Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Ένα γιορτινό τρόλεϊ μπαρ

Ωωωω ναι! Πολύ καλά διαβάσατε, τρόλεϊ μπαρ. Έχουμε κι από αυτό στο Άσυλο, δώρο του μπαμπά τα περασμένα Χριστούγεννα. Του μπαμπά που θεωρεί πως ένα σπιτικό πρέπει να έχει από όλα και τα τ.μ.  Ασύλου χωράνε πολλά από "όλα", τόσα πολλά που έχουμε ξεμείνει από χώρο στις ντουλάπες από όλα!
Έτσι λοιπόν, πέρσυ τέτοιες μέρες, έφερε, μεταξύ άλλων "όλα" και το κάτωθι τρόλεϊ μπαρ που στο δικό μου το μυαλό με το που το αντίκρυσα ήρθαν εικόνες του 60, με μαλλί κουνιπίδι και σουαρέ με εκλεκτούς φίλους.
Πέραν των παραπάνω αρχικών εικόνων, ο ενιαίος χώρος σαλονοτραπεζαρίας του Ασύλου χωρίζεται σε δύο επίπεδα με δύο σκαλοπάτια και το σαλόνι είναι στο χαμηλότερο επίπεδο καθιστώντας το τρόλεϊ μπαρ ολίγον τι δύσχρηστο, δεδομένης δε και της πεισματικής μου άρνησης να φτιάξω μία ράμπα για να ανεβοκατεβαίνει!

Σε όλες αυτές τις δυσμενείς συνθήκες για το καήμενο το τρόλεϊ, έπρεπε να προστεθεί και μία μου συνήθεια τα τελευταία 8 χρόνια όπου μπαρ= μια βιτρίνα που συνοδεύει την τραπεζαρία. Και είμαι και πλάσμα που αν κάνω κάτι συνήθεια άντε μετά να μου το κόψεις!
 
  Με όλα τα παραπάνω λοιπόν, το τρόλεϊ κάθονταν σε έναν τοίχο της κουζίνας, μαζεύοντας απίστευτες ποσότητες σκόνης (θα περίμενε κανείς ή τουλάχιστον εγώ πως στην επαρχία θα είχε λιγότερη σκόνη από ότι στην Αθήνα!!) και γινόταν ο αποδέκτης όσων δεν χρειάζονταν ή δεν ήθελα πλέον να είναι στον ενιαίο χώρο (βλ. άδεια μπουκάλια μπύρας, φυτά, διακοσμητικά, κλπ, κλπ).

Προσέξατε τον παρελθόντα χρόνο της ανωτέρω παραγράφου; Υπάρχει λόγος για αυτόν καθώς πλέον το τρόλεϊ μπαρ άλλαξε!  Αφού καθαρίστηκε καλά καλά και πετάχθηκε στα σκουπίδια ότι είχε μείνει/πεθάνει επάνω του, έγινε επιτέλους αποδέκτης και λίγης φροντίδας & αγάπης από την σκληρή μάνα του (αυτή η τελευταία είμαι 'γω). Και μετά από λίγη ώρα και διάφορους συνδυασμούς, ένα γιορτινό τρόλεϊ μπαρ εμφανίστηκε μπροστά στα μάτια μου (καλά δεν έκανα και τίποτα συγκλονιστικό αλλά για πρώτη φορά το συμπάθησα, οπότε επιτρέψτε λίγο δραματικούς τόνους).
Στο επάνω μέρος, έστρωσα ένα σουπλά κι έβαλα 3 μπουκάλια, 9 ποτήρια και μία παγοθήκη
ενώ στο κάτω, άκομα 3 μπουκάλια, ένα στρογγυλό δίσκο, μία πετσέτα και χαρτοπετσέτες
Κι αφού μπήκαν τα πρακτικά κι αναγκαία, πέρασα στο μπιουτιφικεϊσιον. Ένα ποτήρι κόκκινου κρασιού γεμάτο με μία γιρλάντα κι ένα αστέρι
Έναν από τους αφράτους φιόγκους μου
Κι ένα ακόμα φιογκάκι με ψευτοκρυσταλλάκια.
Κι όπως έπεφτε ο γλυκός μεσημεριανός ήλιος και φώτιζε τα ποτά, δεν χόρταινα να το κοιτάζω και να το βγάζω φωτογραφίες.

Και ναι, το σαλόνι εξακολουθεί να βρίσκεται δυο σκαλοπάτια πιο κάτω και ναι, η βιτρίνα εξακολουθεί να έχει το κύριο μέρος του μπαρ και ναι, εξακολουθώ να φρικάρω με καταστάσεις αλά καθώσπρέπει σουαρέ. Αλλά πλέον το κοιτάζω με άλλη ματιά και νομίζω πως θα είναι πρωταγωνιστής στις γιορτινές βραδυές με φίλους μέσα στο επόμενο διάστημα.
Να σάς βάλω ένα ποτήρι;
Την καλησπέρα μου.


16 σχόλια:

  1. Ίσως και γω αρχικά να το σνομπαρα αλλά με μια δεύτερη σκέψη θεωρώ ότι είναι πολύ χρήσιμο.!!
    Και φυσικά η χριστουγεννιάτικη εκδοχή του , σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δείξει Ράνια στις επόμενες ημέρες. Τουλάχιστον τώρα μου αρέσει ως μικροέπιπλο. Καλημέρα

      Διαγραφή
  2. Να δεις πόσο θα το αγαπήσεις!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω γιατί είναι και δώρο του μπαμπά! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  3. Έτσι παιδί μου, να χαρεί και ο μπαμπάς!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλλαγές!
    Βρήκε το ρόλο του πλέον...
    Με το καλό ο μπαμπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλως σε βρηκα πολυ ωραιο μπλογκ κ ιδεες!!! στο επανιδειν λοιπον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες χειρότεχνο! Καλό υπόλοιπο σ/κ!

      Διαγραφή
  6. Αχού πολύ μου αρέσει!! Θα το έπινα ένα ποτηράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε περάσεις από τα μέρη του Ασύλου, πολύ ευχαρίστως Κατερίνα!

      Διαγραφή
  7. Ω ρε γλέντια! Περιττό να σου πω ότι έκανα ζουμ για να δω τι ποτά έχει:) Παρόλο που δεν πίνω εκτός από ειδικές περιπτώσεις, έτσι όπως τα έχεις στημένα, τα λιγουρεύτηκα!
    Πολύ ωραίο το μπαρ και ας μην κατεβαίνει από την σκάλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, πλήρως εφοδιασμένο, οπότε όταν σου έρθει η όρεξη για ποτάκι, μου λες! Και το μπαροτρόλει τελικά το αγάπησα! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  8. Καλώς με και ας άργησα! Έμαθα ότι κερνάτε ποτάκια και είπα να περάσω! Πέρα από την πλάκα, πολύ μου αρέσει ο φιόγκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ποτό θα πάρετε; Ο φιόγκος είναι από φίλτρο απορροφητήρα ( ο άσπρος) ο άλλος είναι αγοραστός! Καλημέρα Λίλια

      Διαγραφή