Ρετρό Χριστουγεννιάτικες κάρτες

Εδώ και καιρό που έβλεπα τις vintage Χριστουγεννιάτικες εικόνες που είχε το Graphics Fairy, ήξερα πως κάπου θα έπρεπε να τις χρησιμοποιήσω και να τις μοιραστώ μαζί σας καθώς έχουν μία αθωότητα που πολύ μού ταιριάζει στην γιορτινή αυτή περίοδο.

Έτσι λοιπόν, κατέβασα αγγελάκια, Άι Βασίληδες, παρτιτούρες και λοιπά καλούδια και έπειτα από κάμποσους συνδυασμούς, κατέληξα στις κάτωθι 4 κάρτες, τις οποίες και μπορείτε να εκτυπώσετε για εσάς και τους αγαπημένους σας.

Πρώτη πρώτη, ένα  αγγελούδι
μετά ένας Άι Βασίλης,
κατόπιν ένα κοριτσάκι
και για το τέλος, ένας ακόμα γιορτινός γέροντας
Οι κάρτες είναι έτοιμες προς εκτύπωση και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τις κόψετε και να τις διπλώσετε!

Ελπίζω να σάς αρέσουν και να τις στείλετε σε κάποιον!

Την καλημέρα μου


Σχόλια

  1. Ευχαριστούμε !!!!!!!!!
    Καλές Γιορτές , Δήμητρα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαρίστησή μου Ανδρονίκη! Καλές Εορτές και σε εσένα και όσους αγαπάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες! μεγαλύτερη προτίμηση βέβαια για το αγγελακι! υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάχη. Ναι, το αγγελούδι, αν και όχι μόνο Χριστουγεννιάτικο, έχει αυτή την αθωότητα που ταιριάζει σε αυτές τις μέρες. Καλημέρα

      Διαγραφή
  4. Ανάλογα που θες να το στείλεις διαλέγεις και τη κατάλληλη καρτούλα. Εγώ πάντως θα διάλεγα το αγγελάκι γιατί είμαι και εγώ ένα αγγελούδι :D (λέμε τώρα!)
    Διαχρονικές κάρτες Δήμητρα που πλέον είναι ξεχωριστές! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... εγώ πάντως δηλώνω διαβολικά αγγελική ή αγγελικά διαβολική!! Χαίρομαι που σου άρεσαν Λίλια. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  5. Φανταστικές!!!!!Ιδιαίτερα η πρώτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Ναι, το αγγελούδι είναι πολύ τρυφερό! Καλησπέρα :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες όλες, αλλά αυτή με τ' αγγελούδι μας κέρδισε την καρδιά απ' όσο βλέπω σ' όλην την παρέα!Χαρούμενη βραδιά να περάσεις καλή μου Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι που σε βρήκα! Τι ωραίες κάρτες! Μου θυμίζουν κάρτες από την συλλογή μιας θείας μου! Τρυφερές, νοσταλγικές και πανέμορφες!
    Σ ευχαριστώ πολύ!

    Τι όμορφο μπλογκ που έχεις! Πάω να το ψάξω καλλίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Αγγελική! Ναι, θυμίζουν παλιές εποχές! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλές Εορτές!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ομορφες καρτες!Μ'αρεσε παρα πολυ το κοριτσακι με την μουσικη σελιδα! Τι χαριτωμενη καρτα! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία. Το ρετρό ταιριάζει πολύ στα Χριστούγεννα. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. μπραβο Δημητρα! (αυτη με το αγγελακι με γυρισε χροοοονια πισω...) καλες γιορτες ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, μεγάλο σουξέ το αγγελούδι και να σκεφτείς πως έλεγα πως θα είναι το λιγότερο αγαπητό! Καλές Εορτές!

      Διαγραφή
  10. Έτοιμος ο πρώτος Άι Βασίλης με τις ευχές μου προς αποστολή! Σε ευχαριστούμε πολύ Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω, σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!! Όλα καλά με την εκτύπωση;; Ρωτάω γιατί εγώ τα τεστάρω πριν τα αναρτήσω αλλά ένα μικροάγχος το έχω για το πως φαίνονται σε άλλου εκτυπωτές!

      Διαγραφή
    2. Σε εκτυπωτή HP Laser μια χαρά το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  11. Πολυ ομορφες ολες τους, αλλα αυτη με το αγγελακι τελεια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά. Χαρούμενες γιορτές εύχομαι :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις