Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Διακοσμώντας το τραπέζι σαλονιού

Ο άλλος τίτλος που σκεφτόμουν για αυτή την ανάρητηση ήταν "Δάσκαλε που δίδασκες...." κι αυτό γιατί σε προηγούμενη ανάρτηση του Ασύλου, έλεγα πόσο προτιμώ ένα σχεδόν άδειο τραπέζι σαλονιού για λόγους καθαρά πρακτικούς. Εεε, λοιπόν, άλλαξα!

Ιδού η ανάρητηση που μπορείτε να μου κουνήσετε με σηκωμένο το φρύδι και θριαμβευτικό χαμόγελο: Τραπεζάκι σαλονιού: διακόσμηση  vs λειτουργικότητας. Ναι, ναι εγώ ήμουν αυτή που έγραψε πως θέλω το τραπέζι λειτουργικό πάνω από όλα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως πρέπει να θυσιάσω τη διακόσμηση. Προς υπεράσπισή μου θα αναφέρω τρία μονάχα πράγματα: 1) καθώς φιλοξενούμε τον πατέρα μου τα γεύματα γίνονται πλέον μόνο στο τραπέζι 2) η χρήση δίσκων επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη μετακίνηση & 3) έτσι είμαι εγώ, αλλάζω! 

Αρκετά όμως με τις ομολογίες! Η αλλαγή-όπως συνήθως - ξεκίνησε από ένα και μόνο πράγμα που στην συγκεκριμένη ήταν ο τετράγωνος κύριος δίσκος, ο οποίος και από το φυσικό σκούρο καφέ που ήταν, δέχτηκε 2 χέρια άσπρο χρώμα και ακόμα μερικά χέρια βερνικιού και έγινε λευκός. Και αφού είχα τον άσπρο δίσκο που επιτέλους φαίνονταν πάνω στο σκούρο καφέ τραπέζι, ξεκίνησα να τριγυρνάω στο Άσυλο, ανοίγοντας ντουλάπες & συρτάρια και ψάχνοντας για διάφορα καλούδια που θα μπορούσαν να έρθουν να δέσουν με την εικόνα που είχα στο μυαλό μου.
Στον δίσκο, διάφορα κηροπήγια για ρεσώ, σε ασημί & χρυσό χρώμα - έτσι για να μην ξεχνιόμαστε-, ένα παλιό μικρό βάρος ζυγαριάς, σουβέρ και ένα δοχείο για τα αρωματικά λαδάκια, ενώ προστέθηκε ένα ακόμα ασημί ψηλό κεροπήγιο, εκτός δίσκου,  για περισσότερη ανομιομορφία στα ύψη. Και επειδή το ζητούμενο -αν δεν το έχετε καταλάβει ως τώρα..- ήταν κυρίως άσπρο-μαύρο & χρυσό-ασημί, έμπηξα και μία καρφιτσούλα (ήλιος) στο στρογγυλό κερί.

Δύο βιβλία με υφασμάτινη εξωτερική επένδυση ήταν η επόμενη "στάση" μου, με τα δύο ορυκτά κρύσταλλα επάνω τους και φυσικά το άσπρο βαζάκι με αληθινά (μανώλια) και ψεύτικα (ορτανσία) κλαδιά. Το μαύρο κουτάκι-που κατοικεί στην συγκεκριμένη θέση τον τελευταίο καιρό- κι ένα παλιό πρες παπιέ από μάρμαρο που από τότε που μου το δώρισαν πέρασε τον περισσότερο χρόνο του καταχωνιασμένο σε ένα συρτάρι!
Τα τηλεκοντρόλ τακτοποιημένα σε ένα χρυσό δισκάκι κι μία θέση για το diy φτερό μου, το οποίο επιτέλους δεν μοιάζει ξεκάρφωτο!
Και όπως βλέπετε, έχω ακόμα πολύ πολύ χώρο, για να μην κρατήσω τον λόγο μου αλλά αυτό είναι θέμα για άλλη ανάρτηση, με τίτλο "επιθυμίες"!

Την καλησπέρα μου


33 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν όλα!Η διακόσμηση,το τραπεζάκι ακόμα και ο τρόπος που τα λες!!Τα ταίριαξες όλα με πολύ γούστο και το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο!Αλλά έχω μια ένσταση.Έχεις αυτό το υπέροχο ξύλινο τραπεζάκι και του έχεις βάλει τζάμι?????Έχω κι εγώ ένα με τζάμι ενσωματωμένο και θέλω να το πετάξω έξω!Τα βαρέθηκα τα τζάμια!!!!
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα άνοιξες μεγαααλο θέμα Λαμπρινή!! Το εν λόγω τραπεζάκι με έχει ακολουθήσει σε 2 ηπείρους, 3 πόλεις & 4 άσυλα! Πρίν γίνει τραπεζάκι σαλονιού, ήταν κανονικό τραπέζι! Πριν γίνει σκούρο καφέ, ήταν πιο ανοιχτό καφέ! Πριν ξαναγίνει σκούρο καφέ, ήταν σκούρο καφέ με γρατζουνιές!! Ενδιάμεσα σε όλα αυτά, βάλε κι εγώ δεν ξέρω πόσες ώρες τριψίματος, βαψίματος, ξανά τριψίματος κ.ο.κ!!! Οπότε και την τελευταία φορά που μπήκε "συνεργείο" και την γλύτωσε από τον κάδο χάρη στο έτερον ήμισυ που επέμενε να συνεχίσουμε τα τριψίματα και βαψίματα (είχαμε βγάλει φουσκάλες στα χέρια και οι δυο μας) αποφασίστηκε να πάρει και ένα τζάμι από πάνω γιατί άλλη φορά σέρβις δεν το βλέπω να κάνει! Σε κάλυψα;;; Χεχεχε.. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα ο άσπρος δίσκος δείχνει πολύ πάνω στο σκούρο έπιπλο! Το φτερό βρήκε την θέση του και είναι αρκετά κοντά στο αιωρούμενο φτερό και σου τραβάνε το μάτι. Το μόνο που είναι ενοχλητικό με τα πολλά πάνω στο τραπέζι είναι το ξεσκόνισμα και το έσωσες βάζοντας τα σε δίσκους;)
    Εγώ τι να βάλω στο lack μου που είναι ορφανό δίχως το δεντράκι του; Λες να τολμήσω φυτο;
    Αλλά πιο θα αντέξει το τζάκι απέναντι και εμένα; οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Από τον δίσκο ξεκίνησε όλη αυτή η ιστορία! Αν και επειδή ήταν παλιός το σκεφτόμουν και το ξανασκεφτούν μέχρι να το πάρω απόφαση και να τον βάψω αλλά τελικά άξιζε! Για το τραπεζάκι σου και την φοβία σου ..... στο έχω ξαναπεειιιι! Παχύφυτο! Δεν είμαι και Αθήνα βρε παιδί μου να σου δώσω από τα δικά μου να πειστείς πως έχουν μεγάλες αντοχές!! Πάντως εγώ όπου βρω τραπεζάκι άδειο, η πρώτη μου σκέψη είναι φωτιστικό + 2 άλλα διακοσμητικά κι αν εξακολουθείς να το έχεις στην γωνία, ένα φωτιστικό θα του πήγαινε χάρμα! :*

      Διαγραφή
  3. Όμορφη και πρωτότυπη διακόσμηση !!!!!! Μας δίνεις ιδέες , Δήμητρα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ανδρονίκη. Απο τα καλά του διαδικτύου η ανταλλαγή ιδεών! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  4. Τι καλά να ψάχνεις λύσεις εσύ για μας, και να μας δίνεις όμορφες ιδέες!! Φιλιά και καλό βράδυ ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν είναι η ουσία των ιστολογιών; Καθένας στον τομέα ενδιαφέροντός του κι αμέτρητες ιδέες! Καλημέρα Λίλια :*

      Διαγραφή
  5. Πολύ,πολύ όμορφο το τραπεζάκι και όχι μόνο!!!Μου αρέσει το λευκό χρώμα,αλλά επειδή μου αρέσουν και πολλά άλλα,ποτέ δεν καταφέρνω κάτι τόσο minimal αλλά και ιδιαίτερο παράλληλα και όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Κι εμένα μου αρέσουν πολλά διαφορετικά πράγματα που αν τα έβαζα όλα, τότε το Άσυλο θα είχε και πραγματικούς ζουρλομανδίες!!! Αλλά αυτό είναι κι ένα από τα όμορφα σημεία της διακόσμησης, σήμερα έτσι, αύριο αλλιώς :)

      Διαγραφή
  6. xaxaxa ετσι ημουν κ εγω, μεχρι που εσκασε μυτη το ζιζανιο μου! τωρα τα τραπεζια ειναι αδεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας, κι εγώ περιμένω να δω τι πρόκειται να κάνει βουτιά με την βοήθεια μίας φουντωτής κουνιστής ουράς!!

      Διαγραφή
  7. Βλεπω το τραπεζακι σου και ζηλευω..εμενα ειναι αδειο ή με παιχνιδια της μικρης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Δες το αλλιώς... όταν μεγαλώσει η μικρούλα σου, θα το διακοσμείτε παρέα... (πάντως, τέτοια να μου λέτε, να βλέπω την μητρότητα με το μακαρόνι.....)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!! Δυστυχώς σε μας δε στεριώνει τίποτα διακοσμητικό, εκτός αν πιάσω ως διακοσμητικά τα laptopκαι τα σουβέρ!! Πάντως βρίσκω κάτι κοινό: το Samsung τηλεκοντρόλ χιχιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα! Λες να έχουμε και την ίδια τηλεόραση; :))

      Διαγραφή
  9. Οι γνώμες είναι για να αλλάζουν λένε καποιοι!
    Πολύ ωραιο το decor ακι το ανθος.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ άλλο γνωμικό ήξερα για τις γνώμες αλλά το δικό σου με βολεύει καλύτερα....χεχεχε... Όσον αφορά το άνθος, θα το προτιμούσα αληθινό αλλά η πεδινή Αργολίδα και ειδικότερα οι εσωτερικοί χώροι δεν είναι κι ότι καλύτερο για τις ορτανσίες!!

      Διαγραφή
  10. θελω τον καναπέ σου!!!!!!!!!!!
    Ολοι μου λένε να μην αγοράσω λευκό/ζαχαρί καναπέ...αλλά εγώ τον ονειρεύομαι από μικρη!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως λερώνει πιο εύκολα από έναν σκουρόχρωμο αλλά όχι και τόσο γρήγορα όσο είχα φανταστεί. Θέλαμε έναν ανοιχτόχρωμο καναπέ και το σκεφτόμασταν καιρόκαθώς ανησυχούσαμε για το πόσο γρήγορα θα γίνει χάλια (έχοντας και το Τέρας στο σπίτι!) . Μετά βρήκαμε αυτόν, με πλενόμενα στο πλυντήριο καλύμματα και και δεν ξανακοιτάξαμε άλλον καναπέ! Το καλοκαίρι τα έπλυνα, μετά από 1 χρόνο καθημερινής χρήσης, κι έγινε πάλι σαν καινούργιος! Και για μπόνους, έχει παρόμοιο χρώμα με το Τέρας, οπότε δεν φαίνεται και η παραμικρή τρίχα της, η οποία όσες ηλεκτρικές και να βάλω στο σπίτι, όλο και κάποια τρίχα θα μού ξεφύγει!

      Διαγραφή
    2. xaxaxaxaxaxxa!!Θα προτιμήσω κι εγώ ανοιχτόχρωμο σκυλάκι!Λαμπραντόρ που είναι και η αδυναμία μου!!αχχα
      Μου δίνεις πάντως ελπίδες για τον λευκό καναπέ...για να δούμε!

      Διαγραφή
  11. ΕΧΩ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ WENGE σε μοντέρνα γραμμή και είχα στο μυαλό μου να το αφήσω χωρίς ''κάλυψη'' (βλ.σεμέν, καρέ)
    τα οποία απεχθάνομαι και δεν ταιριάζουν. Το θέμα είναι όμως ότι μέσα σε ένα μήνα ήδη γίναν γρατζουνιές.
    ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ: ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ;;; (1,10Χ70 ΕΚ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      1) Η πιο εύκολη λύση θα ήταν να έβαζες γυαλί, όπως έκανα κι εγώ, σε όλη την επιφάνεια του τραπεζιού, το οποίο και το προστατεύει από γρατζουνιές και σου δίνει και την δυνατότητα, αν βαρεθείς το ενιαίο wenge, να του βάλεις από κάτω κάποιο χαρτί ταπετσαρίας σε ένα σχέδιο που σου αρέσει.
      2) Μία παραλλαγή της παραπάνω λύσης, είναι να κολλήσεις χαρτί ταπετσαρίας απευθείας πάνω στο τραπέζι και κατόπιν να το περάσεις με βερνίκι, προκειμένου να μην έχεις πρόβλημα με την υγρασία από τα ποτήρια. (εννοείται πως το μείον αυτής της λύσης είναι πως είναι μόνιμη)
      3) Άλλη μία λύση, αφού δεν θέλεις τα καρέ με την ευρεία έννοια, είναι να βρεις ένα μοντέρνο ύφασμα που ταιριάζει στον χώρο σου και να φτιάξεις ένα κάλυμμα για το τραπέζι που θα το αγκαλιάζει και περί τα 5 εκατοστά περιμετρικά και σαν γάντι (εννοώ πολύ σφιχτά κι όχι χαλαρά σαν να του είχες βάλει τραπεζομάντηλο). Αν δε, τού βάλεις και ένα κομμάτι σφουγγάρι επίπλων στην επιφάνεια, μπορείς να το μετατρέψεις και σε οτομάν
      4) Αν οι γρατζουνιές είναι μόνο σε ένα σημείο μαζεμένες, μπορείς να καλύψεις αυτό το σημείο με έναν δίσκο, μέσα στον οποίο θα τοποθετήσεις διάφορα διακοσμητικά
      5) Και φυσικά υπάρχει πάντα η λύση του βαψίματος αλλά αν το τραπεζάκι σου δεν είναι από ξύλο αλλά MDF είναι λίγο ρίσκο (αν και γίνεται κοίταξε εδώ http://decorasylum.blogspot.gr/2013/04/gold-fever.html και εδώ http://decorasylum.blogspot.gr/2013/04/gold-fever-part2.html )
      Τέλος, μήπως είναι κάποια από τα αντικείμενα πάνω στο τραπέζι που προξενούν τις γρατζουνιές; Αν ναι, πάρε αυτά τα τσόχινα αυτοκόλλητα που βάζουμε στα πόδια των καρεκλών για να μην κάνουν θόρυβο όταν τις τραβάμε, και κόλλησε τα στον πάτο των αντικειμένων-υπόπτων!
      Ελπίζω να σε βοήθησα!

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!! Θα καταλήξω μάλλον στο γυαλί, αν και μου φαίνεται ότι θα 'κλασικίσει'.
      Οι γρατζουνιές γίνανε όντως από αντικείμενα του τραπεζιού, αλλά επειδή -δυστυχώς για μένα!- το τραπέζι χρησιμοποιείται αν και θα ήθελα να είναι απλά διακοσμητικό-όπως στα περιοδικά!, δεν γίνεται να βάζω τσόχινα σε κάθε πράγμα που μπορεί ανά πάσα στιγμή να αφεθεί πάνω..

      Διαγραφή
    3. Συγγνώμη που επανέρχομαι αλλά επειδή μου κλοθογυρίζει στο μυαλό και η ιδέα του υφάσματος, σκέφτηκα να αγοράσω από το ίδιο με το ριντό που έχω στην μπαλκονόπορτα του σαλονιού, αλλά πως να μου το κάνουν για να είναι σαν γάντι;

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα. Αν τελικά επιλέξεις γυαλί, κοίταξε αν το γκρι γυαλί θα σου έδινε μία πιο μοντέρνα αίσθηση.
      Τώρα όσον αφορά το γάντι, θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω όσο καλύτερα μπορώ, χωρίς φωτογραφία:
      Σκέψου το σαν ένα καπάκι κουτιού, που αγκαλιάζει το κουτί. Θα πρέπει να κόψεις ένα κομμάτι ύφασμα στις διαστάσεις του τραπεζιού (110*70 + ό,τι περιθώριο χρειάζεται για το ράψιμο) και 4 κομμάτια: 2 x 110*το επιθυμητό πάχος της φάσας + 2 x 70* το επιθυμητό πάχος της φάσας (έχοντας βέβαια κατά νου και ότι περιθώρια χρειάζονται για το ράψιμο). Ο τρόπος που θα το καταφέρεις να είναι σαν γάντι είναι α) πολύ σωστές μετρήσεις & β) ένα ελαφρώς βαρύ ύφασμα.
      Το πιο κοντινό σε αυτό που προσπαθώ να σου περιγράψω είναι αυτό: http://goo.gl/y4ssLQ (το άσπρο κομμάτι αλλά όχι με τόσο φαρδιά φάσα και χωρίς φυσικά τα χερούλια)
      Κοίταξε και την τελευταία φωτογραφία αυτής της ανάρτησης: http://decorasylum.blogspot.gr/2013/05/before-and-after-gogo-makeover.html το τραπεζάκι, αν και δεν φαίνεται ολόκληρο, είναι καλυμμένο κατ' αυτόν τον τρόπο.
      Ελπίζω να σε βοήθησα.
      Υ.Γ. Ένας δίσκος θα σε βοηθήσει και να το έχεις διακοσμημένο και να κάνεις εύκολα χώρο όταν θέλεις να χρησιμοποιείς το τραπέζι :)

      Διαγραφή
    5. ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΠΟΛΥ!!
      ΤΕΙΝΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΙΟΛΑΣ!
      (Θα μου πάρει βέβαια λίγο χρόνο για να αγοράσω το ύφασμα και να δώσω να μου το κάνουν -διότι ραπτική δεν κατέχω - αλλά νομίζω ότι θα αξίζει τον κόπο..

      Διαγραφή
  12. Θα σταθώ στο τραπεζάκι και στο κερί. Θυμήθηκα ότι έχω ένα ίδιο στρογγυλό κερί (χωρίς το διακοσμητικό που by the way παίρνει άριστα!) κάπου παραπεταμένο διότι το είχα βαρεθεί, άρχισα να το ψάχνω και να δώ τι μπορώ να του κοτσάρω πάνω (γιατί μου άρεσε η ιδέα σου) και τον ακούω να σχολιάζει ''Τα έβαλε με τα κεριά τώρα'' χαχαχαχαχαχα. Μάζεψα το πληγωνένο μου εαυτό έβαλα το κερί σε ένα πιατάκι και αποφάσισα οτι αυτό δε θα περάσει έτσι... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος έκανε αυτά τα σχόλια Ελεάνα;; Ο Νεκ;;; Αύριο με τον κηδεμόνα του και να μην επαναληφθεί!!! Έτσι, έτσι, ύψωσε ανάστημα και κότσαρε την καρφίτσα στο κερί!!!! Φιλιά :)

      Διαγραφή