Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Τα χρυσομεντί μου μαζί με λίγο κίτρινο

Θυμάστε τα υφάσματα; Έγιναν μαξιλαράκια!

Μετά από ένα διήμερο ραψίματος, κολλήματος & σιωπηλής μουρμούρας (από εμένα προς...εμένα), τα 5 πρώτα διακοσμητικά μου μαξιλαράκια είναι γεγονός. Με αρκετές δοκιμές, μπόλικους υπολογισμούς και ακόμα περισσότερα λάθη!

Το πρώτο που έκανα είναι το κάτωθι, το οποίο, καθώς δεν διαθέτω ραπτομηχανή, ράφθηκε εξ' ολοκλήρου στο χέρι. Περιττό να αναφέρω πως καθ'όλη τη διάρκεια του ραψίματος, η έννοια του μαζοχισμού έρχονταν συχνά στο μυαλό. Κι αφού έφαγα κι-εγώ-δεν-ξέρω-πόση-ώρα, αποφάσισα να δώσω στην κόλλα υφασμάτων μία ευκαιρία και με αυτήν τού κόλλησα τα χρυσά βέλη (ή αν είσαι ο καλός μου: " α! έκανες μαξιλάρι με το σήμα της σιτροέν!" εννοείται πως απάντησα πως το εν λόγω σήμα έχει μόνο δύο!)
Κατόπιν, έπιασα να φτιάχνω το "εν τέλει αγαπημένο μου", στο οποίο όμως έπρεπε και λόγω μεγέθους και λόγω ντιζάιν (τρομάρα μου) να προσθέσω και μία φάσα χρυσού. Τώρα πως έγινε και ενώ έπρεπε να κόψω το βεραμάν ύφασμα σε ένα μόνο σημείο, εγώ το έκοψα σε δύο, μην με ρωτάτε! Ούτε η Ήρα είχε απάντηση στο " τι  %$#!*^ κάνω;;;"  Πάντως, τέλος καλό, όλα καλά.
Προσοχή, ακολουθεί φωτογραφία τρόμου για όσους γνωρίζουν να ράβουν!
Συνέχεια είχε το κίτρινο. Έτσι, για να υπάρχει εναλλαγή και να μην βαριέμαι κιόλας. Σ' αυτό ενέδωσα στις πιέσεις του μπαμπά, ο οποίος επίσης μάλλον σκέφτονταν τον ορισμό του μαζοχισμού, και το έφτιαξα όλο με κόλλα. Ούτε μία ραφή κι ένα μπράτσο που με ευχαριστούσε. Και μετά ένα ακόμα κίτρινο, με μίξη ραφής + ταινία κόλλας, αλλά σε διαφορετικό μέγεθος. Και για λίγη περισσότερη ποικιλία, το ένα το έφτιαξα από την καλή (μπροστινό) και το άλλο από την ανάποδη (πίσω)!
Το τελευταίο, το τελείωσα, από άποψη ραψίματος, εχτές το βράδυ, ενώ κάποιο κανάλι έπαιζε ένα θρίλερ με τον Μιχάλη τον Ντάγκλας και σήμερα το πρωί του κόλλησα και τα τρίγωνα που είχαν περισσέψει από το κόψιμο των βελών.
Όλα τα μαξιλάρια φτιάχτηκαν με την λογική του φακέλου που είχα βρει κάποια χρόνια πριν στο διαδίκτυο, καθώς και εύκολη είναι και δοκιμασμένη, αρκεί να την ακολουθήσει κανείς και να μην τριγυρνά το μυαλό του και σε άλλα και κάνει τα δικά μου λάθη (είχα ράψει- σε ραπτομηχανή παρακαλώ- μαξιλαροθήκες για κάτι τεράστιες (1μ*1μ) μαξιλάρες για το υπνοδωμάτιο- εννοείται πως δεν υπάρχει ούτε μία ευθεία ραφή σε αυτές αλλά μέχρι στιγμή καλά κρατούν).
Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς να φτιάξετε τις εν λόγω μαξιλαροθήκες, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες (σημ.προφανώς  δεν έχω ιδέα από ραπτική, απλώς απεικονίζω αυτό που έκανα εγώ), κατά προτίμηση με την χρήση ραπτομηχανής!
Η κόλλα υφασμάτων η αλήθεια είναι πως δεν με ενθουσίασε, ειδικά στα πιο βαριά υφάσματα. Στο 1ο κίτρινο που είναι λεπτό, παρόλο το τράβηγμα για να χωθεί το μαξιλάρι γέμισης, δεν άνοιξε ούτε χιλιοστό, ενώ στο χρυσό, σαν δερματίνη, ύφασμα, χρειάστηκε να βάλω αρκετή ποσότητα και να κολλάω άκρες και γωνίες ξανά και ξανά μέχρι να σταθεροποιηθούν.  
Το μπράτσο μου ακόμα με πονάει από το ράψιμο (δεν είχα ποτέ σκεφτεί την ραπτική ως μέσο γυμναστικής!) αλλά αν διαθέτετε ραπτομηχανή, σίγουρα αξίζει να τα δοκιμάσετε, ειδικά αν σκεφτείτε πως με σύνολο 30 ευρώ (υφάσματα & κόλλα), έφτιαξα 5 μαξιλάρια κι έχω ακόμα ύφασμα για ένα ακόμα μαξιλάρι + αρκετό χρυσό για άλλες χρήσεις.
Την καλησπέρα μου


46 σχόλια:

  1. Υπέροχααααααα!!
    Τα έκανες τελικά!!Υπέροχο το τυρκουάζ-mint με το χρυσό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχε περίπτωση να μην τα κάνω;; Χεχεχε Ναι, ταιριάζουν πολύ! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Ααααααααααααααααααα! Υπέροχα!!! Με γειά !!!! κι όχι μόνο είναι υπέροχα τα μαξιλάρια με όλες τους τις δυσκολίες αλλά έχεις γράψει και αναλυτικές οδηγίες εκπληκτικά σαφείς.... Ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα. Σ' ευχαριστώ. Οι οδηγίες, απαραίτητες, προς αποφυγή των δικών μου λαθών :)

      Διαγραφή
  3. Μεγαλη επιτυχια το χρυσό με την μέντα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμμονή, εμμονή! Δεν λέω τίποτα άλλο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ο μαζοχισμός τελικά άξιζε τον κόπο!!!!!!!!!!!!!Ταίριαξαν πολύ όμορφα τα χρώματα και έγιναν πανέμορφα τα μαξιλάρια!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσια. Άξιζε αλλά δεν ξέρω αν θα το επιχειρήσω και πάλι! Αγύμναστη γαρ!!!

      Διαγραφή
  5. Χαλάλι ο κόπος, η κούραση και η τόση υπομονή της Ήρας. Το αποτέλεσμα σε αντάμειψε με το παραπάνω! Συγχαρητήρια!
    (Ούτε το τόσο δα σεντονάκι της κουκλίτσας μου δεν θα στρίφωνα χωρίς μηχανή... Μπράβο σου και πάλι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως τώρα τα καμαρώνω διπλά!!! Έριξα ιδρώτα 'γω για δαύτα!!! χεχεχε ... Ραπτομηχανή Δήμητρα, ραπρομηχανήηηηη!!!

      Διαγραφή
  6. Θησαυρός η ανάρτηση σου για εμάς τις άσχετες με τη ραπτική!!
    Άξιζε ο κόπος γιατί το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει! ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αλήθεια μου θα την πω Ράνια: μην το επιχειρήσεις χωρίς ραπτομηχανή, εκτός κι αν το έχεις το ράψιμο στο χέρι. Ειλικρινά δεν το περίμενα τόσο χρονοβόρο! Ελπίζω πάντως οι οδηγίες να βοηθήσουν, προς αποφυγή των δικών μου λαθών :)

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το άκρως επιεικές σχόλιό σου, δεδομένων των ικανοτήτων σου στο ράψιμο!! :)

      Διαγραφή
  8. Απλά υπέροχα!!! Αλλο ένα ταλέντο της Δήμητρας... super μοδίστρα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, αυτό το σούπερ μοδίστρα πολύ μου άρεσε... (αν κρέμαγαν τις μοδίστρες....) Καλημέρα Νίκη!

      Διαγραφή
  9. Τι άλλο θες? Γυμναστική μαζί με craft-ράψιμο!! Πάντως το αποτέλεσμα βγήκε σούπερ οπότε χαλάλι το πιάσιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες! Που να το περίμενε κανείς! Κάνεις καμιά 20αριά τέτοια μαξιλάρια κι αποκτάς μούσκουλα!

      Διαγραφή
  10. Wow φοβερό αποτέλεσμα!! Νομίζω ο κόπος σου έχει ανταμειφθεί και με το παραπάνω από το αποτέλεσμα!
    PS Υπέροχος ο τοίχος που φαίνεται με την εξώπορτα στην τελευταία photo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξωτερικά που δεν φαίνονται οι ραφές είναι μια χαρά Κατερίνα. Εσωτερικά είναι να τα δείχνεις για να τρομάζεις μοδίστρες!! Όσον αφορά τον τοίχο, είναι στο σημείο του Ασύλου που χρησιμοποιούμε ελάχιστα (αφού σκέφτομαι να του βάλω γραφείο εκεί!). Μπορείς να τον δεις καλύτερα στην σελίδα το Άσυλο. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
    2. Πωπω ευχαριστήθηκα πολύ τη βόλτα μου στο Άσυλο! Περιμένουμε σύντομα και τα update των άλλων δωματίων!
      Επίσης να πω την αλήθεια ζήλεψα και σκέφτομαι να κάνω και εγώ παρουσίαση του σπιτιού μου!

      Διαγραφή
    3. Σ'ευχαριστώ που πέρασες από το Άσυλο! Να την κάνεις, να την κάνεις! Η Χριστίνα μάλιστα έχει και στήλη όπου μπορείς να παρουσιάσεις το σπίτι σου (εννοώ πέραν από το δικό σου ιστολόγιο).

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα μαξιλαράκια σου,όχι πως δεν το περιμέναμε με τόσο όμορφα υφάσματα και τόσο μεράκι που έχεις για το κάθε τι που φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιό σου Ιωάννα. Κάποιες χειροτεχνίες γίνονται λόγω αγάπης για το diy και κάποιες, όπως αυτά τα μαξιλάρια, λόγω "ανάγκης" καθώς και δεν έβρισκα στα χρώματα/στυλ που ήθελα εγχωρίως κι αυτά που έβρισκα από το εξωτερικό, θα μου στοίχιζαν πολύ περισσότερα από όσα ήθελα να δώσω (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα καλύμματα μαξιλαριών πρέπει να κοστίζουν τόσο!) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. Καταρχάς μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου!
    Και κατά δεύτερον χαρά στο κουράγιο σου κοπέλα μου!Η αλήθεια είναι πως κι εγώ πριν αποκτήσω μηχανή έραβα τα πάντα στο χέρι.Καλύμματα,κουρτίνες,μαξιλάρια,τα πάντα....Και ακόμα αντέχουν!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία. Σ' ευχαριστώ πολύ για το ευγενικό σου σχόλιο! Η αλήθεια είναι πως τα μαξιλαράκια ήταν καλή -αν και κουραστική- εξάσκηση για να μάθω να ράβω και ειλικρινά έχω μεγαλύτερο σεβασμό πλέον για όλες εσάς που φτιάχνετε τόσο όμορφα πράγματα ράβοντας! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Καλά, είσαι απίστευτη!
    Θα θυμηθώ την ατάκα του Σταυρίδη από τα "Κίτρινα Γάντια": "Πότε τα 'πατε, πότε τα φτιάξατε..."
    Απολαυστικό το κείμενο, πέρα από τα καθαρώς τεχνικά. Απολαυστικά και τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, αθάνατος ο Σταυρίδης!! Αφού με ξέρεις, άμα μου μπει κάτι στο μυαλό, το θέλω...χθές!! Το ωραίο είναι πως μετά από τόσο κόπο, τα έχω βάλει στα βελούδινα πολυθρονάκια για να τα χαζεύω κι ο καναπές έχει μείνει χωρίς μαξιλάρια..... (τρέχα γύρευε...) Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Παραγγελίες δέχεσαι?Χαρά στην υπομονή σου!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα... το αφήνω καλύτερα στις επαγγελματίες του είδους Αλέκα!! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  15. Χαχαχαχα καταρχας γελασα απιστευτα με την αφηγηση-πως-εφτιαξα-αυτα-τα-μαξιλαρια!!!!
    Κι εννοειται ειναι θαυμασια ο συνδυασμος τους υπεροχος οποτε νομιζω σε αποζημιωσε!!!
    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία! "Προειδοποίηση προς αποφυγή" έπρεπε μού φαίνεται να την ονομάσω την ανάρτηση...χαχαχα. Με αποζημίωσε, με αποζημίωσε, αλλά δεν το ξανακάνω το άθλημα!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Τα λάτρεψα όλα!Τα χρώματα είναι τέλεια,ταιριαστά και τα υφάσματα φανταστικά!Πολύ ιδιαίτερο το χρυσό!Μια χαρά δείχνουν παρόλη την ταλαιπωρία σου,αν δεν το έλεγες δεν θα το καταλάβαινε κανείς!Μπράβο Δήμητρα,έχεις γούστο και μ'αρέσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω πως το χρυσό ζεσταίνει πολύ το βεραμάν. Να δω τι θα κάνω με όλο το χρυσό που έχει περισσέψει! Η ταλαιπωρία Λαμπρινή οφείλεται και εν μέρη και στην ζούρλια μου καθώς κάθε νορμάλ άνθρωπος θα τα έκανε σιγά σιγά κι όχι μέσα σε ένα σ/κ (λέξη κλειδί: νορμάλ) χεχεχε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Αφού κατάφερες αυτό το αποτέλεσμα χωρίς ραπτομηχανή μπράβο! Νομίζω όμως ότι ήρθε η ώρα να πάρεις μία! Τι λες;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σού πω την αλήθεια, ακόμα είμαι στην φάση του "μετατραυματικού σοκ", οπότε ούτε που θέλω να ξαναπιάσω κλωστή, πόσον μάλλον να μάθω ραπτομηχανή! Οπότε για την ώρα, θα αρκεστώ στο να χαζεύω τις υπέροχες δημιουργίες όσων ξέρουν να ράβουν :) Καλημέρα

      Διαγραφή
  18. Δηλαδή όλα αυτά τα έραψες στο χέρι????????? Σε θαυμάζω!! Εμένα όλο αυτό με τις οδηγίες που έβαλες για ευκολία μου φαίνονται απλά κινέζικα... καθώς με το θέμα ραπτική ούτε καλημέρα δε λέμε αν και μου αρέσει γιατι δημιουργείς μοναδικά πράγματα δε θέλω όμως να μάθω (άμα μου μπει κάτι ανάποδα). Ευτυχώς η πεθέρα -to be- ράβει.... ;) Ωραία χρώματα επέλεξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μαζοχισμός Ελεάνα; Ακόμα να περάσω το ψυχολογικό σοκ και παρόλο που έχει περισσέψει ύφασμα το αφήνω να κάθεται στο ντουλάπι ;) Πάντως, όπως είδες κι είναι και προφανές, ούτε εγώ το 'χω με την ραπτική! Χεχχεχε. Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
    2. Ναι καλέ πως δε το είδα... όλο ατέλειες είναι.. :P μη το συζητάς.. ένα χάλι!! χαχααχα

      Διαγραφή
  19. Γεια σου Δήμητρα,

    Έχω μια ερώτηση: μπορείς να πλύνεις τις θήκες ενώ έχεις χρησιμοποιήσει κόλλα υφάσματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ναι μπορούν να πλυθούν κανονικά αλλά όχι σε πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Στους 40-50 βαθμούς δεν υπάρχει πρόβλημα. Για 60-90 δεν ξέρω καθώς δεν τις έχω δοκιμάσει.

      Διαγραφή
  20. Υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων και υλικών Δήμητρα και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό και χαρούμενο!!! Μπράβο χρυσοχέρα φίλη!!!
    Τα φιλιά μας... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Πάντα με τον καλό λόγο :D
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Α ρε Δημητρούλα! Μου έλειψες εσύ και τα φροντιστήριά σου! Θα πίνεις καφεδάκι εκεί και θα ανοίγει η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα θα το πιστέψεις Χριστινάκι αν σου πω πως δεν τις έχω βγάλει ακόμα για φέτος και είμαι με τα μπεζιά μου και τα αγελαδέ μου ακόμα;;; Βοηθά κι ο καιρός βλέπεις ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ πάντως που ράβω σε βλέπω μια χαρά! Δε μας νοιάζει το τέλειο, η δουλειά μας να γίνεται!! Καλορίζικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή