Παίζοντας με κοτετσόσυρμα

Το να παίξω με κοτετσόσυρμα ήταν κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και καιρό κι αφού ο καλός μου αποφάσισε να μου φέρει διπλάσιο μήκος από αυτό που είχα ζητήσει, είπα να ξεκινήσω το παιχνίδι με κάτι μικρό, έτσι για προζέσταμα και για να πάρω μία ίδεα της συμπεριφοράς του υλικού.

Έκοψα ένα κομμάτι περί τα 40-50 εκατοστά, χρησιμοποιώντας το φάρδος για μήκος, το έκανα ρολό και μετά ...στεφάνι κι οφείλω να ομολογήσω πως το είχα φανταστεί πολύ πιο περίπλοκο από όσο τελικά ήταν. Κι αφού είχα την βάση μου, άρχισα να ανοίγω συρτάρια και ντουλάπια ψάχνοντας για καλούδια να τη διακοσμήσω (συχνά ξεκινάω χωρίς να έχω την τελική εικόνα στο μυαλό μου, το κάνετε ποτέ αυτό;)
Μετά από διάφορα αντικείμενα (βλ. τσόχινα λουλούδια, φτερά, κ.ά) που μπήκαν και βγήκαν, σκέφτηκα όλα τα παλιά φο μπιζού που πλέον δεν φοράω και κρατώ σε ένα κουτί στην κρεβατοκάμαρα, τα οποία και φυσικά έτρεξα να φέρω (κάπου εδώ ο πατέρας μου σταμάτησε να διαβάζει την εφημερίδα και με κοιτούσε με ένα ύφος " τι κάνεις πάλιιιιι"). Επέλεξα κυρίως τα σκουλαρίκια και καμιά δυο καρφίτσες και το μπόχο σικ-επιτρέψτε μου να πω- στεφανάκι ήταν έτοιμο.
Και διακοσμητικό και χρηστικό καθώς σήμερα το πρωί κοιτάζοντάς το, αποφάσισα να φορέσω, μετά από αρκετό καιρό, τα πουα φτέρινα σκουλαρίκια μου!
Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

44 σχόλια:

  1. Λοιπόν αυτό το πρόβλημα με τα σκουλαρίκια είναι το ίδιο τελικά για όλες τις γυναίκες! Αυτή η κατασκευή που έκανες είναι καταπληκτική Δήμητρα μου!! Πρώτον βλέπουμε όλα τα κοσμήματα μας και δεύτερον είναι ένα στόλισμα για τη κρεβατοκάμαρα μας! Φιλιά και νομίζω ότι το επόμενο ΣΚ θα το φτιάξω!!

    ΥΣ: Κάποια σκουλαρικάκια σου είναι τρέλα :P Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, ώρες ώρες όταν μπερδεύονται μού έρχεται να τα πάρω όλα και να τα πετάξω στα σκουπίδια!! Ναι, συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου! Άμα το φτιάξεις, στείλε φώτο να την προσθέσω στην ανάρτηση! Όσο για τα σκουλαρίκια, τι να σου κάνω που είμαστε μακρυά και δεν μπορώ να στα δίνω να τα φοράς :* Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. ΥΠΈΡΟΧΗ κατασκευή !!!!!! Μπράβο , Δήμητρα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλή κατασκευή Ανδρονίκη & πολύ πιο εύκολη από όσο φαίνεται. Το λεπτό κοτετσόσυρμα είναι πολύ εύπλαστο! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Έγραψες!!! που θα έλεγε και η κόρη μου... και χρηστικό και πρωτότυπο διακοσμητικό στοιχείο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, αφού έγραψα κιόλας είμαι σε καλό δρόμο (τι τραβάει κι αυτή η Ελληνική γλώσσα από τα παιδιά... τσάγια, γραψίματα...) Πέραν της πλάκας πάντως, νομίζω πως σε μεγάλο μέγεθος θα γινόταν πολύ εντυπωσιακό!

      Διαγραφή
  4. Τι σου κάνει το κοτετσόσυρμα....χαχα!
    Απίθανη ιδέα....τέλεια κατασκευή!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες το απλό, ταπεινό κοτετσόσυρμα! Καλησπέρα Ράνια.

      Διαγραφή
  5. καλα, απλα υπεροχη ιδεα??? μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευρηματική όπως πάντα Δήμητρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναγκαστικά και λόγω χαρακτήρα και λόγω ζούρλιας να τα αλλάζω όλα κάθε τρεις και λίγο Μαρία! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Εμείς οι δυο θα τα παμε θαυμάσια!!! Τελειο το μπλογκ, τελεια η ιδεα/εφαρμογη και ασε τα ειναι ευκολο και ειναι ευκολο γιατι η συλληψη ειναι η μαγκια!!! Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν και απο εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μάρω! Όσο για το εύκολο ...είμαι ταπεινό παιδί τι να κάνουμε; Μόνο το φωτοστέφανο μού λείπει (το έχω δώσει για γυάλισμα!). Ελπίζω να τα λέμε συχνά

      Διαγραφή
  8. πρώτη φορά βλέπω το κοτετσόσυρμα σε στεφάνι και ομολογώ του πάει πολύ! πανέξυπνη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι του πάει, του πάει! Στα φρεσκοβαμμένα νύχια δεν πάει αλλά αυτά είναι μέσα στον κίνδυνο του επαγγέλματος!! Καλησπέρα Δήμητρα

