Κάτι παλιακό, κάτι χρηστικό & κάτι όμορφο

Παρασκευή σήμερα και όλο το απόγευμα χαζεύω-διαδικτυακώς- διακοσμητικά αντικείμενα, οπότε και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας, να μου πείτε κι εσείς ποια σάς αρέσουν!

Και επειδή ο νέος μου έρωτας είναι το φρεσκοστολισμένο τραπέζι του σαλονιού, η εικονική μου βόλτα στα μαγαζιά επικεντρώθηκε σε αντικειμένα που θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν σε αυτό.
1 | 2 | 3 | 4 
Με έχει πιάσει μία μανία με τα παλιά μπρούτζινα διακοσμητικά και τα παραπάνω νομίζω πως θα έδειχναν όμορφα για μία νότα χρυσού αλλά και χιούμορ (βλ. ποντικάκι) πάνω στο τραπέζι.
5 | 6 | 7 
Η αγάπη μου για τα κουτιά είναι δηλωμένη, ενώ η αναζήτηση για ένα όμορφο μα και συνάμα χρηστικό σταχτοδοχείο έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό.

8 | 9 | 10
Και κάτι όμορφο, τόσο για την όραση όσο και την όσφρηση, γιατί αυτός τελικά δεν είναι ο λόγος που διακοσμούμε τους χώρους μας;

Ποια σας αρέσουν;

Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

Σχόλια

  1. Καλά...μου αρέσουν όλα όπως και αυτά που έχεις βάλει εσύ στο τραπέζι σου... αλλά αν πρέπει οπωσδήποτε να διαλέξω κάτι, θα διαλέξω ορχιδέα οπωσδήποτε (και θέλω ιδιαίτερα μαθήματα για το πως να της μεγαλώσω γιατί ήδη έχω πετάξει 3), κεριά Ζαρα γιατί μυρίζουν απίθανα, και το χρωματιστό τασάκι για να διασκεδάσει τα υπόλοιπα στο τραπέζι "σοβαρά" χρώματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το τασάκι το έχω βάλει ήδη στο μάτι, ακριβώς για τον λόγο που αναφέρεις κι εσύ! Όσον αφορά τις ορχιδέες, είναι πολύ παρεξηγημένα φυτά! Κοίταξε αν θέλεις αυτήν την παλιότερη ανάρτηση του Ασύλου: http://decorasylum.blogspot.gr/2013/05/how-to-rebloom-orchids.html Η ορχιδέα του γραφείου έχει πετάξει νέο κοτσάνι (3η ανθοφορία) και αρκετές νέες ρίζες & οι ορχιδέες της πεθεράς μου με τον ίδιο τρόπο είναι έτοιμες να ανθίσουν ξανά και γεμάτες γερές ρίζες (έχω βαπτισεί φροντιστής των ορχιδέων στην οικογένεια!)

      Διαγραφή
    2. Ναι το έχω το περί ορχιδέας άρθρο τι να σου κάνω που είσαι μακριά...θα στις έφερνα να τις φροντίζεις και κάθε που θα είχα κόσμο στο σπίτι θα τις έπαιρνα να τις επιδεικνύω :P

      Διαγραφή
    3. Χααχαχαχα... Λες να κάνω το Άσυλο ξενοδοχείο ορχιδέων;;; Καλησπέρα Χριστίνα!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει το μήλο από μπρούτζο,όπως και το λευκό κουτί! Το ψαράκι επίσης για το μπάνιο μου, μιας και μου αρέσει να μουλιάζω σε νερό με φωτισμό από κεριά!!Καλό ΣΚ κοριτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά τα μπρούτζινα αντικείμενα είναι μεγάλες αγάπες.΄Ετσι και ξεκινήσεις με ένα ,πώς γίνεται να βρίσκεσαι μετά από λίγο με ολόκληρη συλλογή?Ανεξήγητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να την πάθω έτσι; Πάντως έχει πάρει το μάτι μου διάφορα άτομα να αναφέρουν συλλογές μπρούτζου! Την καλησπέρα μου Αλέκα.

      Διαγραφή
  4. Ολα τα διακοσμητικά κουτιά ειναι τελεια και μ αρεσουν και τα κερια σε απαλο χρωμα οσο και τ βαζο.Μ αρεσει π δεν εινιι κλασσικα στολισμενο με τα συνηθισμενα λουλουδια γτ ειναι πρωτοτυπο και δινει μια νοτα φρεσκαδας.Τελειο ποστ!Φιλάκια
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μανία με τα κουτιά Νάσια, αφού αν συνεχίσω έτσι θα λέω πως έχω και συλλογή!! Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  5. Τα χρηστικα και τα όμορφα τα θελω!!!
    Καλό weekend :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα θέλω όλα... και μία Μ5 μάζι!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!! Άλλη μία τρελλή στο κλουβί σου! Η 61η από ότι είδα! Να είσαι καλά και όμορφες κατασκευές πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις