11

Θέλετε να μάθετε 11 πράγματα για την αφεντιά μου; Αν ναι, συνεχίστε να διαβάζετε!

Η Χριστίνα, από το Art Decoration and Crafting, ένα ιστολόγιο, που αν και νέο, είναι γεμάτο ιδέες και εμπνεύσεις γύρω από τη διακόσμηση & το diy, μου πέρασε το βραβείο των 11, οπότε ώρα περί αυτολογίας! Σ' ευχαριστώ πολύ +Christina Makri ! Ξεκινάμε;

  • Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
  • Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σού έδωσε το βραβείο
  • Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τούς ενημερώσεις
  • Να γράψεις με την σειρά σου 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα βραβεύσεις
  1. Λατρεύω τον χειμώνα.. Το μόνο καλό που βρίσκω στο καλοκαίρι είναι πως μπροστά του έχει το φθινόπωρο και τον χειμώνα.Ναι, είμαι τόσο περίεργη.
  2. Λέγεται πως έχω ψαρωτικό παρουσιαστικό/ βλέμμα. Φήμες είναι, μην τις ακούτε,έχω κοιταχθεί πολλάκις στον καθρέπτη και δεν βρίσκω τίποτα από τα προαναφερόμενα!
  3. Είμαι σπιτόγατος (άσχετα αν περνάω περί της 12 ώρες/ημέρα στην εταιρεία). Προτιμώ να πινω καφέ/ποτό με φίλους στο σπίτι και δεν με χαλάει καθόλου αν μπω στο σπίτι Παρασκευή βράδυ και ξαναβγώ Δευτέρα πρωί.
  4. Απεχθάνομαι τις κοινωνικές υποχρεώσεις (βλ. γιορτές, γάμους, βαπτίσια κτλ) που γίνονται ακριβώς για αυτό που λέει το όνομά τους: "υποχρέωση" και 99% των φορών, ο καλός μου θα ακούσει την γκρίνια μου όταν μού ανακοινώσει μία από αυτές που "πρέπει" να πάμε!
  5. Από το 2010 ζω στα περίχωρα του Άργους και εξακολουθώ να νοιώθω σαν Ινδιάνο ανάμεσα σε κάου μπόυς/ σε διακοπές/ να γύρισα δεκαετίες πίσω (ανάλογα με την περίσταση & διάθεση αυτά)
  6. Με τους δικούς μου ανθρώπους, μού αρέσει να χρησιμοποιώ λέξεις "ηχητικών εφέ" (βλ. σμουτς), λέξεις που δεν υπάρχουν (βλ. μπομπιρίθρη) καθώς και ένα διάστημα με είχε πιάσει να φωνάζω τους φίλους με το επίθετό τους. Τι χαμπάρια σήμερα Παπαδοπουλε;
  7. Εκνευρίζομαι απίστευτα όταν λέω κάτι που είδα/ ένοιωσα/ διαπίστωσα και ο συνομιλητής μου λέει ξερά πως δεν ισχύει, καθώς με την τετράγωνη λογική μου αυτό ισοδυναμεί με το να με αποκαλεί, εμμέσως πλην σαφώς, τρελή ή ψεύτρα. 
  8. Παρ' όλα τα μαθήματα και παθήματα, εξακολουθώ να περιμένω συνέπεια από τους άλλους, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (εδώ γελάμε....)
  9. Θεωρώ την φράση "δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα" πανηλίθια. 
  10. Πολλές φορές βλέπω τα πράγματα πολύ ωμά (τετράγωνικη λογική είπαμε) αλλά, περιέργως, θεωρώ πως είμαι αρκετά ευαίσθητο πλάσμα.
  11.  Λατρεύω τα βράδυα να κάθομαι με τον καλό μου και το Τέρας και να βλέπουμε ταινίες. 