      Διαγραφή
  9. Ωραιότατο για το τζάκι σου! Πανέξυπνη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και για το τζάκι, καλά είναι στην κρεβατοκάμαρα. Για το τζάκι, είπαμε, το σύνθημα είναι άσπρο-χρυσό-βεραμάν (12 Απόστολοι.....) Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο,και μου'δωσες καταπληκτική ιδέα για του Αγίου Βαλεντίνου.Τα σκουλαρίκια άπαιχτα όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω τι θα δημιουργήσεις Αλέκα. Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφη ιδέα, τέλειο στεφανάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα! Είναι ό,τι πρέπει για την κρεβατοκάμαρα :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία και έξυπνη ιδέα!! Δεν φανταζόμουν ότι είναι τόσο εύκολο υλικό όπως λες!! Σίγουρα την επόμενη φορά που θα το βρω μπροστά μου θα το πάρω να δοκιμάσω την τύχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Απλώς φρόντισε να πάρεις το λεπτό καθώς υπάρχουν πολλών ειδών κι αν είναι φτιαγμένο από χοντρό σύρμα δεν θα είναι εύκολο να του δώσεις την φόρμα που θέλεις.

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτική η ιδέα σου όμορφο και πολύ πρακτικό για συμμάζεμα χα χα !!!!!!
    Καλή συνέχεια φιλάκια............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον κάνει την ακαταστασία να φαίνεται συμμαζεμένη!!! Καλημέρα Σούλα :*

      Διαγραφή
  14. Μικρό,πολύ καλή πρόταση! Μπράβο!
    Εάν διαθέτεις υπομονή για το κοτετσόσυρμα, ρίξε μια ματιά να βρεις τον Derek Kinzett.Ένα θα σου αποκαλύψω κι έπειτα εκείνος θα σε μαγέψει και θα μπεις στο τρυπάκι...ΓΛΥΠΤΑ!
    Φιλιά κι ελπίζω να σου αρέσει η πρότασή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τελικά αυτή η φωτογραφία του προφίλ μου κόβει πολλά χρόνια!! Μήπως να την βάλω και στο διαβατήριο; ;))
      Υπέροχος ο κος Kinzett, είχα δει κι άλλα γλυπτά από κοτετσόσυρμα αλλά όχι τόσο όμορφα! Σ' ευχαριστώ πολύ! Θα χρειαστούν πολλά πολλά πολλά στεφανάκια για να φτάσει κανείς σε τέτοιο επίπεδο!! Σοβαρά τώρα όμως, άλλο τέχνη κι άλλο χειροτεχνία. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  15. Είναι πανέμορφο, μου αρέσουν όλα αυτά που φτιάχνεις, σε ανακάλυψα από την Χριστίνα και χαίρομαι πολύ που υπάρχουν τόσο δημιουργικά άτομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εκκεντρικό θα το χαρακτήριζα :) Όπως και να έχει, είναι σίγουρα μία βάση που δίνει πολλές δυνατότητες για να τη διακοσμήσει κάποιος όπως επιθυμεί. Όσο για τη δημιουργικότητα, τα ιστολόγια νομίζω είναι η καλύτερη απόδειξη πως υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με μεγάλο ταλέντο :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  16. Λατρεύω κοτετσόσυρμα, μου αρέσει όχι μόνο η λέξη αλλά και το υλικό. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά θα μου άρεσε πολύ όταν το βλέπω και μέσα σε πλαίσιο από κορνίζα. Τέλειο το στεφάνι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μία μεγάλη κενή κορνίζα που την κοιτάω αυτές τις μέρες και σκέφτομαι μήπως της έκανα αυτό που γράφεις και να την βάλω στην κουζίνα αλλά ακόμα δεν έχω εγκαταλείψει την σκέψη του μαυροπίνακα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Παρα πολύ ωραιο και το λανσάρεις για διακοσμητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μ'ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια! Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  18. Πολύ έξυπνο.
    Ευχαριστώ για το σχόλιο στο μπλογκ μου αλλα δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί είσαι no reply blogger φαντάζομαι κι εγώ ετσι φαινομαι. Βαρέθηκα να το αλλάζω συνεχώς από τοτε που μπηκα στο google +. Υπεροχη η Αργολίδα. Ημουν εκει στις γιορτες και τη λατρεψα. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη! Δεν τα ήξερα όλα αυτά περί no reply blogger! Το έψαξα κι όντως έτσι είμαι! Υπάρχουν πάντως τρόποι να το αλλάξει κανείς αυτό, αν και δεν φαίνεται να έχω κάποιο πρόβλημα στο να λαμβάνω απαντήσεις. Η Αργολίδα, ναι, έχει κι αυτή τις ομορφιές της αλλά δεν τις παίρνω προσωπικά καθώς δεν είμαι από εδώ, απλώς ζω εδώ :) Όπως και να έχει, καλώς όρισες!

      Διαγραφή
  19. Πολύ έξυπνο!!!!!! Ιδανικό για έκθεση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλα! Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλώς όρισες!

      Διαγραφή
  20. Εχεις φαντασία!!! και χέρι βεβαιως, έδωσες άλλη διάσταση στο κοτετσόσυρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι καλά κι ευχαριστώ για τις επισκέψεις :)

      Διαγραφή
  21. Τέλεια ιδέα και τέλειο το αποτέλεσμα !!! Μου αρέσει και με τα σκουλαρίκια (τα οποια είναι υπέροχα και το απογειωνουν) και θα μου άρεσε και σκέτο !!!! Μπράβο σου Δήμητρα!!! Καλό απόγευμα και καλή βδομάδα!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στεφάνι με κοσμήματα!!!!! Ε, δεν θα το φανταζόμουν ποτέ!!!! Είσαι άπαιχτη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή