Χριστούγεννα στην εταιρεία

Απόψε είπα να σάς πάω μία βόλτα στον χώρο που περνάω τις περισσότερες ώρες της καθημερινότητας μου και να μοιραστώ μαζί σας την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση που έφτιαξα για την εταιρεία.

Κάθε χρόνο  προτιμάμε να στολίζουμε χωρίς δέντρο (ναι, ναι, εγώ που ήδη από τις αρχές Νοεμβρίου ονειρεύομαι το δέντρο του Ασύλου) και η φετινή διακόσμηση δεν αποτελούσε εξαίρεση.Κάθε χρονιά που περνάει η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση γίνεται μία όλο και μεγαλύτερη σπαζοκεφαλιά, καθώς θέλουμε  να κάνουμε κάτι διαφορετικό από τα περασμένα και σε λίγο μας βλέπω να ξεμένουμε από λύσεις.Για φέτος όμως την βρήκαμε και πάλι και μπορώ να πω πως είναι η αγαπημένη μου μέχρι στιγμής.
Πήρα ένα από τα έξτρα πάνελ της ψευδοροφής που είχαν περισσέψει από τότε που διαμορφώναμε τους χώρους, του έκανα  τρύπες, πέρασα αρκετές εκατοντάδες μέτρα κορδονιού & σπάγκου (η οροφή είναι στα 4 μέτρα περίπου) και τέλος έδεσα σε αυτά τα στολίδια μας.
Και το αποτέλεσμα; Αυτό! Σε λευκό, πράσινο (λόγω λογοτύπου) και λίγο ασημί!
Κάποια στολίδια είναι γυάλινα, άλλα πλαστικά ενώ για λίγη ακόμα εορταστική διάθεση σε δύο άκρες αντί για σπάγκο πέρασα μία γιρλάντα με μπίλιες.
Και μία ακόμα πιο μακρινή για να έχετε μία ιδέα του μεγέθους
Μου αρέσει τόσο πολύ που του χρόνου σκέφτομαι να το εφαρμόσω και στο Άσυλο, κρεμώντας τα στολίδια από το πολύφωτο της τραπεζαρίας.

Την καλησπέρα μου

27 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη διακόσμηση !!!!! Μπράβο , Δήμητρα !!!!!
    Καλές γιορτές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ανδρονίκη. Ευχαριστώ. Επίσης, καλές γιορτές :)

      Διαγραφή
  2. Ουάου!!!!Απίθανη ιδέα!!!Τη λάτρεψα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ. Κι εγώ (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....) δεν χορταίνω να το κοιτάζω :)

      Διαγραφή
  3. Είμαι σίγουρος πως θα μείνανε έκπληκτοι και μ' ανοιχτό το στόμα(όπως τώρα κι εγώ!)
    Καλά βρε θηρίο, πως το σκέφτηκες;Είσαι καταπληκτική!!!Μπράβο σου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που ανακάλυψα πως έχουμε μπόλικα πάνελ που έχουν περισσέψει.... χεχεχεχε Την καλησπέρα μου Νίκο!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια......τέλεια!!
    Εντυπωσιάστηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια......τέλεια!!
    Εντυπωσιάστηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ράνια! Δείχνει πολύ εντυπωσιακό για μία τόσο απλή κατασκευή :)

      Διαγραφή
  6. Είσαι θηρίο, αγάπη μου! Τέλειο, δείχνει καταπληκτικό. Tres chic!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία μου τα καταφέρατε περίφημα! Μπράβο για την έμπνευσή και την εκτέλεση!Άντε και του χρόνου να είμαστε καλά! Καλές Γιορτές ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λίλια! Καλές γιορτές με ευτυχία & υγεία :*

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο! να ρθω και εγω να δουλέψω σε αυτόν τον χώρο;;; οεο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μάς έρθεις, να μάς έρθεις και να φτιάχνουμε μαζί πραγματάκια!! Καλησπέρα Μάχη :)

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικό!!! Χαζεύω τις φωτογραφίες πόση ώρα... Πάρα πού ωραία ιδέα. Και τα χρώματα που επέλεξες, το κάνουν ακόμα πιο ιδιαίτερο. Μπράβο σου. Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη. Τα χρώματα, το πράσινο δηλ., είναι γιατί το λογοτυπό μας έχει λαχανοπράσινο, το λευκό & το ασημί γιατί τα βρίσκω πιο... αρρενωπά & μοντέρνα σε σχέση με τα κόκκινα, χρυσά κτλ (ακούγεται τρελό;;) Καλές γιορτές Νίκη σε 'σένα και την οικογενειά σου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα!! Εύχομαι τα καλύτερα και με πολλές και καλές δουλειές για το νέο έτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ Κατερίνα! Ευχές για τις πιο όμορφες γιορτές, με υγεία & ευτυχία :*

      Διαγραφή
  11. καλα βρε Δημητρουλααααααααααααα...........κατεστρεψες το ταβανι της εταιρειας?...........χοχοχοχοχοοοοοοοοοοοοο............πρεπει να σκεφτεις τι θα κρεμασεις εκει μετα τις γιορτες......ισως μικρα αντικειμενα που χουν σχεση με την εταιρεια......τι εταιρεια ειναι αυτη?.......ή διαφορους στυλους.....φακελους....κτλ............ακου λεμοναδα απο μουσμουλα!!!!!!!!!!????.........χαχαχαχα καλοοοοοοοοο..........αμα θες μουσμουλα να ρθεις εδω στο χωριο μου το "Μουσμουλοχωριο" οπως το λεω εγω.......αχχαχαχαχ ειναι του ανδρα μου και τους κοροιδευουν "μουσμουλαδες" γιατι εχουν πολλες μουσμουλιες..............χαχαχαχα.........καλα να περασετε.........αντε και καλη χρονια........ελπιζω στην ιδια εταιρεια μη σε διωξει για τις τρυπες στο ταβανι.............!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά την καταστροφή... ένα πάνελ είναι μόνο. Μετά τις γιορτές απλώς θα μπει ένα άλλο κι αυτό θα κρατηθεί για μελλοντική χρήση. Λες να με διώξουν; Μπαααα, δεν το νομίζω γιατί μετά ποιος θα αντέχει την κρεβατομουρμούρα μου....χεχεχε Έχω χρόνια πάντως να φάω μούσμουλα!! Καλές γιορτές Σοφία :)

      Διαγραφή
  12. ειναι τελειο!!Μπραβο σου για την ιδεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά που ήσουν κρυμένη τόσο καιρό; Από τα σχόλια βλέπω ότι σε ξέρουν αρκετές μπλογκοφίλες αλλά δεν έτυχε να σε ξέρω (το ίδιο κι εσύ για μας βέβαια!) Είσαι καταπληκτική! Να υποθέσω διακοσμήτρια; Σίγουρα πάντως και καταπληκτική φωτογράφος από τα λίγα που είδα από τις αναρτήσεις σου! Τρέχω να δω και τις υπόλοιπες!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρεθήκαμε πάντως ...οπότε κάλλιο αργά παρά ποτέ!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά ούτε διακοσμήτρια είμαι, ούτε τόσο καλή φωτογράφος! Απλώς έχω πάθος με τη διακόσμηση :) Ελπίζω να τα λέμε συχνά και καλώς όρισες στο Άσυλο!

      Διαγραφή