   1. Πόσο σε επηρεάζουν οι διαφημίσεις; 
Ελάχιστα έως καθόλου. Προτιμώ να τις βλέπω μόνο όταν έχουν "σεναριακό" ενδιαφέρον
   2. Κατά πόσο ακολουθείς την μόδα και τις επιταγές της;
Πολύ λίγο καθώς α) φοράω πιο πολύ απλά ρούχα (βλ. πουκάμισο + κολάν+ μπότες) β) τα ρούχα μου πρέπει πάνω από όλα να είναι άνετα, κάτι που συχνά δεν συνάδει με τις επιταγές της μόδας και γ) δεν  είδα ποτέ τα ρούχα σαν κάτι το λατρεμένο, με εξαίρεση το δερμάτινο biker jacket μου.
   3. Γιατί ασχολείσαι με το blogging;
Γιατί μού αρέσει να μοιράζομαι ιδέες.Όπως κι εγώ έχω πάρει αμέτρητες ιδέες από άλλα ιστολόγια, έτσι ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να δώσω.
   4. Τι είναι για εσένα το "κάντο μόνος σου";
Ένα νόμισμα που στην μία όψη λέει "χαρά της δημιουργίας" και στην άλλη " ανάγκη"
   5. Πιστεύεις ότι ο υπολογιστής είναι μέσον εξυπηρέτησης ή μέσον αποξένωσης;
Και τα δύο ανάλογα με τα όρια χρήσης. 
   6. Πως αξιοποιείς τον ελεύθερο χρόνο σου;
Κάνοντας ηλεκτρική, βάζοντας πλυντήρια και ξεσκονίζοντας! Και κάπου εκεί ενδιάμεσα φτιάχνοντας πράγματα που μοιράζομαι στο ιστολόγιο.
   7. Πιστεύεις πως η μητρότητα αποτελεί εμπόδιο για την καριέρα της σύγχρονης γυναίκας;
Σ΄αυτήν την ερώτηση δεν μπορώ να απαντήσω καθώς δεν έχω παιδί.
   8. Φθείρει ο γάμος τον έρωτα;
Ελπίζω πως όχι γιατί λέμε κάποια στιγμή να παντρευτούμε!
   9. Ποια είναι η τελευταία ταινία που είδες;
Δεν είναι ακριβώς ταινία αλλά επεισόδιο 1 1/2 ώρας, το 3ο και τελευταίο της 1ης σεζόν του "Sherlock", εχτές το βράδυ. Απόψε, θα δούμε το 1ο της 2ης σεζόν!
  10. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
Το "Μαύρο Σπίτι" των Stephen King & Peter Straub. Τώρα διαβάζω το "Μαγικός Κύκλος" της Katherine Neville.
  11. Ποιο είναι το στυλ σου στη διακόσμηση;
Μα φυσικά eclectic, λίγο από αυτό, λίγο από εκείνο, τσουπ το Άσυλο!


Με την σειρά μου λοιπόν κι εγώ, δίνω το βραβείο στα ακόλουθα ιστολόγια (με αλφαβητική σειρά παρακαλώ!):
Αν τώρα κάποιοι από εσάς (ναι, έσας τους παραπάνω 11) το έχετε ήδη λάβει ή δεν δέχεστε βραβεία, τι να κάνω; Κοίταξα όσο μπορούσα για τυχόν σχετικές αναρτήσεις ή προειδοποιήσεις! Και τέλος πάντων, ας το πάρει όποιος το επιθυμεί, καρδιές δεν χαλάμε! Έτοιμοι για τις δικές μου ερωτήσεις;


  1. Αν είσασταν λουλούδι/φυτό/δέντρο, ποιο θα ήταν αυτό;
  2. Έχετε κάποια αγαπημένη λέξη;
  3. Κάποιο σημαντικό στην ζωή σας πρόσωπο, σάς κάνει δώρο κάτι που δεν σάς αρέσει. Τι κάνετε;
  4. Αν μπορούσατε να ταξιδεψετε στο παρελθόν ή το μέλλον, ποιο θα διαλέγατε;
  5. Έχετε κάποια αγαπημένη γωνιά στο σπίτι;
  6. Αν θα μπορούσατε να γνωρίσετε οποιονδήποτε, ποιος θα ήταν;
  7. Ποια είναι η μεγαλύτερη αλήθεια που σάς έχει διδάξει η ζωή;
  8. Πιστεύετε στις αδελφές ψυχές;
  9. Ποια είναι η αγαπημένη σας από τις 5 αισθήσεις;
  10. Χαραυγή ή σούρουπο;
  11. Τι θα ντυθείτε τις Αποκριές; 


Αυτά από εμένα. Και πάλι ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!

Την καλησπέρα μου.




26 σχόλια:

  1. Απολαυστική!!!Πάνω-κάτω έχουμε σ' ορισμένα ίδια γούστα.Όπως-ένα απ' όλα-μ' αρέσει να 'μαι ακοινώνητος...αχαχααα!Συγχαρητήρια πάντως για το δωροβραβείο σου όσο και για τις απαντήσεις σου!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια γράφε μου Νίκο να μην ξαναπατήσω σε γάμο...χεχεχε.. Σ' ευχαριστώ πολύ για το -όπως πάντα- ευγενικό σου σχόλιο. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις απλές, λιγόλογες, σταράτες! Αλλα και ευγενικές... μου θυμίζει αυτό που λέει η μικρή μου "έτσι είμαι και σ όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε" ... Τελικά ξέρεις κάτι διαδικτυακή μου φιλενάδα, δεν έχω πέσει έξω... Εγώ σ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο (γιατί είναι κόπος) να μας γράψεις όλα αυτά για να σε γνωρίσουμε καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα και πάλι ευχαριστώ πολύ για το βραβείο :) Η μικρή σου έχει απόλυτο δίκιο και ελπίζω κάποια στιγμή να σβήσουμε το "διαδικτυακό" και να μάς μείνει μόνο το ¨"φιλενάδες" ! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστουμε παραααα πολυυυ Δήμητρα!!!Αυριο θα σε ευχαριστησουμε και στη σελίδα μας!φιλααακια!!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου κορίτσια. Αναμένω τις, σίγουρα απολαυστικές, απαντήσεις σας! Καλημέρα

      Διαγραφή
  4. Αχ Neville αγαπημενη συγγραφεας! Πολυ ωραιο βιβλιο αν και το Οκτω (προσωπικη γνωμη) ηταν καλυτερο!
    Χαιρομαι που ταιριαζουν οι αποψεις μας σε πολλα!!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου το δάνεισα το Οκτώ κι ακόμα το γυρεύω :(
      Κι εγώ χαίρομαι όταν βρίσκω άτομα με παρόμοιο χαρακτήρα ή συνήθειες!
      Πολλές καλημέρες Μαρία :*

      Διαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ, Δήμητρα!
    Να που δεν είμαι η μόνη που προτιμά τον χειμώνα. Ωραίος και αυτός ο Sherlock. Εγώ έχω να δω τον 3ο κύκλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Δήμητρα! Βασικά ήθελα να στο δώσω για το Crocheters.gr , για καλή αρχή, αλλά το θεώρησα μάλλον ακατάλληλο, καθώς δεν είναι απλώς ένα ιστολόγιο.
      Ο Sherlock, άστα, κόλλημα. Εχτές είδαμε το 1ο της 2η σεζόν και το μόνο που μάς σταμάτησε από το να βάλουμε στο καπάκι και το 2ο επεισόδιο ήταν πως είχε πάει ήδη 1.
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  6. Ψαρωτικό βλέμμα ε; Βοηθάει όμως!
    Θα ανταποκριθούμε ελπίζω το ΣΚ στο βραβείο σου και στα υπόλοιπα που χρωστάμε:)
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαργαρίτα. Φήμες είπαμε είναι! Εγώ είμαι ένα γλυκύτατο παιδάκι (γκούχου γκούχου...)
      Ωραία, αναμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σας και ευχαριστώ που το δεχτήκατε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Χμμμμ στα περίχωρα του Άργους ε?...κάπου εκεί είναι και όοοολο το σόι του άντρα μου!Βρε λες να πιούμε καφέ στο Άσυλο μια μέρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, λες να βρεθούμε και "συγγενείς" Λαμπρινή;;; Όσον για τον καφέ, πολύ πολύ ευχαρίστως :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Δημητρα ωραιες οι απαντησεις σου σπιτογατα και σου αρεσει κι ο χειμωνας , καλως βρεθηκαμε, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαίρη και καλώς όρισες! Ω ναι, είμαι στην μειοψηφία του πληθυσμού που δεν θεωρεί το καλοκαιρί την καλύτερη περίοδο! Θα τα λέμε :)

      Διαγραφή
  9. Καλά,ταυτίζομαι ΑΠΟΛΥΤΑ λέμε στα περισσότερα!!!!!Κυρίως στο "4" από τα "11 πράγματα για μένα".

    Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Γεωργία :) Πάντως χαίρομαι πολύ που δεν είμαι η μόνη "Ινδιάννα" Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστούμε πολύ! Αλλά πολύ δύσκολους κανόνες έχει! Ελπίζουμε να βρούμε λίγο χρόνο για να απαντήσουμε σε όλα αυτά!!!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβαίνω απόλυτα! Όπως και να έχει, ευχαριστώ για την απάντηση :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Σταράτες και ωραίες απαντήσεις, ενδιαφέρουσες ερωτήσεις! Σε γνωρίσαμε λίγο παραπάνω! Σε αρκετά συμφωνούμε πάντως. Ααα εγώ στις απόκριες θα ντυθώ γκάγκστερ χιχιιχ, άστα μη ρωτάς...παιδικά απωθημένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα διάβασα τα περί κατασκόπου απωθημένα στις απαντήσεις των δικών σου βραβείων! Να ντυθείς γκανστερομάγειρας, οπού αντί για όπλο θα κουβαλάς κουτάλες...χεχεχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστώ για το βραβείο κοριτσάκι. Ελπίζω να μπορέσω κάποια στιγμή να το εκτελέσω γιατί μ' αυτά που μ' έχουν βρει τελευταία ούτε ανάρτηση δε μπορώ να κάνω. Έπαθα μια μόλυνση στο μάτι και είμαι ολίγον γκαβή. Σε φιλώ και πάλι ευχαριστώ οι απαντήσεις σου απολαυστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά! Πάνω από όλα εμείς να είμαστε καλά! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Αχχ μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια που γνωριζόμαστε! Nice to meet you Ινδιάνα Δήμητρα!! Απόλαυσα όλες τις απαντήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή