Εις υγείαν

Δεν ξέρω αν είμαι είδος προς εξαφάνιση αλλά πάντα μου άρεσαν τα σουβέρ ως αντικείμενο. Ακόμα κι αν η χρήση τους δεν είναι επιτακτική λόγω επιφάνειας, τα θεωρώ αναπόσπαστο κομμάτι σε ένα τραπέζι. Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να μεταμορφώσουμε τα σουβέρ του εμπορίου σε κάτι πιο προσωπικό!


Απλά υλικά & αναμενόμενα! Χρώμα της αρεσκείας μας (εγώ επέλεξα λευκό καθώς προορίζονται για το τραπέζι του σαλονιού), βερνίκι ώστε να μπορούμε να τα καθαρίζουμε, γυαλόχαρτο (προαιρετικά για καλύτερη πρόσφυση του χρώματος) χρωματιστά μαρκαδοράκια (εγώ επέλεξα χρυσό & μαύρο.... οι λόγοι νομίζω είναι πλέον γνωστοί), ταινία (προαιρετικά αν θέλουμε να κάνουμε ίσιες γραμμές- εγώ τις έκανα ελεύθερα με το χέρι) και φυσικά σουβέρ του εμπορίου (τα συγκεκριμένα είναι από το 1 Ευρώ με  4 τεμάχια/συσκευασία).

Έτοιμοι; Πάμε!
 Ελαφρώς! Γιατί διαφορετικά με το που θα περάσουμε το χρώμα, θα φαίνονται τυχόν σημάδια από το τρίψιμο.
Κάτι έλεγα παραπάνω για σημάδια από τρίψιμο!!
Ζωγραφίζουμε ότι μας κατεβάσει το μυαλό εκείνη την ώρα και περνάμε τουλάχιστον 2 χέρια βερνίκι. Έτοιμα! Και να τα όλα μαζεμένα
Το σουβέρ με την ζιγκ ζαγκ γραμμη ήταν το πειραματόζωο του diy. Δεν το έτριψα καθόλου και το πέρασα κατευθείαν με το χρώμα, το οποίο, παρόλο που χρειάστηκε τον διπλάσιο χρόνο και τις διπλάσιες στρώσεις, τελικά έπιασε (έτσι αν βαριέστε να γυαλοχαρτάρετε!).

Εις υγείαν λοιπόν!

Την καλησπέρα μου

Σχόλια

  1. Πανέμορφα είναι!Εις υγείαν,λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...και είχα ένα σωρό τέτοια αλλά δεν βλεπόντουσαν και τα πέταξα... καλά έγιναν και πολύ design

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιναν πιο προσωπικά! Πάντως μου κάνει εντύπωση που εσύ, με τις απίθανες μεταμορφώσεις σου, δεν τους έδωσες μία δεύτερη ευκαιρία! Καλησπέρα Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  3. Έίναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το μπλόγκ
    και είμαι εκθουσιασμένη! Πολύ ωραίο μπλόγκ ,τα
    εκανες τελεια, δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ! χαχα
    Θα σε επισκέπτομαι συχνά απο εδώ και πέρα και θα χαρώ να σε δώ και
    στο μπλόγκ μου!

    Φιλάκια
    Βίκυ

    WWW.FASHIONRAILWAYS.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βίκυ και καλώς όρισες!! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Έρχομαι στα μέρη σου γιατί το όνομα και μόνο του ιστολογίου σου προκαλεί ενδιαφέρον!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια και ιδιαίτερα!!!!!!!!!!!!!!!!Εξαιρετική η ιδέα σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Έγιναν στο στυλ του Ασύλου.... ολίγον τι ιδιαίτερα! Καλημέρα Λίτσα :)

      Διαγραφή
  6. έγιναν πολύ ξεχωριστά! και η ανάρτησή σου μου έμαθε κάτι ακόμη, πολύ χρήσιμο. βερνίκι σε σπρέι!
    μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το κλασσικό βερνίκι νερού που το απλώνω με πινέλο. θα δοκιμάσω και το σπρέι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να το δοκιμάσεις για μικρές επιφάνειες Δήμητρα, σε μεγαλύτερες νομίζω πως θα είναι ασύμφορο. Καλημέρα

      Διαγραφή
  7. Και έχω κάτι μεταλλικά, ασημί που έχουν κάτι σημάδια που δεν βγαίνουν με τίποτα!
    Πάλι καλά που έχω όχι ένα αλλά τρία σπρέι πλέον! χαχαχα
    Πιάνει το χέρι σου στην ζωγραφική πάντως Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πλήρως εξοπλισμένη!! Σε λίγο σε βλέπω να ψεκάζεις τα πάντα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Είναι πολύ καλά!!! Όντως ξεχωριστά! Άντε κέρνα ποτάκι τώρα:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν αφήνεις τίποτα, όλα τα μεταμορφώνεις υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πρώτο, ξαναπές το! Το έτερον ήμισυ ακόμα απορεί! Καλημέρα Ιωάννα :)

      Διαγραφή
  10. τα έκανες τελειαααα!!!
    Πολυ ομορφη μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ράνια. Αν και στην τελική ήθελαν λιγότερο τρίψιμο από αυτό που έφαγαν από εμένα! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  11. Τι ομορφα που ειναι!!! Αν κ δε χρησιμοποιω σουβερ τα ζηλεψα τα συγκεκριμενα! Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είδες Μαρία είναι πανεύκολα και με τις ικανότητες σου είμαι σίγουρη πως, αν το δοκιμάσεις, θα βγουν υπέροχα. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Ούτε κι εμείς χρησιμοποιούμε σουβέρ αλλά αυτά που έφτιαξες είναι ιδιαίτερα,ίσως να τα κολλούσα στον τοίχο σαν μια μικρή σύνθεση....

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πρέπει να είμαι είδος προς εξαφάνιση! Πάντως δεν το είχα σκεφτεί αυτό που αναφέρεις για την σύνθεση! Να γιατί οι Χιώτες πάνε δυο δυο :) Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα έγιναν!!! Και το Άσυλο πολύ ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά & καλώς όρισες! Κι αυτά που έφτιαξε η "μπετατζού" όμως είναι υπέροχα! Το Άσυλο...υπομένει τα καπρίτσια μου :)

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Ωωω, πήρα κι εγώ το 10' μου; :) Να 'σαι καλά Κατερίνα!

      Διαγραφή
  16. Τέλεια! Αν και αυτά που είχες μου άρεσαν πολύ ίσως μια ανανέωση στα παλιά μας σουβέρ δεν θα ήταν άσχημη!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Αυτά που άλλαξα, δεν ήταν παλιά αλλά καινούργια, αν και πρέπει να ομολογήσω πως δεν ήταν και τα πιο άσχημα δείγματα σουβέρ που κυκλοφορούν στα καταστήματα 1 Ευρώ!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις