Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013

Αφράτοι & χιονάτοι φιόγκοι

Τι θα λέγατε για ένα πανεύκολο diy με ένα αναπάντεχο υλικό για όμορφους, αφράτους & χιονάτους φίόγκους ό,τι πρέπει για την γιορτινή περίοδο τόσο για τα δώρα όσο και για την γενικότερη διακόσμηση;
Ο τρόπος που φτιάχνται οι εν λόγω φιόγκοι είναι ο παλιός καλός δοκιμασμένος που σίγουρα θα έχετε συναντήσει πολλάκις σε διάφορα μέρη. Το υλικό όμως;
Καλά βλέπετε, φίλτρο απορροφητήρα. Με την αφράτη, σχεδόν χιονάτη υφή του, είναι τέλειο για αυτούς τους φιόγκους και με ένα στολίδι το αποτέλεσμα είναι- επιτρέψτε μου να πω- άκρως εντυπωσιακό!
Και μία φωτογραφία  με όλη την συλλογή, η οποία πήρε λιγότερο από 10 λεπτά για να ετοιμαστεί.
Πανεύκολο, πολύ οικονομικό, ασυνήθιστο και όμορφο. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα υλικό που προορίζεται μόνο για βρώμικες καταστάσεις;

Την καλημέρα μου.




Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχω στο link party του Craftaholic

41 σχόλια:

  1. καταπληκτική και πολύ πρωτότυπη ιδέα !!!!! Μπράβο , Δήμητρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ :) Αξίζει να τους δοκιμάσεις καθώς είναι πανεύκολοι και κοστίζουν ελάχιστα! Καλημέρα

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα , διάβασε αυτή την ανάρτηση της Λίνας http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/10/1-blog.html#more
    Νομίζω ότι πρέπει κάτι να κάνεις - εγώ ποτέ δεν βλέπω όλη την οθόνη σου - από την τελευταία στήλη δεξιά βλέπω τη μισή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που δουλεύω σε 22αρα οθόνη με μεγαλύτερη ανάλυση κι έχω θέσει και μεγαλύτερο εύρος για το ιστολόγιο. Θα το κοιτάξω, γιατί θέλει δουλίτσα καθώς θα πρέπει να προσαρμοστούν κι όλες οι εικόνες στο μενού. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την επισήμανση!

      Διαγραφή
  4. SUPER!!!
    Αυτό το υλικό βοηθάει για πολλές "χιονισμένες" καταστάσεις......
    Καλημέρα σου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, αφού πριν τους φιόγκους, σκεφτόμουν μήπως το φτιάξω για ποδιά του δέντρου :) Καλημέρα Αννιώ

      Διαγραφή
  5. ΧΑ χα χα!!! Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα τέτοιες δόξες το φίλτρο του απορροφητήρα !!!! Τέλειοι οι φιόγκοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Κική! Χριστούγεννα είναι όμως, οπότε ακόμα και το φίλτρο απορροφητήρα μπορεί να κάνει μαγικά σχέδια για το μέλλον του. Καλώς όρισες :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι και σαν ιδέα και σαν εκτέλεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερό!!!!!Δεν μου πήγε το μυαλό πως ήταν φίλτρο απορροφητήρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία! Τα Χριστούγεννα, ακόμα και τα φίλτρα, μεταμορφώνονται :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο κι ευρηματικό!!!Εύκολες κι ανέξοδες λύσεις καλή μου Δήμητρα που μπορούν να εντυπωσιάσουν!Μπράβο σου για την ιδέα!!!
    Να 'σαι καλά κι ευτυχισμένο μήνα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο! Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες οπότε οι εύκολες και οικονομικές ιδέες είναι απαραίτητες! Καλές γιορτές να έχουμε :)

      Διαγραφή
  9. Φοβερό πραγματικά το φίλτρο ούτε που το φανταζόταν ότι θα αποκτήσει τέτοια μεγαλεία!!
    Εννοείται ότι σημειώνεται και αυτή η κατασκευή για να τη φτιάξω αν και δεν βλέπω να προλαβαίνω για φέτος επειδή προσπαθώ να κάνω τη δική μου εκδοχή της ανάρτησης σου "Δαντέλα & πηλός: diy Χριστουγεννιάτικα στολίδια"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδές τι σου είναι τα Χριστούγεννα; Ωωωω, ανυπομονώ να δω τα στολίδια σου Κατερίνα! Κι εγώ ετοιμάζομαι για 2η "φουρνιά" καθώς τα 1α στολίδια τα χάρισα όλα και δεν έμεινε τίποτα για το Άσυλο :)

      Διαγραφή
  10. Ασυνήθιστο και πολυ όμορφο αποτέλεσμα!!
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Δέσποινα! Εκεί είναι η ομορφιά τους :) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφοι! Μου έφτιαξαν την διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν μία χαρωπή ιδιότητα ε; :) Χαίρομαι που σου άρεσαν. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πού όμορφη η ιδέα σου. Εύκολη και με μικρό κόστος (σημαντικότατο!). Είναι πανέμορφοι σαν διακοσμητικά αλλά σίγουρα θα γοητεύσουν και πάνω σε δώρα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκη. Οι δύσκολοι καιροί θέλουν καλοπέραση, ειδικά τα Χριστούγεννα! :)

      Διαγραφή
  13. Τι παιχνιδιάρικοι που είναι,και τόοσο αφράτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαίρη. Ναι, αφράτοι σαν από χιόνι, ότι πρέπει για χειμώνα :)

      Διαγραφή
  14. Μα τι υπέροχη ιδέα!!!Όταν είδα τους φιόγκους στην αρχή αναρωτήθηκα από τι είναι!!!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Τα Χριστούγεννα ακόμα και τα απίστευτα γίνονται εφικτά :) Καλημέρα

      Διαγραφή
  16. πραγματικά αναπάντεχο το βασικό υλικό της κατασκευής! Το αποτέλεσμα όμως αφράτο, χιονάτο και εντελώς φευγάτο. Πολύ ευρηματικό Δήμητρα, συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναπάντεχο αλλά με πολύ όμορφα αποτελέσματα Ελευθερία ;) Σ' ευχαριστώ πολύ! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίοι στρουμπουλοί φιόγκοι! Κι έχω κι ένα φίλτρο για σκότωμα... Εύκολο ανέξοδο decor πολλαπλών χρήσεων. Ευχαριστώ για την ιδέα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Σοφία!!! Αν και δεν σε βλέπω να σταματάς στο ένα φίλτρο ;)

      Διαγραφή
  18. Είναι φοβερό τελικά το πόσο ωραία πράγματα μπορεί κάποιος να κάνει με τα πιο απλά υλικά.Είναι τόσο μα τόσο ωραίοι οι φιόγκοι σου καθώς και ο τρόπος που τους προβάλλεις επαγγελματικός θα έλεγα Δήμητρα. Διπλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία να υπάρχει Μαρία μου και τα πιο απλά υλικά μεταμορφώνονται!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν :))
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  19. Μπράβο σου! Ευφάνταστο και οικονομικό! Μου άρεσε δε πολύ σαν τελείωμα στη γυάλα με το χιόνι και μου έδωσε τη λύση, για το τελείωμα στις δικές μου χιονόγυαλες!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία! Όσο για την γυάλα, μόνο το τελευταίο (επάνω) στρώμα και περιμετρικά είναι χιόνι. Από κάτω είναι βαμβάκι ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Φανταστικά Δήμητρα!!! Θα προσπαθήσω να φτιάξω και εγώ γιατί μου άρεσαν πάρα μα πάρα πολύ!!! Φιλάκια πολλά και ευχαριστούμε για τις φοβερές ιδέες που μας δίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους φτιάξεις Θάλεια μου! Είναι πανεύκολοι, άκρως οικονομική και πολύ πολύ αφράτοι :))
      Φιλιά :**

      Διαγραφή