Λαμπερά "μαύρα" Χριστούγεννα

 Αν οι λέξεις "μαύρα" και "Χριστούγεννα" δεν σάς κάθονται καλά μεταξύ τους, ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε καθώς το απόλυτο χρώμα, αναδεικνύεται υπέροχα με πινελιές χρυσού και μαζί γίνονται ένα από τα πιο ταιριαστά χρωματικά ζευγάρια για την εορταστική διακόσμηση.

Από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο
1 | 2 | 3
και το γιορτινό τραπέζι
1 | 2 | 3 
έως διάφορες γωνιές του σπιτιού
1 | 2 | 3
Επιλέξτε λοιπόν κάτι διαφορετικό για αυτές τις γιορτές και επιτρέψτε στο μαύρο να σάς αποδείξει πως ακόμα και τα Χριστούγεννα είναι ένα υπέροχο χρώμα.

Κι αν δεν το τολμάτε ακόμα για τη διακόσμηση του σπιτιού σας, βάλτε το στην Χριστουγεννιάτικη σας λίστα με αυτές τις ετικέτες δώρων
Ελπίζω να σάς φανούν χρήσιμες!*
Την καλησπέρα μου




*το αρχείο (pdf) είναι λίγο μεγάλο, δώστε του λίγη ώρα μέχρι να κατέβει

Σχόλια

  1. Μου αρέσουν οι στολισμοί που έχουν ένα concept..Το μαύρο μου βγάζει ένα μυστήριο, μια γοητεία gothic ας πούμε...άνετα θα το στόλιζα στο σπίτι μου και ας ξέφευγα από το αναμενόμενο κόκκινο.
    Πολύ ωραίο πράγματι Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου για τους στολισμούς που στηρίζονται σε μία κεντρική ιδέα. Εξάλλου νομίζω πως ακόμα και τα Χριστούγεννα, η γιορτινή διακόσμηση θα πρέπει να συνεργάζεται με το ήδη υπάρχον ύφος του σπιτιού και να μην είναι ξεκάρφωτη. Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  2. πανεμορφα είναι! τελικά αυτά τα εναλλακτικά χρώματα αρχίζουν και κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα χρώματα μπορούν να είναι γιορτινά, αρκεί να υπάρχει η κατάλληλη διάθεση :) Καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Πριν χρόνια υπήρχε μια μανία στα μαύρα στολίδια και γενικά μαύρη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Τότε μου φαινόταν πολύ extreme, αλλά είχα αγοράσει ένα μαύρο runner για την τραπεζαρία και μαύρο με ασημένιο χρώμα pot-puree. Τώρα είναι τα αγαπημένα μου! Το μαύρο runner το βάζω πάνω στο σατεν κόκκινο τραπεζομάντιλο στην τραπεζαρία και το pot-puree σε μια κόκκινη μεγάλη πιατέλα. Νομίζω πως για τα επόμενα χρόνια αυτά θα είναι σταθερά στην Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού μου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρο-κόκκινο εκρηκτικός συνδυασμός Νίκη! Είμαι σίγουρη πως θα δείχνουν πανέμορφα. Κάτι τέτοιες αγορές- που στην αρχή δεν είμαστε και πολύ σίγουροι- τελικά γίνονται αγαπημένες. Το παθαίνω κι εγώ αυτό :) Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν, έτσι όπως το βλέπω στη φωτογραφία Δήμητρα, μπορώ να πω ότι δεν έχεις άδικο.Παρότι το μαύρο είναι ένα παρεξηγημένο χρώμα, μου φαίνεται πως θα με κάνεις να τ' αγαπήσω!Πολύ όμορφος κι ο συνδυασμός... είναι ένα χρώμα που πάει με όλα!
    Να περνάς καλά χαρά μου κι υπέροχες γιορτές να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πως το "καημένο" το μαύρο είναι και γιορτινό; Όντως παρεξηγημένο χρώμα για τις γιορτές Νίκο, αλλά τελικά θα δικαιωθεί! Καλά να περνάμε :)

      Διαγραφή
  5. Μ'αρέσει γενικά το μαύρο σαν διακόσμηση αλλά σε χριστουγεννιάτικη έκδοση δεν το είχα δει.Πολύ ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία! Και τα δικά σου κόκκινα Χριστούγεννα όμως είναι εξίσου πανέμορφα :)

      Διαγραφή
  6. Ειδικά οι διάφανοι μεν αλλά με μαύρες βελουτέ λεπτομέρειες φιόγκοι και οι ασπρόμαυροι είναι υπέροχοι..
    Yay από 'μενα,πρόπερσι είχαμε μαύρο/πράσινο στολισμό,φέτος κόκκινο/χρυσό,βάζεις ιδέες για του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ ως συνδυασμό για τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση Μαίρη αλλά όπως λες κι εσύ.. ιδέες για του χρόνου καθώς τώρα είμαι στην φάση λευκό & χρυσό. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  7. το μαύρο παντού και πάντα είναι ωραίο! οι ετικέτες είναι τέλειες, ειδικά η χρυσή μύτη του ρούντολφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... μ'αρέσει που προσέχεις τις λεπτομέρειες :)) Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμες!

      Διαγραφή
  8. Κρατώ τα χρυσά στολίδια που είναι υπέροχα !!!!!!!
    Το στεφάνι στην πόρτα πολύ όμορφο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία. Έχει τη δική του γοητεία ο συγκεκριμένος συνδυασμός. Καλή εβδομάδα εύχομαι :)

      Διαγραφή
  9. Μόλις τα ανακάλυψα... μου φαίνεται ότι βρήκα τις ετικέτες για τα φετινά δώρα!!Πολλές βροχερές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αθηνά και νομίζω πως ταιριάζουν γάντι με τον φετινό στολισμό σου. Ελπίζω να φανούν χρήσιμες :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις