαστε έστω και μέσα απ' αυτά τα παιχνίδια.Και σ' όσα δεν το θέλουν, το 'χω χαρίσει μέσα απ' την καρδιά μου.Το δωράκι αν και το 'χω παραλάβει κατά το παρελθόν, θα το παραλάβω με την ίδια τιμή και χαρά και θα το μνημονεύσω σε δημοσίευση που θα κάνω, για ν' απαντήσω και στην ερώτησή σου... να, μ' αιφνιδίασες τώρα και δε μου 'ρχεται κάποια πόλη αυτή τη στιγμή!χαχααα!Το Άργος πάντως το 'χω επισκεφθεί παλιότερα... το Κεφαλάρι με τα πλούσια νερά και ψητά του πανέμορφο!!!χεχε!
    Να 'σαι καλά γλυκιά μου και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ!!!Να περάσεις ένα υπέροχο απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο! Σε ευχαριστώ για τα-όπως πάντα- γλυκά σου λόγια. Σκέψου, όλο και κάποια πόλη ή συνδυασμό πόλεων θα βρεις που θα σε αντιπροσωπεύει. Το Άργος... έχει τα καλά του, έχει και τα στραβά του. Εξάλλου, δεν είναι πόλη μου, απλώς ζω εδώ :) Καλό απόγευμα & καλό σ/κ!

      Διαγραφή
  3. Απολαυστικό το σεντόνι! Ήταν ότι πρέπει μετά από μια κουραστική μέρα. Ευχαριστώ και για την προσφορά!
    Για το Νο 4 του unpaixtable σου εύχομαι από καρδιάς, το 2014 να πραγματοποιηθεί. Τι παραπάνω δηλαδή έχουν οι http://www.younghouselove.com που κατάφεραν και έκαναν το χόμπι τους επάγγελμα...
    Όσο για το Νο 5, σοφός ο αγαπημένος Εξιπερί. Σοφός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να γίνω σαν το Αμερικάνικο ζευγάρι;; Ο καλός μου όμως δεν ενδιαφέρεται για διακόσμηση, μόνο για υπολογιστές! Αχ αχ, άτιμη κοινωνία! Χαίρομαι που σου άρεσε η μεγάλη αλήθεια! Καλησπέρα Δήμητρα

      Διαγραφή
  4. Με τέτοια πρόσκληση που μου έκανες Δήμητρα πως να μην περάσω!!! Γέλασα πολύ με το "παρακαλείσθε όπως..." αλλά και με το δεκάλογο παραπάνω:)) Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι και που με σκέφτηκες! Φιλάκια, καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρίνα. Χαρά μου η πρόσκληση! Όσον αφορά τον δεκάλογο, όλες μας νομίζω σε κάποια φάση γνωρίσαμε κάποιον από τους κυρίους που περιγράφονται. Καλή ξεκούραση!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ Δέκα Εντολές... έχω πολύ σκέψη να κάνω!! Ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!
      Τώρα για τις πλαϊνές στήλες, μιας και το υποσχέθηκα να βοηθήσω, δεν γίνεται να γίνουν ίδιο μήκος γιατί μεταβάλεται το κουτί με τις Δημοφιλείς αναρτήσεις... Μπορείς όμως να βάλεις τη μία αριστερά και μία δεξιά από το blog για να μην σου φαίνεται η διαφορά ή να το κάνεις μία στήλη (ιδέες λέω) Επίσης θέλει και λιγάκι μείωση το πλάτος της σελίδας συνολικά (έχω ανάλυση 1280x800)! Βέβαια το blog σου δείχνει υπέροχο ότι και να κάνεις ("κριτής" mode off) !!
      PS. (Μιας και έγραψα τόσα πολλά) Θέλω και εγώ PS4... Άγιε Βασίλη!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαρίστησή μου Κατερίνα! Αναμένω να δω τις δικές σου 10 εντολές! Το ξέρω για το μήκος αλλά ο κύριος Μονκ μέσα μου, ώρες ώρες ζητά πολλά. Τώρα το πλάτος του μπλογκ είναι άλλη υπόθεση καθώς θέλει δουλίτσα, για να φαίνονται και πάλι όλα όπως τα θέλω (αν και με τα γιορτινά το μείωσα λιγάκι) και έχει μπει στα υπόψη για μετά τις εορτές! Καλό σ/κ!

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου για το βραβείο!!!! με την πρώτη ευκαιρία θα απαντήσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα. Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. I am back as good as new!!! Δημητρούλα σε ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια σου! Θα απαντήσουμε όσο πιο σύντομα μπορούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wb! Παρακαλώ "νονά"! (το Δημητρούλα το προσπερνώ!!!) χεχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή